Gå til innhold

barnet vårt fyller 3 år i helga og vi skal ha familieselskap, vi skal grille da barnet er veldig glad i det, men noen i familien synes det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

smålig av oss, vi tenkte og grill hamburgere, pølser til barna, kylling og biff til voksne med fløtebakte poteter til de voksne og pom frites til barna :) med sopp, grønnsaker stekt på grillen og grønn salat, er virkelig dette smålig?

Er min svigermor og søsteren til min mann som klager, og sjokolade kake og jordbærkake var ikke bra nok. Sånn er det nesten hver gang, vi blir ca 30,men er kun de som klager hver gang, til sier det er godt og slik,men klager til mannen og svigerfar når ikke jeg hører det. vi har 5 barn som oppfører seg bedre, de spiser det de får servert.

hva tenker dere?

Anonymkode: b14db...1cd

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere som arrangerer bursdag, og dere som bestemmer. Om det ikke holder mål for noen, så får de takke nei. 

Anonymkode: 97f21...2a3

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Det syns jeg var skikkelig sært av svigerfarmilien. Grillmat er jo supert til en sommerbursdag! Vi pleier alltid å grille på sommerbursdager og da er det gjerne bare pølser, salat og diverse tilbehør. Og is og muffins og frukt til dessert. Ennå ingen som har klaget her.

Anonymkode: e2513...080

• Liker 16
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

I alle dager, hva er det svigermor ønsker seg da? Jeg serverer bare kake i familiebursdager.

Anonymkode: 9e72a...857

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om de klager til mannen din så får han ta affære, jeg hadde ikke brydd meg. Mannen din får si det er frivillig å komme og at han forventer folkeskikk.

Anonymkode: 68b4b...209

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hæ, hva er det de forventer da? Russisk kaviar og dyr champagne?

Anonymkode: c5694...0b2

• Liker 18
Skrevet

Smålig med grillmat, tilbehør og kaker til dessert? For noe tull.

30 gjester i en 3 års dag. Wow. 

Dere som inviterer til fest. De kan velge å bli hjemme, om de ikke ønsker å delta.

• Liker 15
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Irja skrev (1 minutt siden):

Smålig med grillmat, tilbehør og kaker til dessert? For noe tull.

30 gjester i en 3 års dag. Wow. 

Dere som inviterer til fest. De kan velge å bli hjemme, om de ikke ønsker å delta.

Noen familier er store. Vi er 18 når de nærmeste er med og da mangler store deler av svigerfamilien som ikke bor i byen. 

Hva forventer de at du serverer? Hva serverer de selv?

Anonymkode: 87331...85a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde feiring av 4 årsdag i hagen sist helg. Hamburgere og pølser på grillen, brus og kaffe, 5 kaker og gele. 36 gjester. Var så trivelig:) 

Igjennom året blir det noen selskaper, noen kjøre mat og kake, andre bare kake. Mat er ofte pizza, taco, gryterett, pai, påsmurte rundstykker eller focaccia.

er det ikke «godt nok» for svigerfamilien eller? 

Anonymkode: 0f9ce...c05

• Liker 2
Gjest Wrightandrong
Skrevet

Skjønner ikke hva de skal klage for. Grillmat er da kjempegodt! Og det høres ikke ut som tilbehøret er så galt heller, tvert om! Her er det de som er vanskelige, rett og slett. 

Skrevet

Det høres jo helt supert ut! Heldigvis får svigermor og svigerinne muligheten til å servere akkurat det de ønsker når de selv inviterer til fest.

Hva slags udannede mennesker er dette egentlig, som blander seg i serveringen i et selskap de er inviterte til? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo kjempekoselig ut, ser ikke hvorfor det skulle være noe å klage på.

(Når det er sagt - vær så snill å skriv ordentlige overskrifter, ikke bare begynn innlegget i overskriften og fortsett midt i setningen).

Anonymkode: 0a4df...709

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

smålig av oss, vi tenkte og grill hamburgere, pølser til barna, kylling og biff til voksne med fløtebakte poteter til de voksne og pom frites til barna :) med sopp, grønnsaker stekt på grillen og grønn salat, er virkelig dette smålig?

Er min svigermor og søsteren til min mann som klager, og sjokolade kake og jordbærkake var ikke bra nok. Sånn er det nesten hver gang, vi blir ca 30,men er kun de som klager hver gang, til sier det er godt og slik,men klager til mannen og svigerfar når ikke jeg hører det. vi har 5 barn som oppfører seg bedre, de spiser det de får servert.

hva tenker dere?

Det er normalt å ha pølser i barne bursdag 😃

Jeg digger barne bursdag og jeg er snart 40år

Anonymkode: 28fdc...fb4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar

Ja hun er ganske urimlig ,hun svigermor, tror hun ikke liker meg. Ja 30 gjester vi er jo 7, svigerfar, svigermor , søsteren hans, broren med samboer og 3 barn, mine foreldre , mine 6 søsken , 3 av dem med egen av familie 9 unger til + 2 har samboer og en er alene. så blir faktisk over 30 med alle sammen og det er kun de nærmeste

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo deilig ut. De somikke er fornøyd med sånn mat får bare la være å spise.

Anonymkode: f0181...bff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk for alle svar

Ja hun er ganske urimlig ,hun svigermor, tror hun ikke liker meg. Ja 30 gjester vi er jo 7, svigerfar, svigermor , søsteren hans, broren med samboer og 3 barn, mine foreldre , mine 6 søsken , 3 av dem med egen av familie 9 unger til + 2 har samboer og en er alene. så blir faktisk over 30 med alle sammen og det er kun de nærmeste

Gi svigermor beskjed om at hun kan takke ja til inbydelsen, smile og takke for bevertning, eller takke nei og la være å uttale seg om bevertningen. Med det aller største og vennligste smilet du kan mønstre.

Anonymkode: 67017...c28

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å få biff i en 3-årsdag ligger vel milevis høyt over forventningene til de fleste. Svigermor er på bærtur!

Her er det vanlige smurte rundstykker og/eller pølser, om det skal være noe litt mer mat. Men vanligvis bare kaffe og kaker :) 

Om biff er for kjipt for svigermor til en treårsdag, mon tro hva hun vil forlange til konfirmasjon…? 

Anonymkode: 64756...cfa

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på hva svigermor egentlig forventer av servering i en 3 årsdag? 

Massevis av god grillmat med tilbehør og kaker er jo over all forventning i en 3 årsdag. 
Det må være ei særdeles sær dame. 

Anonymkode: a9ee0...632

• Liker 5
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Ikke bry deg om hva de syns, det er ikke smålig høres ut som en kjempe fin bursdag :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Bursdag for barna hos oss (også når de voksne kommer) er pølse i brød, også når de voksne kommer og to enkle kaker. Sånn er det med den saken. 

Før var det bare kake og kaffe men nå har vi begynt å ha det etter jobb, så da må de nesten få noe å spise også. Ingen i familien vår serverer annet enn kake og kaffi i slike selskap.

Anonymkode: 1ce23...e52

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...