Gå til innhold

Tilfeldighet eller hva?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La til en bekjent/far til en fotball venn av sønnen min. Han godtok den og jeg har i ettertid fått 2 eksempler som venn fra hans jobb. Det rare er at jeg har lagt til flere den siste tiden, men vennene de sine kommer ikke opp som eks. Har på følelsen han liker meg litt. Stemmer magefølelsen kanskje? Eller overdriver jeg bare helt? 🙊 Vi er nysingle begge to og begge 36. 

Anonymkode: b2123...fd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ...?????

Anonymkode: 35468...929

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: e4523...e27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La til en bekjent/far til en fotball venn av sønnen min. Han godtok den og jeg har i ettertid fått 2 eksempler som venn fra hans jobb. Det rare er at jeg har lagt til flere den siste tiden, men vennene de sine kommer ikke opp som eks. Har på følelsen han liker meg litt. Stemmer magefølelsen kanskje? Eller overdriver jeg bare helt? 🙊 Vi er nysingle begge to og begge 36. 

Tenker da såklart at han kanskje har nevnt meg, vist meg til hans kollegaer. Okei, jeg er nok litt innbilsk og koko her. Men det er vel lov..?🤣

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare at nå får du folk fra vennelista hans som forslag fordi du har lagt han til. "venners venner" 

Anonymkode: cd869...e2d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mi venninne viste meg bare den nye dama til hennes eks, og etter det kom hennes venninner som forslag til venn, tror facebook har en egen stalker greie.

Er litt det jeg mener. Vel, forstå det den som vil forstå eller jump over it. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Uansett, er det sært og rart av meg å prøve meg på en far i laget til min sønn med blikk, prat etc? Ses ca hver uke. 

AnonymBruker
Skrevet

hva snakker vi om her? Instagram?

Anonymkode: dd9ec...9d2

Skrevet

Jeg tror ikke helt på det der, men har sett flere skrive det så kanskje. Jeg får stadig forslag til venners venner, tror seriøst ikke alle disse har vært og sett på min profil. 

Det skulle vært noe heeeelt spesielt om jeg prøvde å bli kjent med faren til en på laget til sønnen min. Ville hvert fall bare pratet som vanlig til vi kjente hverandre godt og skjønte at dette her kan faktisk bli noe. Ikke blikk, bare prat!

AnonymBruker
Skrevet

Er du full?

Anonymkode: ff304...4bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Uansett, er det sært og rart av meg å prøve meg på en far i laget til min sønn med blikk, prat etc? Ses ca hver uke. 

Hvordan skal noen her vite det? Du må jo bare prøve og se. 

Anonymkode: cd869...e2d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er du full?

Anonymkode: ff304...4bd

Nei?

AnonymBruker
Skrevet
McMary skrev (24 minutter siden):

Jeg tror ikke helt på det der, men har sett flere skrive det så kanskje. Jeg får stadig forslag til venners venner, tror seriøst ikke alle disse har vært og sett på min profil. 

Det skulle vært noe heeeelt spesielt om jeg prøvde å bli kjent med faren til en på laget til sønnen min. Ville hvert fall bare pratet som vanlig til vi kjente hverandre godt og skjønte at dette her kan faktisk bli noe. Ikke blikk, bare prat!

Det vet man aldri. Er jo først når man er innpå en ny profil å kikker de kommer opp som et venneforslag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det vet man aldri. Er jo først når man er innpå en ny profil å kikker de kommer opp som et venneforslag. 

Nei, det stemmer ikke her. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ingenting av innlegget ditt. Kan du prøve å skrive det på nytt?

Anonymkode: 125a8...699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...