Gå til innhold

er menn mer attraktive hvis de ser sint/aggressiv/psykopat eller hvis de ser hyggelig, søte, snille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger 100% ærlig svar fra dere jenter/kvinner.

jeg må vite om jeg skal prøve å se søt ut eller se psykopat ut. hva er mer attraktivt? hva vil øke sjansene mine for å tiltrekke dame?

her er noen eksempler

mike-tyson-angry.gif

kB0.gif

er han mer attraktiv i første eller andre gif? 

MZmPpA.gif

richard-ramirez-richard.gif

er han mer sexy i første eller andre gif?

BglBVN.gif

2vAoVK.gif

220px-Badr_Hari.jpg

badr-hari-2.jpg?w=584

er han mer sjarmerende i de to første eller to siste?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er mest attraktive når de smiler og ser hyggelige ut, så klart.

Anonymkode: a2507...205

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du velger å bruke Richard Ramirez? Seriøst? 

Ingen som går etter en psykopat, men en mann som i utgangspunktet virker alvorlig kan vise seg å være veldig sjarmerende. Personlig liker jeg ikke overblide menn med mye armer og bein, men alle har ulike preferanser.

Anonymkode: d2c8c...e77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen vits i å spørre om slik, svarene du får er ikke nødvendigvis koblet til virkeligheten. Observer hva kvinner gjør, ikke spør dem.

Anonymkode: 5e9d5...397

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror at du allerede selv vet svaret på det TS, ellers ville du ikke spurt spm. Selvsagt tenner kvinner bare på utro, sexavhengige sjarmører med badboy oppførsel og motorsykkel, samt å ha litt penger skader heller ikke (men ikke noe must). 

jaja, kvinner sier noe annet, men det er det man kaller forskjellen på virkeligheten og sosiale regler. 

hva kan du gjøre med det: ingenting. Å gå til div PUA kurs mv har jeg svært liten tro på. Det er unge menn som tror de vet noe om å sjekke damer, og som vet hvor penga ligger, og at det er få grupper i samfunnet som er så villige til å punge opp som unge menn for å få det de ønsker seg i livet…. Jobb med deg selv, prøv å være den beste versjonen av deg selv, kanskje er det nok, kanskje ikke. Jeg kjenner drøssevis av menn med god utdannelse, jobb, kjekke mv som aldri har ligget med noen og er på date kanskje en gang i året, det skyldes rett og slett av det er et uholdbart mannsoverskudd i samfunnet og det bare ikke er som på film, der det er en til alle…. Mange menn detter dessverre igjennom….

Skrevet

Skal så absolutt si deg at menn som er søte og hyggelige og smiler er definitivt det mest attraktive. De bildene du fremviser her hvor personene er sinte/aggressive gjorde meg ingenting annet enn bare redd. 

Veldig mange gutter tror at jenter kun går for de som er "players", "badboys" og er sinte og aggressive. Jenter som går etter slike menn er som oftest de som er umoden, ikke vet helt hva de vil ha, og at de ser noe spenning i slik personlighetstrekk. Det er ingen som vil ha negative og toxice forhold. 

Jeg var en av den typen før, hvor jeg så spenning i gutter som hadde en viss fremtoning av aggressivitet. Nå er jeg blitt mye mer voksen i hodet og mer moden (takk Gud for det!). Den dag i dag blir jeg svært tiltrukket av menn som er ydmyke, snille, gode, hyggelige og som eier respekt. Viser en mann noe form av aggressivitet, snur jeg ryggen til med en gang. Jeg selv er ekstremt lojal, ganske snill, er vel litt for sensitiv, kjempe seriøs når det kommer til langvarige forhold osv. På grunn av dette er jeg på utkikk etter en mann som er av samme karakter, og derfor vil ikke menn med en "psykopat"-innstilling være i nærheten av noe jeg tiltrekker meg. 

Sist men ikke minst; vær deg selv. Aldri tro at du må nødt til å "endre" deg for å skape oppmerksomhet, eller for at noen skal like deg. Det ser helt ærlig ut som om du sliter med å finne deg selv, hvordan du skal opptre osv. 

Men en ting skal jeg si deg for sikkert: velger du å fremtre som en "psykopat" med aggresjon, vil du mest sannsynlig få mer oppmerksomhet av jenter som selv er usikre, umodne og som også er ganske toxice, og dette vil du ikke ha noe av i et langvarig forhold skal jeg si deg. Velger du derimot å opptre som er hyggelig person, vil du få mer oppmerksomhet av jenter som har de samme verdiene. Men her igjen, vær deg selv. Du kommer ikke langt med å "spille" en fasade. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (46 minutter siden):

Skal så absolutt si deg at menn som er søte og hyggelige og smiler er definitivt det mest attraktive. De bildene du fremviser her hvor personene er sinte/aggressive gjorde meg ingenting annet enn bare redd. 

Veldig mange gutter tror at jenter kun går for de som er "players", "badboys" og er sinte og aggressive. Jenter som går etter slike menn er som oftest de som er umoden, ikke vet helt hva de vil ha, og at de ser noe spenning i slik personlighetstrekk. Det er ingen som vil ha negative og toxice forhold. 

Jeg var en av den typen før, hvor jeg så spenning i gutter som hadde en viss fremtoning av aggressivitet. Nå er jeg blitt mye mer voksen i hodet og mer moden (takk Gud for det!). Den dag i dag blir jeg svært tiltrukket av menn som er ydmyke, snille, gode, hyggelige og som eier respekt. Viser en mann noe form av aggressivitet, snur jeg ryggen til med en gang. Jeg selv er ekstremt lojal, ganske snill, er vel litt for sensitiv, kjempe seriøs når det kommer til langvarige forhold osv. På grunn av dette er jeg på utkikk etter en mann som er av samme karakter, og derfor vil ikke menn med en "psykopat"-innstilling være i nærheten av noe jeg tiltrekker meg. 

Sist men ikke minst; vær deg selv. Aldri tro at du må nødt til å "endre" deg for å skape oppmerksomhet, eller for at noen skal like deg. Det ser helt ærlig ut som om du sliter med å finne deg selv, hvordan du skal opptre osv. 

Men en ting skal jeg si deg for sikkert: velger du å fremtre som en "psykopat" med aggresjon, vil du mest sannsynlig få mer oppmerksomhet av jenter som selv er usikre, umodne og som også er ganske toxice, og dette vil du ikke ha noe av i et langvarig forhold skal jeg si deg. Velger du derimot å opptre som er hyggelig person, vil du få mer oppmerksomhet av jenter som har de samme verdiene. Men her igjen, vær deg selv. Du kommer ikke langt med å "spille" en fasade. 

Jeg tror Ts, at hvis du ikke er deg selv, så er du sjanseløs i kampen om damene. Å utgi deg for å være alfa, player, badboy, pimp mv tror jeg ikke du kommer til å tjene på, det er noe man er født med, ikke noe man blir. Jeg har sett karer som prøver å lære seg sånt, og det er bare kleint å se på, og vondt å se kamerater drite seg så loddrett ut.... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du velger å bruke Richard Ramirez? Seriøst? 

Ingen som går etter en psykopat, men en mann som i utgangspunktet virker alvorlig kan vise seg å være veldig sjarmerende. Personlig liker jeg ikke overblide menn med mye armer og bein, men alle har ulike preferanser.

Anonymkode: d2c8c...e77

Enig.

Spesielt å bruke en hjemløs seriemorder og psykopat som brøt seg inn i intetanende folks hjem voldtok og drepte dem som eksempel. 

Jeg tror ikke dette er looken å gå for. 

Anonymkode: 73046...ad7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir gjerne mer nysgjerrig på en mann som er stille, virker litt alvorlig, men kan smile og le.. enn en hyperutadvent og blid fyr.

En psykopat ser gjerne ut som en hyggelig, blid og sjarmerende kar, bare så du vet... De blir stort sett ansett som kjempebra folk av alle andre enn de(n) nærmeste.

Anonymkode: 0e0f2...b2f

AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (4 timer siden):

Hvilken alder gikk du fra å like badboysa til de gode guttene? Om du husker

Anonymkode: 47504...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...