Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #1 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har brukt Active Moist en stund nå, og er fornøyd. Den passer bra til min litt urene kombi hud. Nå bruker jeg et produkt som gjør at huden min blir litt tørrere enn vanlig, og det vises når jeg har på foundation. Det blir små flekker som er tørre, det er ikke så pent. Det er ikke så veldig mye, huden føles myk, men noen steder ser den tørr ut. Jeg vet Dermalogica har kremer for tørrere hud, og er det noen som kunne passe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #2 Del Skrevet 14. november 2005 Skin Smoothing Cream er et hakk opp. Passer for normal/tørr hud. Inneholder mye fukt og lite (ingen?) oljer, så den skulle kunne passe for huden din nå som den er tørrere. En veldig god og drøy krem. Alternativt kan du kjøpe Hydrating Booster som er et fuktighetsserum og smøre direkte på tørre områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 14. november 2005 #3 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! Jeg liker kjempe godt både Active Moist og SS Cream. Jeg har hud som lett blir litt fet og kan også bli uren og selv om jeg bruker SS Cream om vinteren når huden blir tørrere,så blir den ikke fetere selv om kremer er beregnet på noemal til tørr hud. Den inneholder ikke mineralolje(ingen av Derm sine prod)så den tetter ikke porene. MEN den kan gjør huden din litt blankere,det har ihf jeg merket av og til. Men det er ikke akkurat det verste som kan hende.... Jeg har selv hatt god erfaringe med Active Moist på sommeren og bytte over til Skin Smoothing Cream når huden blir tørrere på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 14. november 2005 #4 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har akkurat samme "problem" som deg trådstarter, men jeg er så usikker på å bytte, pga. evt. olje i de andre kremene. Er vel bare på active moist det står at den er "oil-free?eller er også skin smooting cream oljefri? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2005 #5 Del Skrevet 14. november 2005 SSC er ikke oljefri. Jeg har tørr hud, og SSC kan jeg fint bruke. Uten fett i kremen blir huden min knusktørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 14. november 2005 #6 Del Skrevet 14. november 2005 SSC er ikke oljefri. Jeg har tørr hud, og SSC kan jeg fint bruke. Uten fett i kremen blir huden min knusktørr. ← Nei,den er ikke oljefri,men den inneholder ikke mineralolje og lanolin som tetter porene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2005 #7 Del Skrevet 14. november 2005 Nei,den er ikke oljefri,men den inneholder ikke mineralolje og lanolin som tetter porene... ← Nå høres du ut som en reklame... Jeg VET at den ikke inneholder mineralolje (ingen av kremene til D. gjør det, selv om de inneholder silikoner som gir en glatt hudfølelse, og som er laget av mineraloljer). Poenget var å beskrive rikheten til kremen, og den er ikke helt uten fett, i motsetning til Active Moist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. november 2005 #8 Del Skrevet 14. november 2005 Når jeg brukte Active Moist hendte det at jeg ble blank i T-sonen, men det skjer aldri når jeg bruker Skin smoothing cream, selv om den er hakket fetere. Jeg er så utrolig fornøyd med denne kremen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 15. november 2005 #9 Del Skrevet 15. november 2005 Selv kjøpte jeg Skin smoothing cream nylig, er meget fornøyd! Har normal til tørr hud, og den gir godt med fuktighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 15. november 2005 #10 Del Skrevet 15. november 2005 Da skal jeg prøve SSC Jeg lurer på om dere vet om en bra rensekrem/gele til min hud også? Jeg har Dermal Clay Cleanser nå, og lurer på om den er litt sterk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 15. november 2005 #11 Del Skrevet 15. november 2005 Fikk anbefalt Ultracalming Cleanser her inne, og anbefaler den gjerne videre. Mild, behagelig og tørker ikke ut huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå