AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Var bare noe mindre denne gangen. Anonymkode: 3e18c...0cb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Hvor skal man ikke bli gravid? Har det noe å si på hvor mange dager man har mens? Anonymkode: e8be1...62f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor skal man ikke bli gravid? Har det noe å si på hvor mange dager man har mens? Anonymkode: e8be1...62f Fikk mensen til normal tid, bare endel mindre. Nok til at jeg må skifte et daglig. Før har det vært mye mer, spes andre dagen.. Anonymkode: 3e18c...0cb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 om du tror du er gravid nå samtidig som du har mensen fordi den varte kun i 3 dager er svaret, nei. Får du mensen er du ikke gravid. Om man kan bli gravid selv med en mensperiode på 3 dager, det vil jeg tro. Anonymkode: e8be1...62f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Har hørt at mange blør gjennom svangerskapet. Ta en test.trenger nødvendigvis ikke være mens bare får du blør. Men mest sansynelig noe du har forandret i matveien, søvn eller stress vist mensen er forandret. Men alltid bedre å sjekke en gang får mye å de testene på normal med flere i pakken er billig å lur å ha på lager Anonymkode: cc8c6...d56 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hørt at mange blør gjennom svangerskapet. Ta en test.trenger nødvendigvis ikke være mens bare får du blør. Men mest sansynelig noe du har forandret i matveien, søvn eller stress vist mensen er forandret. Men alltid bedre å sjekke en gang får mye å de testene på normal med flere i pakken er billig å lur å ha på lager Anonymkode: cc8c6...d56 Har påvist celleforandringer og skal til videre undersøkelser. Kan dette være årsaken? Anonymkode: 3e18c...0cb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Det vill jeg tro kan ha sammenheng ja. Lenge siden du sjekket? Sist jeg var hos gynekolog blødde jeg noen dager å hadde vondt noen uker.. må legge til at jeg har mye smerter fra før å hadde åpent sår der testen skulle tas Anonymkode: cc8c6...d56
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 Tenker du at hvis folk på kg sier du ikke kan være gravid så dropper du testen? Og hvis de sier du kan være det så antar du at du er gravid? Så dyr er vel ikke en graviditetstest … Anonymkode: 35841...56b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #9 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker du at hvis folk på kg sier du ikke kan være gravid så dropper du testen? Og hvis de sier du kan være det så antar du at du er gravid? Så dyr er vel ikke en graviditetstest … Anonymkode: 35841...56b Neida. Men man hører jo kvinner som blir overrasket over at de har gått gravid i ni mnd, noe som høres helt fjernt ut for meg. Så noe mer enn spotting må de vel ha hatt. Jeg er nok ikke gravid, men mensen har endret seg. Langt mindre og kortere nå enn før. Husker før åpnet det seg fullstendig på andre dagen, nå derimot er det kun et bind om dagen. (Tampong er uaktuelt) 😅 Takk for svar Anonymkode: 3e18c...0cb
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 Jeg hadde veldig lite mens, typisk 1 dag spotting, 1 mens og 1 spotting. Ble gravid tredje prøvemåned. Anonymkode: 31145...21b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #11 Skrevet 22. juni 2022 Man vet aldri. Jeg trodde jeg hadde mensen da jeg var gravid med første. Fant det først ut da jeg var 2 mnd på vei fordi jeg begynte å spy som en tulling. Anonymkode: 10a7b...3db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå