Gå til innhold

Er det farlig å bli med noen hjem på første date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn nettdating? Er det vanlig å dra hjem til noen første date?

Anonymkode: dd6aa...caa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri dra hjem til noen på første date. Møt daten på en offentlig plass minst 2 ganger før du tenker på å dra hjem til noen av dere 

Anonymkode: 905b9...81e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke gjort deg. Er altfor skeptisk. Kanskje jeg har sett på for mange dokumentar filmer/serier om seriemordere😂 

Anonymkode: 49fe6...125

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg ikke gjort. 

Men jeg har jo folk hjem helt sveiseblind i fylla da. 

Anonymkode: 181fb...10d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, aldri dra hjem til noen på første date. Møt daten på en offentlig plass minst 2 ganger før du tenker på å dra hjem til noen av dere 

Anonymkode: 905b9...81e

Oh nei nå har jeg allerede sagt ja til å bli med personen hjem😢😢

Skrevet

Spørs på situasjonen. For mange år siden dro jeg hjem til en person på første date. Kaffe. Det var helt ok. Visste at jeg kunne dra derfra om ting ble kleint. Det ble derimot den beste daten jeg noen gang har hatt. Det ble ikke oss, men, fantastisk date. Etter kaffe, god samtale, tok han meg med på konsert. Bare sånn spontant. En herlig opplevelse. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oh nei nå har jeg allerede sagt ja til å bli med personen hjem😢😢

Det er lov å si at du har ombestemt deg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Farlig og farlig.. det er jo ekstremt mye mer sannsynlig at han er en normal mann som bare vil ha det koselig med deg enn at han er en av de få overgriperne der ute.

Anonymkode: 96254...0a2

• Liker 4
Skrevet (endret)

Normalt sett ikke, men så plutselig møter man en man ikkje burde reist hjem med 🙈 man vet aldri 🤷‍♀️  

Endret av Curiousine
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du sett for deg at vi skulle si at det ikke var det? 🤨

Anonymkode: 3abf3...7ad

AnonymBruker
Skrevet

Spørs litt på hvor god menneskekjenner du er tenker jeg da. Jeg var i 40-årene første gang jeg var singel (siden jeg var 16) og tror jeg hadde god kontroll basert på at jeg skrev ganske lenge med folk. Jeg var aldri overrasket over hvordan mennene var da jeg møtte dem. Eller han som ikke møtte opp... hadde dårlig magefølelse der. Så jeg tok sjansen på å dra rett hjem til en fyr, dog hadde en venninnen adressen og vi hadde avtale om jeg skulle melde innen et tidspunkt. Det var ikke snakk om sex. En annen kom hjem til meg på første date, begge to var snille menn. Jeg har allikevel tenkt at det er noe naivt og at jeg kanskje har brukt opp flaksen min, så nå som jeg er singel igjen møter jeg alle ute første gangen uansett. Det haster ikke å møte en fremmed mann hjemme.. liker vi hverandre har vi all tid i verden til det senere. 

Anonymkode: ad2ec...a8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Sånn nettdating? Er det vanlig å dra hjem til noen første date?

Jeg ville ikke ha gjort det 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble med han på hytta lang oppå fjellet første gang😂 blind av forelskelse sikkert. Gikk heldigvis bra da, og vi er sammen den dag i dag☺️ Men hadde ikke gjort det igjen! 

Anonymkode: 41e65...6f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke at folk tør. Det kan være livsfarlig.

Anonymkode: 80b94...081

• Liker 3
Skrevet

Har dratt hjem til eller fått besøk av de jeg har chattet mye med og blitt trygge på. Men bor sånn at jeg har folk nært. Når jeg har dratt til de har jeg alliert meg med en venninne. 
Er så trygg i meg selv og mener jeg er en såpass god menneskekjenner at jeg føler det er ok. Og jeg har aldri opplevd noe ubehagelig. Har derimot hatt bare positive opplevelser. Noen har endt etter noen kopper kaffe og prating, andre har endt i flere dater.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare nei. Du vet ALDRI hva du møter. Alle kan virke snille og hyggelige på meldinger/chat/telefon. Jeg har litt livserfaring, så her er mine enkle råd som jeg også følger slavisk selv:

Første møte er alltid på et offentlig sted. Aldri hjemme hos ham, hos meg, eller uti skauen eller lignende plasser.
Møt daten på denne plassen. Ikke la ham hente deg, eller kjøre deg hjem. 
Ha en venninne/kompis som back-up som du kan ringe dersom daten gir deg en dårlig magefølelse. 

Anonymkode: e4140...73a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det, men da var jeg alt for kåt til å ha gangsyn. Sannsynligvis går det bra, men man vet jo aldri. 

Anonymkode: 32cd1...b30

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, jeg valgte å sende en melding om det var greit at vi bare henger på offentlig plass siden det var første gang vi møtes. Hvis han reagerer negativt på at jeg vil føle meg trygg tenker jeg at han ikke er riktig person for meg. Han har ikke svart enda så jeg får se hvordan han reagerer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble med hjem på første date og sov over. Møttes på tinder. Vi eier hus og har to barn sammen i dag 

Anonymkode: a8d8a...691

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte mannen min på sukker. På første date kom han hjem til meg, var der hele kvelden og hele natta (hadde ikke sex- bedre snakket). Tidligere også har jeg ikke hatt noe problem med å treffe folk hjemme, men du kan vel helt sikkert være uheldig med en person. 

Anonymkode: 01b35...131

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...