Mwfa Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 (endret) Avhengig av orgasme. Føler meg unormal og alene om dette. Ubeskrivelig god følelse å få orgasme. Klarer ikke gå en dag uten orgasme.. Tar maks 2 min, så tar ikke lange tiden. Men kjenner jeg er en gladere person gjennom dagen. Er det så unormalt som jeg føler at det er? Alle har sine behov tenker jeg. Men allikevel føler jeg en viss skam over å være så avhengig som jeg er. Endret 22. juni 2022 av Mwfa 1
blaffen Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Unormalt? Synes egentlig ikke dette høres så voldsomt ut. Spørsmålet er heller om dette påvirker livet ditt negativt på noen måte. Da tenker jeg på hvor mye tid som går med i løpet av dagen til å runke men også om du velger bort andre ting, som at du ikke har tid til venner, husarbeid, trening, jobb søvn osv fordi du prioriterer runking. At du bruker 10-30 minutter per døgn på egen-kos er helt uproblematisk, spesielt om det holder humøret på topp. 1
Blåjojo Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Overhode ikke unormalt. Tenk på alle endorfiner som utløses ved orgasme. Sier seg selv at det gjør deg til et gladere menneske😊 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Nei, det er ikke unormalt. Det er heller ikke noe problem, så lenge det ikke blir en krevende tidstyv. En kjapp orgasme morgen, ettermiddag, og kveld som tar deg 2*3 min og holder humøret oppe? Bare sunt. Anonymkode: 3ee2f...663 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 Ikke noe unormalt med det vel Anonymkode: 448fe...37a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 Veldig normalt = sunt forhold til sin egen seksualitet Anonymkode: 906c6...4b8 3
Jentegutt Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 blaffen skrev (2 timer siden): Unormalt? Synes egentlig ikke dette høres så voldsomt ut. Spørsmålet er heller om dette påvirker livet ditt negativt på noen måte. Da tenker jeg på hvor mye tid som går med i løpet av dagen til å runke men også om du velger bort andre ting, som at du ikke har tid til venner, husarbeid, trening, jobb søvn osv fordi du prioriterer runking. At du bruker 10-30 minutter per døgn på egen-kos er helt uproblematisk, spesielt om det holder humøret på topp. Hun er kvinne, kvinner runker ikke. 1
blaffen Skrevet 22. juni 2022 #9 Skrevet 22. juni 2022 3 hours ago, Jentegutt said: Hun er kvinne, kvinner runker ikke. Eh, sitter du i språkrådet kanskje? Selvfølgelig runker kvinner, men du kan kalle det onanere om du synes det passer bedre. Det finnes i det hele tatt ganske mange synonymer for den typen aktivitet.. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 Jentegutt skrev (3 timer siden): Hun er kvinne, kvinner runker ikke. Jo nå for tiden kan visst kvinner runke😂 Anonymkode: b0144...721 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #11 Skrevet 22. juni 2022 Høres bare bra ut det da? Det opptar jo ikke halve dagen - ser ikke hvordan dette er annerledes self care enn å spise/stelle seg eller gjøre noe annet positivt for helsen. Anonymkode: 3d433...b0d 1
Trolltunge Skrevet 22. juni 2022 #12 Skrevet 22. juni 2022 Om noe som tar så lite tid gir så mye, ja hva er da problemet med det? Ingen trenger å vite om det engang, og det er normalt for deg. Ikke noe problem det! 😊 1
Jentegutt Skrevet 22. juni 2022 #13 Skrevet 22. juni 2022 blaffen skrev (23 minutter siden): Eh, sitter du i språkrådet kanskje? Selvfølgelig runker kvinner, men du kan kalle det onanere om du synes det passer bedre. Det finnes i det hele tatt ganske mange synonymer for den typen aktivitet.. Okey, syns bare det høres feil ut 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #14 Skrevet 22. juni 2022 Mwfa skrev (8 timer siden): Avhengig av orgasme. Føler meg unormal og alene om dette. Ubeskrivelig god følelse å få orgasme. Klarer ikke gå en dag uten orgasme.. Tar maks 2 min, så tar ikke lange tiden. Men kjenner jeg er en gladere person gjennom dagen. Er det så unormalt som jeg føler at det er? Alle har sine behov tenker jeg. Men allikevel føler jeg en viss skam over å være så avhengig som jeg er. Og du, vær glad for at det tar 2 minutter. Vet om kvinner som bruker de monstervibratorene og ikke klarer å komme på 20 minutter. Det er så avtennende at jeg ikke har ord. Anonymkode: 906c6...4b8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #15 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og du, vær glad for at det tar 2 minutter. Vet om kvinner som bruker de monstervibratorene og ikke klarer å komme på 20 minutter. Det er så avtennende at jeg ikke har ord. Anonymkode: 906c6...4b8 Betyr det noe at du synes det er avtennende? De onanerer da ikke for din skyld? Anonymkode: ddc29...5dd 6
Bamseklemmer Skrevet 24. juni 2022 #16 Skrevet 24. juni 2022 Mwfa skrev (På 22.6.2022 den 11.03): Avhengig av orgasme. Føler meg unormal og alene om dette. Ubeskrivelig god følelse å få orgasme. Klarer ikke gå en dag uten orgasme.. Tar maks 2 min, så tar ikke lange tiden. Men kjenner jeg er en gladere person gjennom dagen. Er det så unormalt som jeg føler at det er? Alle har sine behov tenker jeg. Men allikevel føler jeg en viss skam over å være så avhengig som jeg er. "Du er din egen lykkes smed" det betyr at du tar ansvar for din egen lykke. For orgasmer skaper lykke, og hvor lykkelig går det ann å bli? Hvor lykkelig vil du være? Det er kun du selv som kan bestemme.. så jeg skjønner ikke dem som konstant er pottesur😄 Det er derfor det er så deilig å sove etterpå.. fordi du sovner lykkelig og er fri for bekymringer. Kan med fordel onanere om morgenen også, lykken gir deg det smilet alle vil se.. Så ikke føl skam av noe ikke andre ser du gjør, nyt heller synet av dem som smiler av smilet ditt😍 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #17 Skrevet 24. juni 2022 Mwfa skrev (På 22.6.2022 den 11.03): Avhengig av orgasme. Føler meg unormal og alene om dette. Ubeskrivelig god følelse å få orgasme. Klarer ikke gå en dag uten orgasme.. Tar maks 2 min, så tar ikke lange tiden. Men kjenner jeg er en gladere person gjennom dagen. Er det så unormalt som jeg føler at det er? Alle har sine behov tenker jeg. Men allikevel føler jeg en viss skam over å være så avhengig som jeg er. Tror det er helt normalt. Jeg er ihvertfall lik. Må ha minst 2-3 orgasmer til dagen og de kommer relativt lett på 3-5min. Noen ganger greier jeg 2-3 på rad. Jeg bruker orgasmene til å utløse endorfiner. De virker mediterende og gir meg energioverskudd. En orgasme er en perfekt start på dagen før jeg står opp og perfekt som avløsning i en hektisk hverdag. Har ved enkelte tilfeller mistenkt det kan ha blitt en besettelse og avhengighet. Men har funnet ut at så lenge det ikke går ut over andre viktige ring og ikke ikke hindrer meg i dagens gjøremål, tvert i mot, gir meg overskudd og energi, så er orgasmene utelukkende en bra ting. Anonymkode: bbe66...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #18 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror det er helt normalt. Jeg er ihvertfall lik. Må ha minst 2-3 orgasmer til dagen og de kommer relativt lett på 3-5min. Noen ganger greier jeg 2-3 på rad. Jeg bruker orgasmene til å utløse endorfiner. De virker mediterende og gir meg energioverskudd. En orgasme er en perfekt start på dagen før jeg står opp og perfekt som avløsning i en hektisk hverdag. Har ved enkelte tilfeller mistenkt det kan ha blitt en besettelse og avhengighet. Men har funnet ut at så lenge det ikke går ut over andre viktige ring og ikke ikke hindrer meg i dagens gjøremål, tvert i mot, gir meg overskudd og energi, så er orgasmene utelukkende en bra ting. Anonymkode: bbe66...3f2 Skulle ønske dama mi hadde kommet fram til det samme. Og at hun var åpen og ærlig rundt det, og gjerne stolt i tillegg. Fy flate noe så sexy! Anonymkode: 3d43c...aa2 1
feliek54 Skrevet 26. juni 2022 #19 Skrevet 26. juni 2022 Blåjojo skrev (På 22.6.2022 den 13.14): Overhode ikke unormalt. Tenk på alle endorfiner som utløses ved orgasme. Sier seg selv at det gjør deg til et gladere menneske😊 enig 2
Archer Skrevet 26. juni 2022 #20 Skrevet 26. juni 2022 M39 her og jeg runker 2-3 ganger om dagen hvis jeg ikke får meg mus da😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå