Teardrop Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 (endret) Trenger inspirasjon og tips. Hvordan har dere løst organiseringen? Skal ikke ha hele alene, men dele med samoer. Ønsker ikke sånne kurvsystem av netting. Vil du dele bilde av ditt? Har dere oppbegaring i øverste del til andre ting? Noe man bør tenke på når man planlegger og bygger et slikt skap? Størrelse ca 3 meter , dybde 50-60cm. Hva angrer du på ved ditt valg og hva kunne du tenke deg "neste gang"? Endret 21. juni 2022 av Teardrop
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Har mest oppheng, noen skuffer og noen kurver. Liker best oppheng av overdeler men det tar jo mer plass da. Har en smalere høyere del til kjoler. Anonymkode: ad16e...22c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Halvparten er en stang til å henge klær på kleshenger, der henger de litt hutler til bulter, mer av mine på den ene siden da. Andre halvpart er to stativer med kurver av metall. Men kunne like godt hatt fastmonterte hyller der. Har litt diverse i hylla over, vinterklær om sommeren f.eks. Litt som ikke er klær også, men diverse saker. Ca 2,5-3 meter tipper jeg lengden på hele greia er. Anonymkode: a9a4a...65e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Har Pax stammer fra Ikea og dører kjøpt på mål fra Langlo. Kombinasjon av heng, hyller, skuffer og trådkurver. Anonymkode: a6925...9bb 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 To takhøye skuffereoler, fra IKEA, og to høyder med stang i mellom. Anonymkode: 2f056...009
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 Tre høyder med stang, jeg har nesten to av dem, ellers skuffer, hver vår seksjon. Bare en felles for treningssokker med en skillevegg på midten av hylla. De lengste på hans side, de kortere hos meg. Jeg «låner hans» lange over mine på håndballen uansett, og vi har ikke nok til å «forsvare» å bruke to hyller. Ellers har vi hver vår med undertøy, gensere, bukser som ikke henger etc. Anonymkode: 729ef...b99
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. juni 2022 #7 Skrevet 29. juni 2022 Kunne aldri delt. Jeg har for mye, rett og slett. Har eget rom til mine klær, og han har skap på soverommet vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå