AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Del Skrevet 21. juni 2022 Noen tips? Hunden blir 7år i år. Ikke hatt store problemer. Ørebetennelse en gang og ørebetennelse to ganger. Ellers frisk som en fisk! Er også blandingsrase. Ikke kastrert. Hvor mye bør jeg forsikre for? Ønsker også lavest mulig egenandel. Anonymkode: 87eca...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg ville heller satt av en egen konto til hunden. Når man forsikrer en såpass gammel hund vil det være så mye klausuler og reservasjoner at du knapt kommer til å få noe dekket. Skal du ha full dekning på en hund må den forsikres før fylte 4 mnd og være sammenhengende forsikret hele livet. Anonymkode: e92b9...7e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svisle Skrevet 22. juni 2022 #3 Del Skrevet 22. juni 2022 Du kan kjøpe forsikring av hund frem til de har fylt 7 år, men da med veterinærattest og en haug med klausuler og unntak. Tror ærlig talt at det ikke vil lønne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg forsikret en ni år gammel hund. Trengte ingen papirer ol fra vet. Eneste klausulen i forsikringen, var allerede påvisste sykdomer. Dette var hos agria. Men jeg fikk seniortilegg i prisen. Anonymkode: b6898...76f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Del Skrevet 22. juni 2022 Kjøp forsikring før han fyller 7!! Ville styrt unna Agria, de er litt mer griske på å sende ut penger enn andre. Sikkert fordi de er ren dyreforsikring Jeg anbefaler det sterkeste å ha forsikring på hund, jobber som assistent på dyreklinikk og det er så utrolig mange som er nødt til å avlive dyret sitt ved akutte tilfeller ffordi man rett og slett ikke har råd! 😔 Anonymkode: 183f0...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Del Skrevet 22. juni 2022 Enig. De dyyyre operasjonene på min (fra 9-16.000) kom etter han fylte 7 år... Anonymkode: dbc49...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kjøp forsikring før han fyller 7!! Ville styrt unna Agria, de er litt mer griske på å sende ut penger enn andre. Sikkert fordi de er ren dyreforsikring Jeg anbefaler det sterkeste å ha forsikring på hund, jobber som assistent på dyreklinikk og det er så utrolig mange som er nødt til å avlive dyret sitt ved akutte tilfeller ffordi man rett og slett ikke har råd! 😔 Anonymkode: 183f0...fdc Er det noen andre selskaper som forsikrer så gamle hunder da? Jeg prøvde å flytte hundeforsikringen min over fra Agria til det selskapet der jeg har andre forsikringer, men hun var for gammel. Anonymkode: e92b9...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #8 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen andre selskaper som forsikrer så gamle hunder da? Jeg prøvde å flytte hundeforsikringen min over fra Agria til det selskapet der jeg har andre forsikringer, men hun var for gammel. Anonymkode: e92b9...7e6 Nei, ingen som forsikrer hunder over 7 år bortsett fra agria. Du kan jo eventuelt gå mer opp i egenandel, er du medlem av NKK får du også 10% billigere forsikring. Anonymkode: 183f0...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #9 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, ingen som forsikrer hunder over 7 år bortsett fra agria. Du kan jo eventuelt gå mer opp i egenandel, er du medlem av NKK får du også 10% billigere forsikring. Anonymkode: 183f0...fdc Ja jeg er på maks egenandel nå, og allikevel økte premien med 1500,- fra i fjor til i år... Men med en 11 år gammel hund tør jeg jo ikke å si den opp heller. Anonymkode: e92b9...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #10 Del Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja jeg er på maks egenandel nå, og allikevel økte premien med 1500,- fra i fjor til i år... Men med en 11 år gammel hund tør jeg jo ikke å si den opp heller. Anonymkode: e92b9...7e6 Nei, ville nok ikke sagt opp forsikringen enda om det er en frisk hund. De blir jo mer utsatt for sykdom jo eldre de blir! Anonymkode: 712ac...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå