AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Hei, jeg kom over en superbillig IPL Laser håtfjerner fra Artmiss.no. Har handlet litt der før, men ikke vært borti denne hårfjerningsmetiden selv om jeg ser at mange er fornøyde. Noen som har prøvd og vil dele sin erfaring? Anonymkode: 8adde...d4f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Jeg har Artmiss sin og er veldig fornøyd! Har vel brukt den i ca. 6 uker nå, og for min del begynner hårene å bli permanent borte. Anonymkode: adc23...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har Artmiss sin og er veldig fornøyd! Har vel brukt den i ca. 6 uker nå, og for min del begynner hårene å bli permanent borte. Anonymkode: adc23...3fc Gjør det vondt å bruke den? Anonymkode: 8adde...d4f
Fulgler Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Gjør det vondt å bruke den? Anonymkode: 8adde...d4f Endret 22. juni 2022 av Fulgler
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har Artmiss sin og er veldig fornøyd! Har vel brukt den i ca. 6 uker nå, og for min del begynner hårene å bli permanent borte. Anonymkode: adc23...3fc Det blir dessverre ikke permanent borte, hårsekkene sendes i dvale. Man må regelmessig bruke laser for å holde det vedlike men etterhvert kan man bruke det sjeldnere og sjeldnere. Anonymkode: 2de5c...400
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir dessverre ikke permanent borte, hårsekkene sendes i dvale. Man må regelmessig bruke laser for å holde det vedlike men etterhvert kan man bruke det sjeldnere og sjeldnere. Anonymkode: 2de5c...400 Tusen takk for svar! Har du prøvd, og synes du det er verdt det? Anonymkode: 8adde...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå