AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Noen som har noen tanker rundt det å føle seg ensom vs. det å savne eksen? Er nå 9 år siden jeg og eksen gjorde det slutt. Har hatt en i mellomtiden - tankene går ikke til han i det hele tatt, kun han første. Sitter og ser om han er aktiv, vurderer å skrive også nesten så jeg venter å få en melding av han. Men så begynner jeg å tenke om jeg føler meg ensom eller om det virkelig er savnet av han. Noen som har vært i liknende sko? Anonymkode: 0d3c1...d4d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Jeg har tenkt på det, og syns de to tingene henger litt sammen. Som regel har jeg det bra og er glad for både skilsmissen og bruddet med siste eks, men noen ganger savner jeg siste eks og noen ganger familieforholdet med eksmann og barn. Savnet kommer gjerne i helger, helligdager og som nå når det er sommerferie og mange drar på familieferie. Jeg skulle innimellom ønske jeg fortsatt var gift, men da måtte han ha vært annerledes. Så det er ikke eksmannen slik han var de siste årene, men det å være en del av noe jeg savner. Siste eksen savner jeg på en annen måte en god stund, men nå et år etterpå er det heller eksmannen og det livet jeg hadde da alt var bra jeg savner. Hvis det ga noe mening. 😅 Jo bedre jeg har det jo mindre savn kjenner jeg på. 😄 Anonymkode: af8b3...b9b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har tenkt på det, og syns de to tingene henger litt sammen. Som regel har jeg det bra og er glad for både skilsmissen og bruddet med siste eks, men noen ganger savner jeg siste eks og noen ganger familieforholdet med eksmann og barn. Savnet kommer gjerne i helger, helligdager og som nå når det er sommerferie og mange drar på familieferie. Jeg skulle innimellom ønske jeg fortsatt var gift, men da måtte han ha vært annerledes. Så det er ikke eksmannen slik han var de siste årene, men det å være en del av noe jeg savner. Siste eksen savner jeg på en annen måte en god stund, men nå et år etterpå er det heller eksmannen og det livet jeg hadde da alt var bra jeg savner. Hvis det ga noe mening. 😅 Jo bedre jeg har det jo mindre savn kjenner jeg på. 😄 Anonymkode: af8b3...b9b Jaa, det gir mening, så absolutt! Jeg kjenner jo til tider dette savnet når jeg er ensom - synes bare det er så rart at jeg ikke ofrer tanken til den siste eksen. Vi hadde dog veldig få felles interesser! Han her tenker jeg på ofte, og har vel i grunn ofret tanker til han gjennom alle de årene. Tenker også også på at det egentlig er en slik type jeg ønsker meg som han første. Han hadde alt jeg ser i en kjæreste, altså av egenskaper, sex, utseende. Vi delte interesser og verdier. Vi hadde det utrolig bra - og utrolig dritt når det var dritt. Men vet jo igrunn hvorfor det var så dritt også, og det var nok fordi vi begge var umodne og unge. Lurer ofte på hvordan det hadde vært den dag i dag! Så vidt jeg vet så har han ingen kjæreste og har heller ikke hatt det i løpet av den tiden heller. Anonymkode: 0d3c1...d4d
Helene Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Kommer til å savne eksen. Å ligge sammen tett i tett. Kommer ikke til å savne hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå