Gå til innhold

Å skrive dagslogg - Hvordan gjør du det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i tiltak gjennom NAV og har fått beskjed om å skrive dagslogg. Da altså alt det jeg gjør den dagen, både på jobb og på fritiden. 
Det jeg da lurer på er hvor detaljert er man? 

Slik har jeg skrevet det:

8:00-9:00 - Behandling hos DPS
10:00-12:00 - Handle
16:15-16:45 - Trene
17:30-18:00 - Middag

"I dag hadde jeg en del mer energi enn i går og fikk gjort en del mer uten å bli så sliten, men merket det mest på kvelden da jeg ble ekstra sliten".

Anonymkode: 5dea1...175

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du mistet aap'en dersom du hadde nektet å gå til dps? Det sa dps til meg, men jeg trenger ikke hjelp

Anonymkode: da649...293

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble også bedt om å gjøre dette, men da sa jeg tydelig i fra om at det var uaktuelt. De har ingenting med hva jeg gjør på fritiden eller hva og når jeg spiser.

Anonymkode: eb2fb...e6d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hadde du mistet aap'en dersom du hadde nektet å gå til dps? Det sa dps til meg, men jeg trenger ikke hjelp

Det vet jeg ikke. Jeg ønsker å gå til DPS, så har aldri vert et spørsmål om å avslutte.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ble også bedt om å gjøre dette, men da sa jeg tydelig i fra om at det var uaktuelt. De har ingenting med hva jeg gjør på fritiden eller hva og når jeg spiser.

Anonymkode: eb2fb...e6d

Jeg har ikke noen problemer med det, så ønsker gjerne gjøre det så bra som mulig.

AnonymBruker
Skrevet

En ting til jeg lurte på, mellom de klokkeslettene jeg skriver opp så gjør jeg "ingenting" dvs leser en bok, ser på netflix, scroller på telefonen osv. Burde jeg skrive opp det også eller blir det litt for detaljert?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor får du AAP for psykisk sykdom, uten å trenge behandling for sykdommen? Eller har du fysisk sykdom og går til psykolog for å lære å leve med den? :)

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 21.48):

En ting til jeg lurte på, mellom de klokkeslettene jeg skriver opp så gjør jeg "ingenting" dvs leser en bok, ser på netflix, scroller på telefonen osv. Burde jeg skrive opp det også eller blir det litt for detaljert?

Lurer på dette...

Skrevet

Spør veilederen din, det kommer an å hvorfor du skal skrive logg i utgangspunktet. Da Jeg skrev aktivitetslogg i forbindelse arbeidsevneutredning, var det et poeng at alt av aktiviteter som kunne ta krefter og energi og ikke minst påfølgende hvilebehov skulle med; hvis målet er å se om du er ute av huset i løpet av dagen er det neppe så viktig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...