Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I venninnegjengen er det etterhvert flere  som har opplevd utroskap. Spekteret er stort fra det som er i grenseland utroskap til han som har hatt en elskerinne over år.

Vi har snakket mye om hva som er verst og når det definitivt er helt utilgivelig.

Hva mener du er den verste formen for utroskap? 
- emosjonelt 
- notorisk med flere kortvarige tilfeller
- med kolleger
- langvarig affære?
Eller annet?

Jeg mener det er verst når det er langvarig og omfatter både sex og følelser. 

Anonymkode: 4b2aa...fb7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det verste må være langvarig og med følelser, de blir jo kjærester på en måte. Har opplevd dette. 

Anonymkode: 3e2c3...d5b

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å rangere. I utgangspunktet virker langvarig med følelser verst. Men jeg er ikke så begeistret for «det bare skjedde, det betydde ikke noe» heller. For hva betyr forholdet vårt da, hvis han kan kaste det over bord for noe som ikke betydde noe?

Anonymkode: f2fd2...e1a

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

økoknomisk utroskap burde stått på den listen som noe av det verste da det gjerne har enormt store konsekvenser lenge etter at man er ferdig med hverandre som par.. 

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er en årsak til utroskap, kanskje de som har blitt utsatt for det bør gjøre seg en selverkjennelse at de ikke har vært gode nok partnere. 

Det er mine tanker, har vært utro i et par forhold, og i andre ikke. I de forholdene jeg har vært utro så har ikke partneren strukket til, kun vært opptatt av seg selv og sitt. 

Ris på egen bak kan man si. 

Anonymkode: 5b98b...409

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er en årsak til utroskap, kanskje de som har blitt utsatt for det bør gjøre seg en selverkjennelse at de ikke har vært gode nok partnere. 

Det er mine tanker, har vært utro i et par forhold, og i andre ikke. I de forholdene jeg har vært utro så har ikke partneren strukket til, kun vært opptatt av seg selv og sitt. 

Så du har vært helt uskyldig altså?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Så du har vært helt uskyldig altså?

Absolutt, men det var en årsak til at jeg valgte å være utro.

Rart at enkelte opplever utroskap gang på gang, mens andre igjen aldri opplever det? 

Litt slik med kvinner som kun finner #galemenn..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Høres litt ut som dere i venninnegjengen sitter og konkurrerer i hvem som har hatt det verst, og det er jo fryktelig lite konstruktivt. Hva som er verst er helt irrelevant, for å ikke snakke om individuelt.

Anonymkode: 64554...f95

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For noe fjas. Hvorfor gjorde du det ikke slutt? Eller kommuniserte at dere hadde problemer?

Anonymkode: 43846...a21

• Liker 14
Skrevet

Her skiller menn og kvinner seg veldig som regel.

For kvinner er det et lengre forhold, hvor de tror det også er følelser innvolvert det verste.

For menn hadde det vært mye verre om dama hadde hatt 5/6 tilfeldige på byen.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Absolutt, men det var en årsak til at jeg valgte å være utro.

Rart at enkelte opplever utroskap gang på gang, mens andre igjen aldri opplever det? 

Litt slik med kvinner som kun finner #galemenn..

Hvorfor gikk du ikke istedenfor å være utro? Eller prøvde å jobbe med forholdet for å se om det var liv laga?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I venninnegjengen er det etterhvert flere  som har opplevd utroskap. Spekteret er stort fra det som er i grenseland utroskap til han som har hatt en elskerinne over år.

Vi har snakket mye om hva som er verst og når det definitivt er helt utilgivelig.

- emosjonelt 
- med kolleger
- langvarig affære?
Eller annet?

Langvarig med sex og følelser er ille.

Men det verste er vel tross alt om utroskapen får praktiske konsekvenser for den bedratte. Det være seg farskapssvindel, smitte av sykdommer, juridiske/økonomiske forhold, eller annet.

Da har man faktisk trådt over en helt ny grense.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂 Dagens 🤓🤓🤓

Anonymkode: b50e0...620

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

...Hvor mange forhold har du egentlig vært i, og hva var så grunnen til at dere splitta, de du ikke var utro mot da?

Eller var det også kun demmes feil?

Hva med litt selvinnsikt..

Anonymkode: 90c97...0bc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

- emosjonelt 
- med kolleger
- langvarig affære?
Eller annet?

All of the above ... men jeg hadde nok slitt mest med den typen utroskap som var fysisk. Altså motsatte av de fleste kvinner som virker å slite mest hvis mannen knytter seg følesesmessig til en annen dame. 

Mannen min vet at dersom han inviterer til fysisk samspill med andre damer så er det slutt mellom oss. Så får vi håpe det er nok med vårt forhold for han.

Uansett er det jo et sterkt signal om at forholdet ikke er bra hvis den ene eller andre parten er utro. Det sier seg selv at man ikke er utro i et (gjensidig) lykkelig forhold. 

Anonymkode: 1807a...749

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tough cookie skrev (2 timer siden):

Hvorfor gikk du ikke istedenfor å være utro? Eller prøvde å jobbe med forholdet for å se om det var liv laga?

Fordi jeg fikk mange tilbud, i tillegg etter så lang tid hvor alt skulle dreie seg om henne og hennes behov dom jeg var ansvarlig for å dekke så brydde jeg meg ikke lenger. 

Fikk derfor dekket mine behov fra andre kvinner. Disse kvinnene visste at jeg var i forhold, hadde til og med et forhold med hennes bestevenninne i en periode på et par måneder. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

All of the above ... men jeg hadde nok slitt mest med den typen utroskap som var fysisk. Altså motsatte av de fleste kvinner som virker å slite mest hvis mannen knytter seg følesesmessig til en annen dame. 

Mannen min vet at dersom han inviterer til fysisk samspill med andre damer så er det slutt mellom oss. Så får vi håpe det er nok med vårt forhold for han.

Uansett er det jo et sterkt signal om at forholdet ikke er bra hvis den ene eller andre parten er utro. Det sier seg selv at man ikke er utro i et (gjensidig) lykkelig forhold. 

Anonymkode: 1807a...749

Mange er sexavhengig og da hjelper det ikke å være lykkelig, for man er på søken etter nok sex hele tiden.

Anonymkode: 65cae...9d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Fordi jeg fikk mange tilbud, i tillegg etter så lang tid hvor alt skulle dreie seg om henne og hennes behov dom jeg var ansvarlig for å dekke så brydde jeg meg ikke lenger. 

Fikk derfor dekket mine behov fra andre kvinner. Disse kvinnene visste at jeg var i forhold, hadde til og med et forhold med hennes bestevenninne i en periode på et par måneder. 

🤮

• Nyttig 1
Skrevet

Delt førsteplass: Notorisk utro med alle. Langvarig forhold med en annen. Kan ikke tilgis

Andreplass: Engangstilfelle på fest. Kan kanskje tilgis

Tredjeplass Emosjonell utroskap. Aner ikke hva det er, og bryr meg ikke.

• Liker 1
Skrevet

Økonomisk utroskap er kanskje det aller verste, det kan få økonomiske ettervirkninger i mange år. Hadde ikke kunnet tilgi dette.

Hadde heller ikke sett noe poeng i å være sammen med en som var notorisk utro. Enkelte glipper, da kun en gang per person, kunne jeg nok tillit. Da vi alle kan kjenner på fysisk tiltrekning uten at det er noe mer.

Langvarige forhold vil alltid utløse følelser og er noe jeg ikke kunne tilgitt. Eneste grunn til at den utro ikke går ved slike tilfeller må være praktiske og/eller økonomiske, og jeg vil ikke la meg utnytte på den måten.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...