AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Jeg blir så sykt forelsket når jeg møter noen jeg liker, det sier pang for meg med en gang. Det er rett og slett smertefullt, jeg vil at de skal like meg like mye som jeg liker de, men jeg forstår jeg liker å føler for mye. Hva skal jeg gjøre? Jeg har levd i et voldelig forhold i 10+år å er vant til å bli elsket ekstremt høyt å hatet ekstremt høyt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til vanlige mennesker, jeg gjør ingenting utad av følelsene jeg har men smerten på innsiden er ikke til å holde ut. Anonymkode: b96b0...c42
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Jeg hørte noe viktig en dag "Fokuser på å finne ut om du liker dem og hvorfor enn å prøve å få dem til å like deg/lure på om de gjør det" Kanskje lurt å bli kjent med deg selv på en måte. Vit at du klarer deg fint på egen hånd. Ikke prøv å få noen til å tette et eller annet tomrom i deg. jeg har ingen tro på at det elskes og hates i et voldelig forhold. Det er noe helt annet enn kjærlighet mellom to som er i voldelig forhold. Anonymkode: b7999...ed9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Du er ikke aleine❤️ Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Følelsene blir uutholdelig, og det blir vanskelig å fungere i hverdagen. Jeg går til psykolog en gang i uken fordi jeg reagerer så sterkt på ting (inni meg). Det kan absolutt anbefales. Anonymkode: a5a03...18c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du er ikke aleine❤️ Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Følelsene blir uutholdelig, og det blir vanskelig å fungere i hverdagen. Jeg går til psykolog en gang i uken fordi jeg reagerer så sterkt på ting (inni meg). Det kan absolutt anbefales. Anonymkode: a5a03...18c Jeg går til psykolog å har fått diagnosene ADHD å ptsd . Jeg elsker så sterkt at jeg kan ønske å dø faktisk, jeg klarer ikke å fungere, jeg vil ha han hos meg hele tiden. Men jeg blir ikke sjalu men jeg må vite at han vil ha meg, jeg må ha bekreftelse konstant. Ts Anonymkode: b96b0...c42
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Noen mennesker får lettere hekt. Sånn er det bare. I kjærlighet, ludomani, narkomani, alkoholisme, osv Men du kan jobbe med å få fornuften til å overstyre. Anonymkode: f7709...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå