AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Vi er en bonusfamilie. Han har to barn på 11 og 16 samt en voksen sønn. Jeg har to på 4 og 15. hans minste på 11 vil ikke på ferie med oss , men vi har fått lokka han med på en miniferie . Da har min samboer brukt lokkemiddel om at min minste ikke skal være med . Min datter reagerer nå på dette, for hun syns det er rart vi skal dra mens søsteren hennes blir utelatt og vi drar da hun er borte. Jeg nevnte dette for samboer, da han fikk en noe rar reaksjon . Han ble dritsur og sier :greit hvis du skal inkludere alle, da ekskluderer jeg meg selv og ligger i telt siden av dere. Og a jeg er så opptatt av familie at det er helt sykt. Og flere helt tullete utsagn. Jeg syns dette er rart. Er det jeg som overtenker ? Anonymkode: 77c51...59d
Populært innlegg Mt3 Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 21. juni 2022 Greiest å ikke være i den bonusfamilien tenker jeg. 69 15
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Du var jo i utgangspunktet enig med din samboer. Det er din datter som er inkluderende her og ønsker å feriere med lillesøsteren sin. Alderen på barna er jo vanskelig «inkludebar» uansett, og klart at en 11-åring føler seg utenfor med en 15- og en 16-åring. Litt kjipt å bli satt i bås med en fireåring da, og litt ekstra stas å bli inkludert med de store (som jo er nærmere i alder). Nå var jo dette bestemt, og ikke rart at samboeren din blir litt sur hvis du vil gjøre om på alle planer pga en kommentar fra storesøster. Anonymkode: c50fb...5c2 13 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Du overtenker absolutt ikke! Det høres jo helt hinsides ut å utelate et barn i familien😱 Hvorfor vil han "ekskludere" seg selv om minsten blir med? Og hva mener han med at du er så opptatt av familien at det er sykt? Han må jo mangle et eller annet. Og, det er absolutt ikke noe "bonusfamilie" for dine barn.. Anonymkode: f5b5e...4fd 22
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Det er ikke alltid like enkelt å få alt til å klaffe. For min del hadde dette fått meg i tenkeboksen. Han gikk inn i et forhold med deg og visste at du har to barn. Da må begge barna inkluderes, tenker jeg. Men er det sånn at du først ble spurt om bli med på å bruke dette lokkemiddelet? Eller sa han bare at sånn blir det? Anonymkode: 60017...4f2 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du overtenker absolutt ikke! Det høres jo helt hinsides ut å utelate et barn i familien😱 Hvorfor vil han "ekskludere" seg selv om minsten blir med? Og hva mener han med at du er så opptatt av familien at det er sykt? Han må jo mangle et eller annet. Og, det er absolutt ikke noe "bonusfamilie" for dine barn.. Anonymkode: f5b5e...4fd Heeelt enig. Anonymkode: 60017...4f2 2
Grønt blad Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Jeg er fullstendig enig med din datter. Dere kan ikke dra på ferie og la din minste være hjemme! Selvfølgelig skal begge få være med! Jeg skjønner heller ikke hvorfor han skal gjøre seg vanskelig og ekskludere seg selv hvis begge barna dine blir med. Var det han eller sønnen hans som ikke ville ha med 4-åringen? 16
velociraptor Skrevet 21. juni 2022 #8 Skrevet 21. juni 2022 Grønt blad skrev (3 minutter siden): Jeg er fullstendig enig med din datter. Dere kan ikke dra på ferie og la din minste være hjemme! Selvfølgelig skal begge få være med! Jeg skjønner heller ikke hvorfor han skal gjøre seg vanskelig og ekskludere seg selv hvis begge barna dine blir med. Var det han eller sønnen hans som ikke ville ha med 4-åringen? Hun lar vel neppe 4-åringen være hjemme alene, er vel snakk om at ungen er hos far, besteforeldre eller annen trygg omsorgsperson. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du var jo i utgangspunktet enig med din samboer. Det er din datter som er inkluderende her og ønsker å feriere med lillesøsteren sin. Alderen på barna er jo vanskelig «inkludebar» uansett, og klart at en 11-åring føler seg utenfor med en 15- og en 16-åring. Litt kjipt å bli satt i bås med en fireåring da, og litt ekstra stas å bli inkludert med de store (som jo er nærmere i alder). Nå var jo dette bestemt, og ikke rart at samboeren din blir litt sur hvis du vil gjøre om på alle planer pga en kommentar fra storesøster. Anonymkode: c50fb...5c2 Vi hadde snakket om dette. Jeg syns også det var litt kjedelig, for det er jo ganske mye mer enn en park når man skal på teltferie. At min minste ikkw får være med. Han på 11, snakker ikke til min på 4 eller svarer henne engang når hu prøver å snakke til han. Og jeg syns han burde prøve snakke med sin på 11. for hun på 4 prøver hele tiden å inkludere og se på han som sin familie siden vu bor sammen. Tegner tegnknger til han osv. men vi ble på en måte enig om for at han på 11 skulle få en ferie siden han får selv bestemme å ikke være med på ordinær ferie at han skulle få slippe hu minste. Jeg syns det ikke er helt normalt. Men skjønner det samtidig noe. Vanskelig for alle det her. Anonymkode: 77c51...59d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #10 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke alltid like enkelt å få alt til å klaffe. For min del hadde dette fått meg i tenkeboksen. Han gikk inn i et forhold med deg og visste at du har to barn. Da må begge barna inkluderes, tenker jeg. Men er det sånn at du først ble spurt om bli med på å bruke dette lokkemiddelet? Eller sa han bare at sånn blir det? Anonymkode: 60017...4f2 Han fortalte det etterpå. Jegvet at både stefar og hans sønn hater min datter på 4 pga hun tar så plass( el har litt mer behov) og naturlig er i slutten av trassalder.. Anonymkode: 77c51...59d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 velociraptor skrev (2 minutter siden): Hun lar vel neppe 4-åringen være hjemme alene, er vel snakk om at ungen er hos far, besteforeldre eller annen trygg omsorgsperson. Både han og sønnen Anonymkode: 77c51...59d
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #12 Skrevet 21. juni 2022 Du er sammen med en mann som hater ditt 4 år gamle barn????? Hvorfor?? Anonymkode: 3b6bf...fae 47 14
Grønt blad Skrevet 21. juni 2022 #13 Skrevet 21. juni 2022 velociraptor skrev (Akkurat nå): Hun lar vel neppe 4-åringen være hjemme alene, er vel snakk om at ungen er hos far, besteforeldre eller annen trygg omsorgsperson. Jeg skjønner det, og skrev heller ikke at 4-åringen skulle være alene. Men tenk hvordan barnet føler det om moren drar på ferie med samboer, samboerens barn og et eldre søsken. Snakk om å føle seg utelatt og utestengt. 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #14 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han fortalte det etterpå. Jegvet at både stefar og hans sønn hater min datter på 4 pga hun tar så plass( el har litt mer behov) og naturlig er i slutten av trassalder.. Anonymkode: 77c51...59d Stefaren hater datteren din? Det er jo ikke noe særlig sunt og bra? Anonymkode: 88d43...cf9 14 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #15 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han fortalte det etterpå. Jegvet at både stefar og hans sønn hater min datter på 4 pga hun tar så plass( el har litt mer behov) og naturlig er i slutten av trassalder.. Anonymkode: 77c51...59d Stefar hater henne??😱 Dette blir verre og verre! Stakkars småjente som er tvunget til å leve og bo sammen med noen som faktisk hater henne! Hvordan har du samvittighet til dette?!? Anonymkode: f5b5e...4fd 29 5
GammelKaktus Skrevet 21. juni 2022 #17 Skrevet 21. juni 2022 I all verden, du vet at både far og sønn hater din datter på 4 år og der skal du bo? Hva slags mann har du flyttet sammen med? 15 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #18 Skrevet 21. juni 2022 Høres vanvittig ut. En voksen mann hater en 4-åring? Fordi hun «tar sånn plass»? Så da godtar du som mor at hun utelates fra ferien? Stakkars liten. Anonymkode: e8224...8a0 15 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #19 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han fortalte det etterpå. Jegvet at både stefar og hans sønn hater min datter på 4 pga hun tar så plass( el har litt mer behov) og naturlig er i slutten av trassalder.. Anonymkode: 77c51...59d Nå syns jeg synd i deg og dine barn, særlig din datter på 4 år. Jeg forstår at du ikke syns at dette er en enkel situasjon å være i for noen av dere. Men personlig hadde jeg blitt utrolig skuffet over at noen du er glad i "hater" barnet ditt. DET hadde blitt et enkelt valg for min del. Ta vare på dine egne barn og din selvrespekt. Sett grenser for hva du finner deg i. Jeg ser flere røde flagg i ditt forhold. Dessverre. Anonymkode: 60017...4f2 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #20 Skrevet 21. juni 2022 Mom award goes to... Fy faen. Send 4 åringen hit, så kan hun inkluderes og få en fin ferie med min familie, sånn siden hennes mor SVIKTER på alle måter. Anonymkode: f05e9...32b 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå