Gjest -nemooo- Skrevet 14. november 2005 #1 Del Skrevet 14. november 2005 Ville bare anbefale dere denne siden. Her er det MASSE informasjon å hente i et forum med masse trivelige damer, hvor alle prøver å bli gravide! Ser at det er masse spørsmål her, som det kanskje er lettere å finne svar på der inne, siden det der er utrolig mye aktivitet og alle er prøvere? Det er også egne plasser for de som driver med utredning, prøverør, nykommere, viderekommere og slitere, og MASSE annet... Dere er hjertelig velkommen til snartgravid.com! Hilsen -Nemooo-, som er aktiv der hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2005 #2 Del Skrevet 14. november 2005 Prøvde å lage en profil der men det er nesten umulig. Da jeg endelig fikk bekreftelses mailen så fungerte ikke linken. Fikk beskjed om å kontakte administartor, har gjort det men ikke fått svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2005 #3 Del Skrevet 14. november 2005 ok forum, men litt bakvendt hvordan man skriver meldinger. liker bedre sånn oppsettet er her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 14. november 2005 #4 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg er ganske aktiv bruker av sg, og kan også anbefale nettstedet . Fantastiske flotte jenter der som sitter med mye kunnskaper, og ellers trøst og oppmuntring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 15. november 2005 #5 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg er også en flittig bruker av SG. Har funnet mye god info og støtte der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå