AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Jeg var på hybel.no og ser at det stadig kommer inn nye annonser fra leietagere før studiestart til høsten. Det er en del som har verifisert profilen sin og av de så er det ikke veldig mange som har trykket på den ekstra knappen som gjør at du er kredittsjekker positivt (tar 2 sekunder). Ja, jeg antar at de som ikke har brukt de 2 sekundene har betalingsanmerkning når du først har verfisert konto med bank ID. Er det virkelig ganske vanlig å ha betalingsanmerkning? Hva er det første dere tenker på folk som har betalingsanmerkning? Anonymkode: f422f...4fd
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg var på hybel.no og ser at det stadig kommer inn nye annonser fra leietagere før studiestart til høsten. Det er en del som har verifisert profilen sin og av de så er det ikke veldig mange som har trykket på den ekstra knappen som gjør at du er kredittsjekker positivt (tar 2 sekunder). Ja, jeg antar at de som ikke har brukt de 2 sekundene har betalingsanmerkning når du først har verfisert konto med bank ID. Er det virkelig ganske vanlig å ha betalingsanmerkning? Hva er det første dere tenker på folk som har betalingsanmerkning? Anonymkode: f422f...4fd At man sliter med å styre egen økonomi. Betalingsanmerkning får man ved manglende betalingsvilje. Altså man har ikke fulgt lovverket for dekning. I Norge er det i praksis komplett umulig å ikke ha penger til husleie men det er noen som får til å ikke betale det og. Så ville sjekket referanser på som har anmerkning. Anonymkode: 309e6...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå