AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Har truffet en mann i noen mnd. Vi har det kjekt og finner på mye gøy sammen. Han sender litt miksede signaler, så jeg vet aldri hvor jeg har han. Vi har hatt sex noen ganger, men ikke så veldig ofte. Har prøvd å snakke med han litt om hva han tenker. Han sier han liker meg veldig godt, men må finne ut hva han vil. Han ønsker ikke å rushe inn i noe, pga tidligere forhold, men vil at vi skal fortsette å treffes. ( nei, det er ikke for å få sex) Jeg har blitt forelsket i han, men har ikke sagt det. Han vet at jeg liker han veldig godt. Har innsett at jeg føler mer enn han, og tenker at jeg burde avslutte for å ikke bli såret. Tror neppe han plutselig finner ut at han vil noe mer. Spørsmålet er skal jeg si at jeg vil gi slipp pga han ikke føler det samme? ( har egentlig ikke lyst til det, vil beholde litt verdighet) eller skal jeg bare ta mindre kontakt og fade han ut? Noen som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: 0b133...abb 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Mtp at han sier han må finne ut hva han vil. Der har du svaret. Hadde han ønsket et forhold med deg hadde han latt deg få vite det. Behold din selvrespekt med å fade han ut. Ikke blottlegge dine følelser. Du trenger ikke å fortelle det til han. Adios. Du fortjener bedre tenker jeg. Men samtidig forstår jeg deg, at i forelskelsesrus er det litt vanskelig å la han gå. Lykke til💟 Anonymkode: 57ea5...363 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Tusen takk for svar. Jeg og er av den oppfatning at hvis han må tenke på hva han vil, da er han ikke der som jeg er. Orker ikke beholde han som venn heller når jeg føler som jeg gjør.. Uff blir vanskelig dette når hodet sier en ting og hjertet noe annet🥲Ts Anonymkode: 0b133...abb 1 3
Serafin Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har truffet en mann i noen mnd. Vi har det kjekt og finner på mye gøy sammen. Han sender litt miksede signaler, så jeg vet aldri hvor jeg har han. Vi har hatt sex noen ganger, men ikke så veldig ofte. Har prøvd å snakke med han litt om hva han tenker. Han sier han liker meg veldig godt, men må finne ut hva han vil. Han ønsker ikke å rushe inn i noe, pga tidligere forhold, men vil at vi skal fortsette å treffes. ( nei, det er ikke for å få sex) Jeg har blitt forelsket i han, men har ikke sagt det. Han vet at jeg liker han veldig godt. Har innsett at jeg føler mer enn han, og tenker at jeg burde avslutte for å ikke bli såret. Tror neppe han plutselig finner ut at han vil noe mer. Spørsmålet er skal jeg si at jeg vil gi slipp pga han ikke føler det samme? ( har egentlig ikke lyst til det, vil beholde litt verdighet) eller skal jeg bare ta mindre kontakt og fade han ut? Noen som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: 0b133...abb Hvis du har et snev av selvrespekt så bare fader du ikke han ut men sier det direkte til han at hvis han skal bruke tiden sin på å finne det ut så får han finne det ut av med noen andre. Du er verdt så mye mer og fortjener en mann som gjør deg lykkelig. Ikke en som driver å leker med dine følelser og holder deg på gress. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Viss han ikke vet mer enn dette etter flere mnd, så hadde jeg tatt praten med han. Si du vil noe mer, eller gå. Anonymkode: 99f78...caa
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tusen takk for svar. Jeg og er av den oppfatning at hvis han må tenke på hva han vil, da er han ikke der som jeg er. Orker ikke beholde han som venn heller når jeg føler som jeg gjør.. Uff blir vanskelig dette når hodet sier en ting og hjertet noe annet🥲Ts Anonymkode: 0b133...abb Jeg forstår at du syns det blir vanskelig, men bare gjør det hodet (og magefølelsene dine) ditt forteller deg. Han har gitt deg svaret. Si til hjertet ditt at noe finere er ment å komme din vei💖ta dype pust og la det gå. -gode ønsker sendes din vei🤗🍀 Anonymkode: 57ea5...363 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 Hvis du er uklar, så blir han uklar. Det er også veldig lett å bli gående å vente på ham og ta litt kontakt innimellom. Si at du er interessert i noe mer og om han ikke er det så er det helt ok, men ikke noe for deg. Hvis han kommer med noe venne-pjatt, så har du mer enn nok av venner og at ikke er det du er ute etter. Anonymkode: 4860e...50d 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 Mikset signaler = ikke interessert Dette blir aldri til noe. Du har to valg. Bli i det til han stikker, eller gå selv og spar deg for ulykkelighet, tankekjør og bortkastet tid Anonymkode: eea9d...dad 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #9 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mikset signaler = ikke interessert Dette blir aldri til noe. Du har to valg. Bli i det til han stikker, eller gå selv og spar deg for ulykkelighet, tankekjør og bortkastet tid Anonymkode: eea9d...dad Ja, jeg vet egentlig det, men han sier han er redd for å gå for fort frem pga at han nettopp er kommet over ett langvarig forhold der han ble dumpet. Jeg har jo så lyst å tro at jeg kan bare vente på han, selv om jeg vet at hadde han vært forelsket i meg hadde han sikkert ikke bremset.. Anonymkode: 0b133...abb 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis du er uklar, så blir han uklar. Det er også veldig lett å bli gående å vente på ham og ta litt kontakt innimellom. Si at du er interessert i noe mer og om han ikke er det så er det helt ok, men ikke noe for deg. Hvis han kommer med noe venne-pjatt, så har du mer enn nok av venner og at ikke er det du er ute etter. Anonymkode: 4860e...50d Tusen takk for godt svar. Anonymkode: 0b133...abb
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #11 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg forstår at du syns det blir vanskelig, men bare gjør det hodet (og magefølelsene dine) ditt forteller deg. Han har gitt deg svaret. Si til hjertet ditt at noe finere er ment å komme din vei💖ta dype pust og la det gå. -gode ønsker sendes din vei🤗🍀 Anonymkode: 57ea5...363 Tusen takk❤️ Anonymkode: 0b133...abb
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #12 Skrevet 22. juni 2022 Serafin skrev (14 timer siden): Hvis du har et snev av selvrespekt så bare fader du ikke han ut men sier det direkte til han at hvis han skal bruke tiden sin på å finne det ut så får han finne det ut av med noen andre. Du er verdt så mye mer og fortjener en mann som gjør deg lykkelig. Ikke en som driver å leker med dine følelser og holder deg på gress. Tusen takk, det er dette jeg må si nok ganger til meg selv så jeg kan klare det. Anonymkode: 0b133...abb 1
Serafin Skrevet 22. juni 2022 #13 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Tusen takk, det er dette jeg må si nok ganger til meg selv så jeg kan klare det. Anonymkode: 0b133...abb Så bra. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #14 Skrevet 23. juni 2022 Kommer med litt motsatt råd enn resten her. Jeg ville sagt at jeg ikke ønsket å møtes mer, men ikke hvorfor. For eksempel «Hei. Vi har hatt det kjekt sammen, men jeg ser ikke noen fremtid her slik ting har blitt. Derfor tenker jeg det er bedre at vi bare er venner. Håper du har det bra og takk for tiden sammen☺️». Hvorfor jeg ville gjort det slik er 1. da slipper du å bli såret av at han ikke tar kontakt, noe man fort kan bli om man fader noen ut. Plutselig innser man gjerne at se ikke bryr seg om å bli fadet ut og det kan være sårt. 2. Om han skulle være interessert i et forhold med deg må han her ta valget. Du finner da fort ut om han er interessert nok eller ikke. 3. Du eier situasjonen og får avslutte på dine premisser. Etter min erfaring føler man seg bedre da. I tillegg oppfattes du som selvsikker og høflig. Jeg har alltid avsluttet slike relasjoner på lignende måte som over her og har følt jeg har beholdt min integritet ved å si ifra på en skikkelig måte i stedet for å ghoste/fade noen ut. Jeg mener at det er slik man beholder sin selvrespekt. Så jeg er tydeligvis uenig med de fleste her😅 Anonymkode: 9a625...e31
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #15 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer med litt motsatt råd enn resten her. Jeg ville sagt at jeg ikke ønsket å møtes mer, men ikke hvorfor. For eksempel «Hei. Vi har hatt det kjekt sammen, men jeg ser ikke noen fremtid her slik ting har blitt. Derfor tenker jeg det er bedre at vi bare er venner. Håper du har det bra og takk for tiden sammen☺️». Hvorfor jeg ville gjort det slik er 1. da slipper du å bli såret av at han ikke tar kontakt, noe man fort kan bli om man fader noen ut. Plutselig innser man gjerne at se ikke bryr seg om å bli fadet ut og det kan være sårt. 2. Om han skulle være interessert i et forhold med deg må han her ta valget. Du finner da fort ut om han er interessert nok eller ikke. 3. Du eier situasjonen og får avslutte på dine premisser. Etter min erfaring føler man seg bedre da. I tillegg oppfattes du som selvsikker og høflig. Jeg har alltid avsluttet slike relasjoner på lignende måte som over her og har følt jeg har beholdt min integritet ved å si ifra på en skikkelig måte i stedet for å ghoste/fade noen ut. Jeg mener at det er slik man beholder sin selvrespekt. Så jeg er tydeligvis uenig med de fleste her😅 Anonymkode: 9a625...e31 Wooops, ser resten er enig med meg. Snakk om å lese dårlig! Beklager folkens! Anonymkode: 9a625...e31
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #16 Skrevet 23. juni 2022 Vært i datinggamet og forhold i 20 år, mixed signals = NEI. Anonymkode: 07b85...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå