Gå til innhold

Bakeri i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om noe bra bakeri i Oslo, som ikke er forferdelig dyre og som kan lage kake med helt hvit marsipan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde hvit marsipan kunne bestilles av/fra de fleste bakerier jeg.... Dessverre har jeg ikke noe bakeri å anbefale deg :)

Skrevet
Trodde hvit marsipan kunne bestilles av/fra de fleste bakerier jeg.... Dessverre har jeg ikke noe bakeri å anbefale deg :)

Nei, det er sånn sukkerpasta, og da har man ikke marsipan ;)

Skrevet
Nei, det er sånn sukkerpasta, og da har man ikke marsipan ;)

Man kan velge mellom HVIT marsipan og hvit iceing (blanding av melis/sukker/eller-no'). Det er hvertfall de beskjedene jeg har fått rundt forbi.... Iceingen er veldig søt og klissete...

Skrevet
Man kan velge mellom HVIT marsipan og hvit iceing (blanding av melis/sukker/eller-no'). Det er hvertfall de beskjedene jeg har fått rundt forbi.... Iceingen er veldig søt og klissete...

Ja jegvet det finnes hvit marsipan, men tror ikke det er vanlig/ så lett å få tak i. Men hvis noen kjenner til et bakeri/ konditori i Oslo som har det blir jeg veldig glad :) Skal kjøpe kaken ferdig laget.

Skrevet (endret)

Mai og Grorud kirke - jeg blir helt sentimental... :grine:

Ble ikke mindre sentimental, når jeg så kjolen min til salgs igjen på finn (den har giftet seg to ganger i grorud kirke)

Nei vi hadde ikke kake fra Kristins, men kjenner mange som har bestilt derifra og de ligger nok noe over ett vanlig bakeri i pris, men under f.eks Pascal.

Hadde jeg hatt mine erfaringer med Pascal i forkant av bryllupet, ville jeg aldrig i verden ha bestilt kaken min fra Pascal. :sinnatagg:

Dette er bilde av kaken vi hadde og jeg vet Kristins lager nokså like.

Endret av Tyren
Skrevet
Mai og Grorud kirke - jeg blir helt sentimental...  :grine:

Ble ikke mindre sentimental, når jeg så kjolen min til salgs igjen på finn (den har giftet seg to ganger i grorud kirke)

Nei vi hadde ikke kake fra Kristins, men kjenner mange som har bestilt derifra og de ligger nok noe over ett vanlig bakeri i pris, men under f.eks Pascal.

Hadde jeg hatt mine erfaringer med Pascal i forkant av bryllupet, ville jeg aldrig i verden ha bestilt kaken min fra Pascal.  :sinnatagg:

Dette er bilde av kaken vi hadde og jeg vet Kristins lager nokså like.

å? Var ikke kaken noe god? den så veldig fin ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...