AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Hei😊 Jeg er ung ufør med ett barn på 2,5 år og tenker å søke boliglån via husbanken/ kommunen. Jeg har ikke noe gjeld men har ikke noe mulighet for å spare akkurat. akkurat nå bor jeg i en liten leilighet med sønnen min og vi samsover (jeg leier) men drømmen er enkelt og greit for meg at jeg vil eie min egen leilighet og ikke tenke på at «nå må vi plutselig flytte ut av den leide leiligheten brått» hvis det skjer en dag. jeg har rundt 20.000 i måneden jeg lever på +barnetillegg, barnetrygd. Kommer jeg til å ha en sjanse til å få lån på en leilighet til foreksempel 1,9 mil? Det er det rimeligste jeg fant i min kommune akkurat nå. Setter pris på alle svar 😊 Anonymkode: e801c...341
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Ja, mest får du det. Anonymkode: 27ed1...0b4 1
altflyter Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Bare søk. Du er midt i målgruppen for startlån 😊
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Kan jeg få startlån og tilskudd? - Husbanken Sitat Du kan søke startlån i din kommune/bydel hvis du er i en, eller flere av disse situasjonene: Du får ikke lån i vanlig bank og kan ikke spare penger til egenkapital. Du er i en familie med barn, og har behov for en stabil og trygg bolig raskt. Du mottar trygd/offentlige ytelser. Du har særlige sosiale eller helsemessige utfordringer .. med flere men disse passer nok for deg så enig med de over, ta kontakt med kommunen sitt servicesenter og be om hjelp. Anonymkode: 634bc...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå