Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant om deg selv.

Anbefalte innlegg

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det var i 1994 jeg begynte å interessere meg for fotball. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberte hue ned til 2mm i 2016, og har ikke vært hos frisøren siden 2014.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en gigantisk samling CDer og et spesielt godt utvalg innen sjangeren Doom Metal og dens undersjangre, pluss Black Metal, ymse kultband og seffern god gammeldags Heavy Metal.

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Jeg vet hvilke land som er de 10 mest folkerike i verden og ca folketall🥸

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Mine to absolutte favoritt band er Linkin Park og Depeche Mode.

Favoritt fotballaget mitt er Barcelona og det danske landslaget. 

Skrevet

Jeg er ekstremt rigid på hvordan stable inn i oppvaskmaskin

• 2 måneder senere...
Gjest StellaNova
Skrevet

Gøyal tråd! Fant den da jeg lette etter "gi en rose" tråden, fant ikke den da 😊

Jeg samler på cola korker (de med tekst inni, fra glass flasker)

Skrevet
StellaNova skrev (16 minutter siden):

Gøyal tråd! Fant den da jeg lette etter "gi en rose" tråden, fant ikke den da 😊

Jeg samler på cola korker (de med tekst inni, fra glass flasker)

Så gøy, elsket de korkene som barn☺️

Skrevet

Jeg måtte sortere knappenålene mine etter farge fordi jeg brukte mer tid på å passe på at de sto perfekt fordelt uten flere av samme farge sammen enn å sy. 

• Liker 1
Gjest StellaNova
Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Så gøy, elsket de korkene som barn☺️

Da jeg traff kjæresten min, og vi dreiv å datet så kjøpte vi kebab en kveld, og cola da selvfølgelig. Jeg fikk "flørting pågår" og han fikk" Jeg bor alene..."  😄 Om vi gifter oss skal den teksten stå inne i hverandres ringer 😄 

Skrevet

Mitt eldste klesplagg som fortsatt er i bruk, er over 20 år gammelt (fra tidlig tenårene). Bruker mange plagg som er 15+ år gamle. 

• Liker 2
Skrevet
StellaNova skrev (3 minutter siden):

Da jeg traff kjæresten min, og vi dreiv å datet så kjøpte vi kebab en kveld, og cola da selvfølgelig. Jeg fikk "flørting pågår" og han fikk" Jeg bor alene..."  😄 Om vi gifter oss skal den teksten stå inne i hverandres ringer 😄 

Så kult 😄

Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Jeg elsker ullgensere.  De er så  så gode og varme om høsten og vinteren. Og jeg kjøper nye selv om jeg egentlig har nok..

Endret av Athena Catalina
Skrevet

Jeg går helst i skjorter. 

• Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg har aldri vært en typisk jentejente, som liker typiske jenteting som sminke, mote osv. Da jeg var barn fortrakk jeg å spille fotball med guttene, og jeg likte ikke å leke med dukker. 

Skrevet

Det blir hele livshistorien min det da, noe mer uinteressant kan neppe skrives . Det er faktisk så lite å skrive om at jeg kunne skrevet det i ett innlegg :veslejenta:

• Liker 1
Skrevet

Jeg samler på notatbøker. Nå er det blitt så mange at jeg har egen bokhylle kun for dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nyhets- og nettavisnarkoman og leser på sidene til alle de store dagsavisene på nett gjennom dagen, pluss diverse lokalaviser jeg føler jeg har noe tilknytning til stedet. Men før jeg har fått kaffe i meg på morgenen er det nyhetsforbud og NRK klassisk som gjelder. 

• Hjerte 1
Skrevet
Grønnfrakk skrev (Akkurat nå):

Jeg er nyhets- og nettavisnarkoman og leser på sidene til alle de store dagsavisene på nett gjennom dagen, pluss diverse lokalaviser jeg føler jeg har noe tilknytning til stedet. Men før jeg har fått kaffe i meg på morgenen er det nyhetsforbud og NRK klassisk som gjelder. 

NRK Klassisk er en kjempehyggelig start på dagen, særlig i helgene ☺️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...