Trine Lill Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 Hei! Vi har tenkt å ha ei venninne til å synge solosang i kirken. Synes det er så romantisk Lurte på om det var noen av dere som har noen tips til fine kjerlighetssanger. Kunne gjerne tenkt oss å ha norsk tekst, men det er ikke nødvendig. Venter spent på god tips
Kreps75 Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 hei! Har selv en tante som skal synge i kirken. Har ikke helt bestemt oss enda, men tror vi går for Det vakraste med Cecilia Venersten og I will always love you med Whitney huston. Disse synes vi er velldig fine
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 - Å kunne æ skrive- Lars Bremnes (egentlig en duett da, men det går sikkert å synge den alene også) Link til en hjemmeside hvor teksten står
Lassie Skrevet 14. november 2005 #4 Skrevet 14. november 2005 "D e du d" med Bjørn Eidsvåg. Den skal min venninne synge i vårt bryllup i kirken, gleder meg utrolig til hun skal synge den - det er en veldig passende "gifte seg med den man elsker"- tekst.
Gjest nevèsta Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 "Mitt hjerte er ditt". Tror den er mye brukt, men så er den veldig fin også
kitekatt Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Hva med "det vakreste som fins" av Jahn Teigen? den er så søøøøt
kitekatt Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 (endret) Hva med denne: Louis Armstrong WHAT A WONDERFUL WORLD (George Weiss / Bob Thiele) I see trees of green, red roses too I see them bloom for me and you And I think to myself, what a wonderful world eller denne som er en kjent nydelig blueslåt, sunget av de fleste store Artist: BB King/ Clapton Song: Come Rain or Come Shine Lyrics I'm gonna love you, like nobody's loved you Come rain or come shine High as a mountain, deep as a river Come rain or come shine Resten av tekstene er slettet i henhold til våre regler om kopirett (kopinor.no) Lag gjerne en link til tekstene i stedet. Misty (mod) Endret 15. november 2005 av Misty
Gjest Maddy Skrevet 14. november 2005 #8 Skrevet 14. november 2005 Var i bryllup i fjor og der hadde de fått en solist til å synge "You raise me up"av Rolv Løvland. Utrololig vakker sang og jeg satt der med klumpen i halsen jeg.
Hildegard Skrevet 14. november 2005 #9 Skrevet 14. november 2005 Vi skal ha Annies Song av John Denver og Ave Maria a la Sarah Brightman.
Vinterbrud-05 Skrevet 14. november 2005 #10 Skrevet 14. november 2005 Var i bryllup i fjor og der hadde de fått en solist til å synge "You raise me up"av Rolv Løvland. Utrololig vakker sang og jeg satt der med klumpen i halsen jeg. ← Den skal vi ha, den er bare helt utrolig mektig og nyyyydelig!
tuji Skrevet 15. november 2005 #11 Skrevet 15. november 2005 Säg det igen - Lisa Nilsson Et liv för mig - The real group When I fall in love Gift of love - Sissel Kyrkjebø
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #13 Skrevet 18. november 2005 Vi hadde Eva Cassidys versjon av Fields of gold. Det var utrolig flott! En fantastisk tekst og melodi
Jayli Skrevet 18. november 2005 #14 Skrevet 18. november 2005 Den skal vi ha, den er bare helt utrolig mektig og nyyyydelig! ← Den hadde vi i vår bryllup.... og ja den er mektig og nydelig
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #15 Skrevet 22. november 2005 Kjæresten min digger Elvis, derfor vil jeg gjerne ha en typisk Elvis-sang. F.eks. I Cant`t Help (Falling In Love With You" Ellers ville jeg hatt Beatles: "Love, love, love" eller Fredrik Strøstedts "Om"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå