AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Sikkert ikke uvanlig, men nytt for meg! Dette er det deiligste jeg har kjent. Aldri opplevd noen har gjort på meg før, mye bedre enn vanlig slikking. Når han tar klitten i munnen, suger på den og jeg beveger meg i takt kommer orgasmen raskere og mer intenst. Ellers tar det lang tid for meg å komme. Måtte bare dele.. Flere med samme erfaring? Anonymkode: cca55...d2e 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikkert ikke uvanlig, men nytt for meg! Dette er det deiligste jeg har kjent. Aldri opplevd noen har gjort på meg før, mye bedre enn vanlig slikking. Når han tar klitten i munnen, suger på den og jeg beveger meg i takt kommer orgasmen raskere og mer intenst. Ellers tar det lang tid for meg å komme. Måtte bare dele.. Flere med samme erfaring? Anonymkode: cca55...d2e Har blitt sugd på klitten. Den type vakuum er ikke det jeg liker best, men vet jo at mange liker det. Det som gir meg de mest intense orgasmene er nok kombinasjon av gpunkt stimulering og vibrasjon eller «lufttrykk» typ Lelo/womanizer etc. Jeg kan komme av suging på klitoris også da jeg har lett for å komme heldigvis, men ingen ting kan «konkurrere» med en god rabbit eller lufttrykk når det gjelder intensiteten på orgasmen. Anonymkode: eb047...b1d 2
Blåjojo Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 En kombinasjon av slikking og suging er det optimale for meg. Som regel suging som får meg til å komme. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Blåjojo skrev (41 minutter siden): En kombinasjon av slikking og suging er det optimale for meg. Som regel suging som får meg til å komme. Samme erfaring her, men det tok tid før dette ble oppdaget😄. Ingen har sugd på den før. Slikking kan være både for sensitivt eller svakt (blir nummer etter en stund). Men denne sugingen er bare helt fantastisk. Tips til andre som sliter med å få orgasme, det hjalp meg, men alle er jo ikke like selvsagt. Anonymkode: cca55...d2e 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Det er dritdigg🤩 Anonymkode: 1268b...304 1
Bamseklemmer Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 Variabelt hva kvinner liker.. så det er best å variere, kombinere og gå etter lyden, eller spørre hva hun liker😉 1. prioritet er jo å holde klitten fuktig, så det ikke blir tørt og ubehagelig. Å ubehag og feil behandling er ofte en orgasmekiller, fordi orgasmen er skjør for negative ting. Feil behandling kan lett unngås, hvis man kjenner på ereksjon til klitten. Er den fremdeles hard, har man iallefall ikke gjordt noe dumt. Avtar ereksjon må man slutte med det man gjør, og finne på noe annet som gjør at hun får ereksjonen tilbake igjen.. Suging og slikking kan jo utføres på mange forskjellige måter.. noen liker fort eller sakte.. høyt eller lavt press..holde konstant press eller press med gliding.. noen liker røff og noen mildere behandling. Og noen liker en kombinasjon av alt sammen, mens andre liker bare en sin egen måte. Så det kommer nok av hvor sensitiv kvinner er. Men hvordan ting blir gjordt er vanskelig å vite på forhånd, hvis man ikke prater om det. Det kan vel også tenkes at alt ikke har blitt utprøvd også, da er det jo også vanskelig å vite hva man liker. Så det er viktig å vise hensyn og starte forsiktig i begynnelsen.. En variasjon og kombinasjon av suging og slikking gir bedre lyd.. da lager jeg en U med tunga og pakker inn klitten, så får den rulle over tunga.. roterende, opp og ned. og sideveis.. men også løfte klitten med tungspissen. Det er jo frenulumet som skal beveges, slik at hun kjenner på nytelsen. Noen liker også trykk mot skambenet/symfysen eller å stramme huden oppover slik at klitten kommer til synet. Det er jo en erogen sone, som også benyttes under riding/gnikking av klitten med eller uten partner, dette skaper jo også strekking/forskyving av frenulumet. Ved onani trenger ikke kvinner å komme direkte i kontakt med klitten, det greier seg å massere huden over. Det er grunn nok til at frenulumet strekkes og forskyves i ulike retninger. Jeg synes vi alle burde ha bedre fokus på frenulumet, bruke ørene og sunn fornuft. Kommuniksjon er fremdeles det viktigste, og kunnskap av hva som skjer er viktigere enn teknikker.. Teknikker er jo bare en snarvei til orgasme, så hvorfor ha det så travelt? Det er jo bedre med lang nytelsestid, enn en kortvarig glede💞
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 22.6.2022 den 7.08): Sikkert ikke uvanlig, men nytt for meg! Dette er det deiligste jeg har kjent. Aldri opplevd noen har gjort på meg før, mye bedre enn vanlig slikking. Når han tar klitten i munnen, suger på den og jeg beveger meg i takt kommer orgasmen raskere og mer intenst. Ellers tar det lang tid for meg å komme. Måtte bare dele.. Flere med samme erfaring? Anonymkode: cca55...d2e Takk at du deler. Anonymkode: 4be98...399
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Variabelt hva kvinner liker.. så det er best å variere, kombinere og gå etter lyden, eller spørre hva hun liker😉 1. prioritet er jo å holde klitten fuktig, så det ikke blir tørt og ubehagelig. Å ubehag og feil behandling er ofte en orgasmekiller, fordi orgasmen er skjør for negative ting. Feil behandling kan lett unngås, hvis man kjenner på ereksjon til klitten. Er den fremdeles hard, har man iallefall ikke gjordt noe dumt. Avtar ereksjon må man slutte med det man gjør, og finne på noe annet som gjør at hun får ereksjonen tilbake igjen.. Suging og slikking kan jo utføres på mange forskjellige måter.. noen liker fort eller sakte.. høyt eller lavt press..holde konstant press eller press med gliding.. noen liker røff og noen mildere behandling. Og noen liker en kombinasjon av alt sammen, mens andre liker bare en sin egen måte. Så det kommer nok av hvor sensitiv kvinner er. Men hvordan ting blir gjordt er vanskelig å vite på forhånd, hvis man ikke prater om det. Det kan vel også tenkes at alt ikke har blitt utprøvd også, da er det jo også vanskelig å vite hva man liker. Så det er viktig å vise hensyn og starte forsiktig i begynnelsen.. En variasjon og kombinasjon av suging og slikking gir bedre lyd.. da lager jeg en U med tunga og pakker inn klitten, så får den rulle over tunga.. roterende, opp og ned. og sideveis.. men også løfte klitten med tungspissen. Det er jo frenulumet som skal beveges, slik at hun kjenner på nytelsen. Noen liker også trykk mot skambenet/symfysen eller å stramme huden oppover slik at klitten kommer til synet. Det er jo en erogen sone, som også benyttes under riding/gnikking av klitten med eller uten partner, dette skaper jo også strekking/forskyving av frenulumet. Ved onani trenger ikke kvinner å komme direkte i kontakt med klitten, det greier seg å massere huden over. Det er grunn nok til at frenulumet strekkes og forskyves i ulike retninger. Jeg synes vi alle burde ha bedre fokus på frenulumet, bruke ørene og sunn fornuft. Kommuniksjon er fremdeles det viktigste, og kunnskap av hva som skjer er viktigere enn teknikker.. Teknikker er jo bare en snarvei til orgasme, så hvorfor ha det så travelt? Det er jo bedre med lang nytelsestid, enn en kortvarig glede💞 Ts her. Takk for lang og god kommentar. Tenker at du har veldig rett i alt det du skriver. Variasjon. Har opplevd at konstant lik slikking gjør klitten midlertidig følelsesløs. Noe endring holder det deilig. På slutten når orgasmen kommer må jeg alltid presse meg mot hans tunge, og kjenner jeg retter ut bena og spenner alle muskler. Vet ikke hvorfor men jeg erfarer at å sprike gjør det vanskeligere å komme, lettere med strake eller samlede ben. Er jeg unormal her? Noen menn prøver å presse bena mine utover da det sikkert er vanskeligere å komme til. Interessant med frenulumet. Er dette et sted menn kjenner med tungen eller kan det ses? Det er vel på undersiden av klitten en plass? Anonymkode: cca55...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 Frenulum kommer ovenifra og går ned på hver side av klitoris også Anonymkode: 6301f...778
Bamseklemmer Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Takk for lang og god kommentar. Tenker at du har veldig rett i alt det du skriver. Variasjon. Har opplevd at konstant lik slikking gjør klitten midlertidig følelsesløs. Noe endring holder det deilig. På slutten når orgasmen kommer må jeg alltid presse meg mot hans tunge, og kjenner jeg retter ut bena og spenner alle muskler. Vet ikke hvorfor men jeg erfarer at å sprike gjør det vanskeligere å komme, lettere med strake eller samlede ben. Er jeg unormal her? Noen menn prøver å presse bena mine utover da det sikkert er vanskeligere å komme til. Interessant med frenulumet. Er dette et sted menn kjenner med tungen eller kan det ses? Det er vel på undersiden av klitten en plass? Anonymkode: cca55...d2e Takk selv du for hyggelig tilbakemelding. Jeg tok meg tid til å beskrive dette, i fall noen menn kan se hvor viktig det er å vise hensyn til kvinner. Konstant slikking på en plass fører til mindre følelser, nettopp fordi de samme nervecellene har mettet hjernen med samme impulser. Orgasmen er jo hjernetyrt som du sikkert vet, og jo mere nerveceller eller erofgene impulser hjernen får jo lettere er det å få nytelse som gir orgasme. Så det er ikke bare slikking suging av klitt, som gir den beste orgasmen. Hvis vi samtidig stimulerer andre erogene soner, er det til stor nytte for nytelsen som gir orgasme. Så jo, det trengs variasjoner og stimuli av erogene soner samtidig, for å få beste resultat. Jo du er veldig normal, og det er meget tennende at du presser deg mot tunga. Selv har jeg opplevd at det var ei som holdt på å knuse hodet mitt, med å klemme lårene samlet og utrettet. Uten tvil.. dette er det mest tennede en kvinne kan gjøre med meg. Det er så avslappende å kjenne at hun nærmer seg, men også for at jeg vet hun nyter det så godt. Frenulumet til klitten er jo nesten usynlig og i følbar skala, men den sitter rett under klitten. Akkurat slik den gjør på penishodet, men den er jo synlig stor. Bruker du tunga på strengen/frenulumet som du massere klitten din på, vil du nok få mye godord. Så slikking og suging er heller ikke så ulikt på klitt og penis. Frenulumet får jo skikkelig kjørt seg når du bruker vibrator, da får den bevegelser i høy fart. Og selv om det er snakk om millisekunder, fanger hjernen opp stimulien. Variasjon gjelder vel her også, men det er kanskje også vanskligere å holde vibratoren på samme plass over tid? Altså for å ikke misforstå meg... selve klitthodet har jo også nerveceller, men alle nervecellene går gjennom frenulumet/strengen. Det er derfor den gir så mye nytelse, når den strekkes og forskyves. Akkurat på lik linje med å ronke en penis.. Å slikke bare på penishodet uten at frenulumet er i bevegelse, gir ikke den beste stimuleringen.. Håper svaret mitt var utfyllende nok? Trenger du mere utdypelser eller tips vil jeg gjerne hjelpe deg. Jeg synes det er godt å diskutere slik mellom kvinne og mann, for vi lærer best av hverandre😄
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 Bamseklemmer skrev (47 minutter siden): Jeg synes det er godt å diskutere slik mellom kvinne og mann, for vi lærer best av hverandre😄 Jeg synes det var så mye koseligere med ditt gamle brukernavn. Da skjønte vi med en gang hvilken ekspert vi hadde med å gjøre 😘 Anonymkode: f9277...5d9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #12 Skrevet 26. juni 2022 Absolutt ikke. Det gjør bare vondt for meg. Anonymkode: 431f7...a7e
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. juni 2022 #13 Skrevet 26. juni 2022 Bare vondt her, er alt for følsom til at noen kan suge der.
Bamseklemmer Skrevet 26. juni 2022 #14 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg synes det var så mye koseligere med ditt gamle brukernavn. Da skjønte vi med en gang hvilken ekspert vi hadde med å gjøre 😘 Anonymkode: f9277...5d9 Haha, åådu.. så du kjenner meg fra den tiden😅 Njaa, jeg er vel ingen ekspert, annet enn for dem som gir meg en sjanse IRL da.. Men de vet jo ikke hva jeg skriver om her inne. Men det er utrolig hva teorien her inne stemmer med praksisen
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #15 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her. Takk for lang og god kommentar. Tenker at du har veldig rett i alt det du skriver. Variasjon. Har opplevd at konstant lik slikking gjør klitten midlertidig følelsesløs. Noe endring holder det deilig. På slutten når orgasmen kommer må jeg alltid presse meg mot hans tunge, og kjenner jeg retter ut bena og spenner alle muskler. Vet ikke hvorfor men jeg erfarer at å sprike gjør det vanskeligere å komme, lettere med strake eller samlede ben. Er jeg unormal her? Noen menn prøver å presse bena mine utover da det sikkert er vanskeligere å komme til. Interessant med frenulumet. Er dette et sted menn kjenner med tungen eller kan det ses? Det er vel på undersiden av klitten en plass? Anonymkode: cca55...d2e Frenulum er tungebåndet. Les om det i store norske leksikon. Hadde det vert et anna sted, hadde det kommet frem der. Anonymkode: 6e255...584
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #16 Skrevet 26. juni 2022 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Takk selv du for hyggelig tilbakemelding. Jeg tok meg tid til å beskrive dette, i fall noen menn kan se hvor viktig det er å vise hensyn til kvinner. Konstant slikking på en plass fører til mindre følelser, nettopp fordi de samme nervecellene har mettet hjernen med samme impulser. Orgasmen er jo hjernetyrt som du sikkert vet, og jo mere nerveceller eller erofgene impulser hjernen får jo lettere er det å få nytelse som gir orgasme. Så det er ikke bare slikking suging av klitt, som gir den beste orgasmen. Hvis vi samtidig stimulerer andre erogene soner, er det til stor nytte for nytelsen som gir orgasme. Så jo, det trengs variasjoner og stimuli av erogene soner samtidig, for å få beste resultat. Jo du er veldig normal, og det er meget tennende at du presser deg mot tunga. Selv har jeg opplevd at det var ei som holdt på å knuse hodet mitt, med å klemme lårene samlet og utrettet. Uten tvil.. dette er det mest tennede en kvinne kan gjøre med meg. Det er så avslappende å kjenne at hun nærmer seg, men også for at jeg vet hun nyter det så godt. Frenulumet til klitten er jo nesten usynlig og i følbar skala, men den sitter rett under klitten. Akkurat slik den gjør på penishodet, men den er jo synlig stor. Bruker du tunga på strengen/frenulumet som du massere klitten din på, vil du nok få mye godord. Så slikking og suging er heller ikke så ulikt på klitt og penis. Frenulumet får jo skikkelig kjørt seg når du bruker vibrator, da får den bevegelser i høy fart. Og selv om det er snakk om millisekunder, fanger hjernen opp stimulien. Variasjon gjelder vel her også, men det er kanskje også vanskligere å holde vibratoren på samme plass over tid? Altså for å ikke misforstå meg... selve klitthodet har jo også nerveceller, men alle nervecellene går gjennom frenulumet/strengen. Det er derfor den gir så mye nytelse, når den strekkes og forskyves. Akkurat på lik linje med å ronke en penis.. Å slikke bare på penishodet uten at frenulumet er i bevegelse, gir ikke den beste stimuleringen.. Håper svaret mitt var utfyllende nok? Trenger du mere utdypelser eller tips vil jeg gjerne hjelpe deg. Jeg synes det er godt å diskutere slik mellom kvinne og mann, for vi lærer best av hverandre😄 Det er sant. Glad for tips, skal huske på dette frenulumet. Høres sikkert helt nybegynner ut, men frenulumet er vel en del av huden som dekker klitorishodet? Har en del hud der jeg som er godt synlig, men vet ikke hva andre har🙂 Anonymkode: cca55...d2e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #17 Skrevet 26. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Frenulum er tungebåndet. Les om det i store norske leksikon. Hadde det vert et anna sted, hadde det kommet frem der. Anonymkode: 6e255...584 "Frenulum" er en anatomisk betegnelse som anvendes om flere steder på kroppen. Også om tungebåndet. Men også om strengen på penis og den tilsvarende strukturen til klitoris: https://www.google.com/amp/s/www.imaios.com/en/amp/e-Anatomy/Anatomical-Parts/Frenulum-of-clitoris Anonymkode: 64a86...d13
mannfolket Skrevet 26. juni 2022 #18 Skrevet 26. juni 2022 On 6/22/2022 at 7:08 AM, AnonymBruker said: Sikkert ikke uvanlig, men nytt for meg! Dette er det deiligste jeg har kjent. Aldri opplevd noen har gjort på meg før, mye bedre enn vanlig slikking. Når han tar klitten i munnen, suger på den og jeg beveger meg i takt kommer orgasmen raskere og mer intenst. Ellers tar det lang tid for meg å komme. Måtte bare dele.. Flere med samme erfaring? Anonymkode: cca55...d2e Gav den opplevelsen til ei dame som aldri hadde oppnådd orgasme ved oralsex, og hun kom som et skudd! 😊
Bamseklemmer Skrevet 26. juni 2022 #19 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er sant. Glad for tips, skal huske på dette frenulumet. Høres sikkert helt nybegynner ut, men frenulumet er vel en del av huden som dekker klitorishodet? Har en del hud der jeg som er godt synlig, men vet ikke hva andre har🙂 Anonymkode: cca55...d2e Eeh nei.. ikke helt riktig. Jeg tror du mener "hetta" eller forhuden som beskytter klittenhode.. akkurat på samme måte som forhuden bekytter penis-hodet når den ikke er i "bruk". Forhuden bekytter penis/-klitthode for å bevare følsomheten. Og frenulummet er strengen som går mellom forhuden og penis/-klitthodet. Altså på undersiden av penis/- klitthodet.. Jo det er normalt, alle har den "hetta" som skjermer klitthodet mot gnissing så klitthodet ikke skal bli tørr og sår. Altså hetta er av hud.. som beskytter klitthodet.. som er av et tynt vev. Hetta styres av ereksjon.. så når klitten blir erigert dras hetta bakover, så klitthodet kommer til synet og er klar for stimuli. Men den trenger litt fukt, for at det ikke skal føles ubehagelig.. Jeg tror jeg skrev dette så det er lett å forstå, at du fikk kontroll på på de forskjellige ordene.. og hva det betyr og hvilken funksjon de har🤗
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #20 Skrevet 1. november 2022 Jeg er helt lik, liker ikke å bli slikket opp og ned. Det gir meg ingenting. Men med lett sutting kommer jeg som bare det, finnes ingen bedre følelse. Har lært opp tre av mine ekser til det, tror de som kom etter takker meg😄 Anonymkode: a858f...630 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå