AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Jeg har en datter som går i barnehage og har en venn som hun leker ofte med både der og på fritida . Foreldrene til denne vennen er gift , og ut i fra det jeg vet - har de det godt. Siste året har faren til denne vennen vært litt sånn: heeeeeei er det du/dere på butikken, og skal snakke lenge og ber meg stå og vente dersom telefonen hans ringer - sånn at vi kan fortsette å snakke når han har lagt på. Selv om jeg peker og kviskrer at vi må videre 😅 flere ganger har han spurt om å få komme inn når han kjører vennen til min datter. Uten at jeg har invitert han inn først . Og altså- det er veldig hyggelig med gjester og det trenger ikke være inviterte folk som får komme til meg altså- her er det alltid rom for en kopp kaffe liksom. Men de gangene han spør om å få komme inn, har jeg enten hatt besøk av en tante som sjelden er her - eller har besøk av flere venninner som er på besøk. Han bryr seg ikke - og sier : så hyggelig å være mange!! 😂 og så blir det «pinlig stillhet» fordi vi har ikke så mye å snakke med han om , anten enn vær og vind liksom. Han har bedt meg og dattera mi med på ferie med sin familie . Koselig til 1000 og veldig hyggelig , men litt rart også. Det ble nei takk fordi vi allerede hadde planer. Kanskje en annen gang. En gang kom vennen og faren på besøk uten avtale, og da er det jo vanlig å ringe på eller noe sånt. Men jeg stod på badet og føna håret , der han PLUTSELIG stod i badedøra og bare : Hei her er vi!!! Vil dere henge? 😂 er jeg sær som stusser eller hva tenker dere ? Anonymkode: 7e682...7df 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Nå ble det rot i overskrifta men dere forstår kanskje 🫢🫢 Anonymkode: 7e682...7df
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Hadde likt det om jeg likte han og han var singel. Er selv sugen på en far i klassen til barnet mitt. Vet bare kke hvordan jeg skal trå til😜 Anonymkode: b1b1f...0de 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Pappaen til bestevennen til sønnen min er litt sånn. Han har ikke plutselig stått i stua, men har sykla innom oss, jeg og han har tatt et glass vin alene og han ba oss med på ferie nå i sommer. Jeg ELSKER det! Null og niks «seksuelt», kun vennskapelig. Kona er også så skjønn og de har kommet så naturlig og fint inn i livet vårt. Nytt vennepar. 😁❤️ Anonymkode: b7c3f...067 9 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 Høres ut som om han helt mangler sosiale antenner. Forøvrig: låser du verken ytterdør eller badedør..? Anonymkode: 498cd...5f5 14
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hadde likt det om jeg likte han og han var singel. Er selv sugen på en far i klassen til barnet mitt. Vet bare kke hvordan jeg skal trå til😜 Anonymkode: b1b1f...0de Haha den er fin 😅 er han singel så bare «køyr» . AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Høres ut som om han helt mangler sosiale antenner. Forøvrig: låser du verken ytterdør eller badedør..? Anonymkode: 498cd...5f5 Ja det er kanskje noen antenner som er knekt 🤪🫢 Jeg bor på landet , så ytterdører blir ikke låst på dagtid. Barnet mitt løper jo inn og ut i Hagen. Låser badedøra mi når jeg er naken, men når jeg har kledd meg og skal føne - må badedøra opp fordi jeg er så varm. Venner og familie ellers pleier å ringe på, iallefall gaule inn døra at de er på vei inn. Så det at noen bare valser inn sånn, er meg litt ukjent . Anonymkode: 7e682...7df 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Skrevet 21. juni 2022 Alle gifte menn er seksuelt frustrerte. Visste du ikke det? Han er hypp på noe på si. Gjør hva du vil med det, bare ikke forvent at han er villig til å gå fra kona. Anonymkode: 78262...1ac 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #9 Skrevet 22. juni 2022 Jeg hadde sørget for å få denne personen ut av mitt liv raskest mulig. Invitere seg selv inn når du har besøk? Bare gå inn i ditt hjem? Mannen mangler jo fullstendig manerer og sosiale antenner. Huff! Anonymkode: 87391...d13 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alle gifte menn er seksuelt frustrerte. Visste du ikke det? Han er hypp på noe på si. Gjør hva du vil med det, bare ikke forvent at han er villig til å gå fra kona. Anonymkode: 78262...1ac Ts her . Det er forsåvidt gifte kvinner også til informasjon. Men jeg er overhodet ikke interessert i denne mannen. Hadde ikke vært det om han var singel heller. Anonymkode: 7e682...7df 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #11 Skrevet 22. juni 2022 Vil du ha endring, ts...så må du si ifra på en rett frem måte. Det kan bli kleint, men da får du sagt hva du mener og antagelig forstår han at han må bremse litt. Jeg hadde ikke likt en slik hjemmekoselig adferd på noe menneske utenfor, eller inni mitt hus. Anonymkode: 2ca7f...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #12 Skrevet 22. juni 2022 Dette med uskrevne regler er at vi må ha lært de et sted. Dessverre lærte ikke denne mannen disse hos foreldrene, så hvis du vil ha en endring hos han, så må DU lære han dem ved å si i fra. For ingen er synske. Anonymkode: d182a...4dc 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #13 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Pappaen til bestevennen til sønnen min er litt sånn. Han har ikke plutselig stått i stua, men har sykla innom oss, jeg og han har tatt et glass vin alene og han ba oss med på ferie nå i sommer. Jeg ELSKER det! Null og niks «seksuelt», kun vennskapelig. Kona er også så skjønn og de har kommet så naturlig og fint inn i livet vårt. Nytt vennepar. 😁❤️ Anonymkode: b7c3f...067 Tro meg, han håper på noe seksuelt!!!! Anonymkode: da026...2d6 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #14 Skrevet 22. juni 2022 29_j skrev (7 timer siden): Høres bra ut. Altså, man danner seg et nytt nettverk på skolen/bhg til barna våre. Kanskje enda mer på skole Ja, det er jo sånn man får venner, tenker jeg. Men det må jo gå begge veier, jeg hadde ikke likt at noen plutselig stod i stua vår som jeg ikke hadde ønske om å tilbringe tid med jeg heller. Men jeg tenker han ts skriver om bare prøver å få venner. Anonymkode: b7c3f...067
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #15 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tro meg, han håper på noe seksuelt!!!! Anonymkode: da026...2d6 WTF! Nei. Anonymkode: b7c3f...067
Gjest Athena Catalina Skrevet 22. juni 2022 #16 Skrevet 22. juni 2022 Tenker du bare må være ærlig her.
Olaug Olsen Skrevet 22. juni 2022 #17 Skrevet 22. juni 2022 Jeg tenker bu bør ta en payback, og stikke innom dem, en dag det ikke passer for de!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #18 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Pappaen til bestevennen til sønnen min er litt sånn. Han har ikke plutselig stått i stua, men har sykla innom oss, jeg og han har tatt et glass vin alene og han ba oss med på ferie nå i sommer. Jeg ELSKER det! Null og niks «seksuelt», kun vennskapelig. Kona er også så skjønn og de har kommet så naturlig og fint inn i livet vårt. Nytt vennepar. 😁❤️ Anonymkode: b7c3f...067 De er nok swingere og ønsker en ny lekepartner😄 Anonymkode: be2ce...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #19 Skrevet 22. juni 2022 Hadde han der stått i døra på badet mitt mens jeg føna håret så hadde jeg kasta føneren på ham i sjokk, altså hva faen? Og dette synes du er morsomt og greit? Anonymkode: 67793...d4a 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #20 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hadde han der stått i døra på badet mitt mens jeg føna håret så hadde jeg kasta føneren på ham i sjokk, altså hva faen? Og dette synes du er morsomt og greit? Anonymkode: 67793...d4a Samme her, hadde nok klikket i rent sjokk! Anonymkode: 6a210...56a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå