AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Var på avslutning i barnehagen i går og fikk litt dårlig samvittighet når jeg hørte hva andre foreldre «gjør» for barna sine med tanke på å samle minner. Det var snakk om å spare på klær, lage bok fra babytiden og barndom, lage album med tekst fra hver måned om hva barnet hadde gjort/ opplevd, et par har skrevet dagbok siden fødsel om barnet, noe sparer på spesielle julekuler og skriver koselige hilsener inni for hvert år ++ Jeg har ikke gjort en brøkdel av dette. Hva er «vanlig» å spare av minner? Hva er ditt beste tips? Anonymkode: e50f6...d6a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Tror ikke det finnes noen fasit. Mine foreldre har tatt vare på omtrent alt fra min barndom, og helt ærlig, de kunne spart seg for å ta vare på leker og klær som morkner, alle tegninger jeg har tegnet, og kladdebøker jeg har hatt gjennom 13 års skolegang. Setter stor pris på at de ville ta vare på så mye, og for eksempel strikkeplaggene mine bruker barna mine den dag i dag, men det meste har blitt kastet. Her har jeg babybok hvor jeg fyller inn små milepæler, en Julens minner-bok hvor jeg skriver om hva vi gjør i desember og julen, skriver ned gullkorn på telefonen som jeg tenker å samle i en bok, lager fotoalbum som viser året som var og tar vare på noen klær som jeg ser kan holde seg i mange år som strikkeklær og bunader/festdrakter m/tilbehør. Ellers er det lite som tas vare på. Tar vare på julepynt og påskepynt forresten. Anonymkode: 33e21...054
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Jeg lager album med fiv bilder og har en babybok jeg ikke helt har fullført 😅 Anonymkode: 4a8e9...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå