AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Det er ikke sikkert spørsmålet hører hjemme her. Men på ig til Magnor glassverk er det mange bilder av vin/øl glass med alkohol i glassene. Er det virkelig lov? Sist ut er cognac glass med cognac i. Anonymkode: b4dde...946
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke sikkert spørsmålet hører hjemme her. Men på ig til Magnor glassverk er det mange bilder av vin/øl glass med alkohol i glassene. Er det virkelig lov? Sist ut er cognac glass med cognac i. Anonymkode: b4dde...946 Hvordan vet du at det er cognac i glassene? Er det basert på at det er merket med hvilken cognac det er i glasset ved at flasken står ved siden av. Eller baserer du det KUN på fargen på innholdet? Anonymkode: a8c20...e35 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan vet du at det er cognac i glassene? Er det basert på at det er merket med hvilken cognac det er i glasset ved at flasken står ved siden av. Eller baserer du det KUN på fargen på innholdet? Anonymkode: a8c20...e35 Jeg trodde ikke det var lov med drikke som ser ut som alkohol heller? Det ser ut som cognac. Er det da lov? Jeg spør for jeg lurer. Anonymkode: b4dde...946
Gjest Adobyen Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Skal de begynne med blå konditorfarge da kanskje? Slik som på reklamene for mensenprodukter. 😅
Mezzosoprena Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke sikkert spørsmålet hører hjemme her. Men på ig til Magnor glassverk er det mange bilder av vin/øl glass med alkohol i glassene. Er det virkelig lov? Sist ut er cognac glass med cognac i. Anonymkode: b4dde...946 Really, dette har du hengt deg opp i? 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg trodde ikke det var lov med drikke som ser ut som alkohol heller? Det ser ut som cognac. Er det da lov? Jeg spør for jeg lurer. Anonymkode: b4dde...946 Nei, det ser ut som fun light med cola-smak. Og munkholm. Anonymkode: beb87...b32 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Haha 😂 dere altså 😍 var lettere å ta en sjekk på helsedir. Anonymkode: b4dde...946
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 Så lenge det ikke vises logo eller reklameres for at det er snakk om alkohol så er det ikke et problem. Veldig spesiell ting å henge seg opp i. Anonymkode: 98b6c...d2e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå