Gå til innhold

NORGES KUREN, er det tillfelle ????

~~~Vikki~~~

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd kuren eller kjenner noen som har prøvd den??

virker dette her eller er dette enda et humm bugg på markedet.

Ps. til dere som klør i fingrene til å svare på innlegget med at " det er kuuuuun trening og riktig kosthold som virker"

så beklager,mener ikke å vere uhøffelig men er ikke interessert i slike svar, vil kun ha svar på det jeg spørr om, og det er om noen har noe positivt eller negativt å si om den????

han en videre fantastisk god dag folkens.....

ups... dyslekktiker som står for tråden,SE OPP FOR FEIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja, jeg kjenner noen som har prøvd Norgeskuren. Mamma gikk ned noen kilo på den, husker ikke hvor mange, men de kom på ganske fort igjen. Nå er hun imidlertid ganske slank (skal ikke si hvordan hun har klart det ;))

:ler: Hilsen Smil som klør etter å si at sunt kosthold og trening er det eneste som viker... hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg har fått Norges kuren, eller i alle fall dietten i dag, og har planer om å begynne på mandag. Den så knall tøff ut, men jeg tenkte at det er nå eller aldri. Har prøvd så mye forskjellig, men har alltid gått opp igjen... Hun jeg fikk kuren av gikk ned 11 kilo på 2 måneder tror jeg at det var. MÅ bare prøve...

Lykke til hvis du går for kuren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venn av meg gikk på den. Hun gikk ned ja. :D

Dette er en streng diett og går ut på få karbohydrater. Tror det er diett + pulver (er det riktig?)

Du kan jo prøve vanlig karbohydrat kur. Fungerer veldig bra.

Dr. Lindberg har sider på nettet og bøker om temaet.

Dr. Atkins har og sider på Amerikansk.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedpoenget med kurer, er ikek hvor mye du gar ned, men hvor mye du går opp igjen, og hva du veier 6 mnd etter kuren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kjenner flere som har gått på den, dessverre alle har gått opp igjen. Den er bein hard! Vil du virkelig gå ned, gjør som meg! Prøv deg på samme natur produkter som jeg bruker. Sats på livsstil og ikke kur! Har gått 13 kilo ned og jeg har alldri følt meg så pigg som jeg gjør nå! Jeg lover at du blir overrasket over effekten på kroppen din. Er du nysjerrig, kontakt meg!

Mail adresse slettet. Hege (moderator)

Mvh, Gita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sånne kurer er helt dust! Du ødelegger fobrenninga ved å spise så lite, sånn at når du begynner å spise vanlig så legger du på deg mer enn det du tok av. Spis mindre måltider..og med jevne mellomrom slik at du får jevnt blodsukker. Da blir det enklerer å ikke spise mellom måltidene. Spis gjerne krom i tillegg. Det minsker søt hungeren. Unn deg en spisedag i uka etter at du har gått passe ned i vekt. Jevnlige turer på en halvtimes tur pr dag er heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...