Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere som har ømme pupper med trening?? Jeg forsøkte å løpe litt i går, men endte med å måtte holde fast puppene med begge hender. Og sånn kan man jo ikke løpe rundt i nabolaget... 🤣 bruker dere en spesiell type sports-BH eller hva? Ellers har jeg hørt at man skal trene så man blir andpusten, men ikke så andpusten at man ikke klarer å holde en samtale i gang. Noen som har erfaring med dette? Livredd for å gjøre noe galt!

Anonymkode: f1ad6...4fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå i motbakke, trapper, fjelltur osv. Trenger da ikke absolutt løpe 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blizz1 skrev (1 minutt siden):

Gå i motbakke, trapper, fjelltur osv. Trenger da ikke absolutt løpe 😊

Nei, men akkurat nå gjør nesten det vondt også 🤣 men det er gode tips, takk :)

Skrevet

Dobbel sportsbh kan jo være noe å prøve, altså 2x sportsbh.

AnonymBruker
Skrevet
mereo skrev (3 minutter siden):

Dobbel sportsbh kan jo være noe å prøve, altså 2x sportsbh.

Er det en greie? Altså - gjør det en forskjell??

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det en greie? Altså - gjør det en forskjell??

Er det en greie? Ja, det er en greie. Men de må jo være stramme.
Om de gjør en forskjell for din situasjon må du bare finne ut av selv.

AnonymBruker
Skrevet

Finn alternative treningsmåter, til det går over? Mine pupper var bare ømme i starten av svangerskapet. 

Jeg gikk over til spinningsykkel. Ikke i nærheten av å være like gøy og givende, men jeg måtte. Også fordi jeg fikk bekkenløsning, og ikke klarte å løpe etterhvert. 

Du kan helt fint bli skikkelig svett og anpusten. Det er makspuls du skal være forsiktig med. Altså kjent som sone 5. Styr unna de knallharde intervalløktene. Men du kan helt fint trene til du ikke klarer prate. Det er "hive etter pusten og lage pipelyder" du skal unngå. 

Anonymkode: 3c788...0b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Finn alternative treningsmåter, til det går over? Mine pupper var bare ømme i starten av svangerskapet. 

Jeg gikk over til spinningsykkel. Ikke i nærheten av å være like gøy og givende, men jeg måtte. Også fordi jeg fikk bekkenløsning, og ikke klarte å løpe etterhvert. 

Du kan helt fint bli skikkelig svett og anpusten. Det er makspuls du skal være forsiktig med. Altså kjent som sone 5. Styr unna de knallharde intervalløktene. Men du kan helt fint trene til du ikke klarer prate. Det er "hive etter pusten og lage pipelyder" du skal unngå. 

Anonymkode: 3c788...0b3

ok, takk :) har bare helt hetta og ønsker ikke å gjøre noe som helst for å sette barnet i fare. Samtidig vet jeg jo at trening er bra for meg nå. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

ok, takk :) har bare helt hetta og ønsker ikke å gjøre noe som helst for å sette barnet i fare. Samtidig vet jeg jo at trening er bra for meg nå. 😅

Du skal drive ganske hard trening for å sette livet i fare. Så en dame gravid i sikkert sjette måned her en dag i full galopp. 

Du skal selvsagt være forsiktig, men "normal" aktivitet er helt innenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...