Gå til innhold

Forhold til steforeldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har steforeldre, så lurer jeg på hva slags forhold dere har til dem. Har de vært i livet ditt fra du var barn/ungdom? Eller kom inn senere i livet? Har dere en god tone sammen, eller har dere et mer utfordrende forhold?

Anonymkode: 585a4...449

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom inn i bildet når jeg var rundt 5 tror jeg? Har aldri hatt noe nært forhold til dem, og var ofte at jeg og en annen søster følte oss dårlig behandlet av stefar i forhold til hans biologiske barn (med samme mor som meg og den andre søsteren min), men det har gått seg til. Prater ikke med verken stefar eller stemor om noe dype temaer akkurat, er mer bare småfjas her og der.

Anonymkode: 0cf1c...f6c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en ste-bestemor som var i livet mitt fra jeg var baby, hadde kjempegodt forhold til henne og det var ekte sorg og savn da hun døde når jeg var voksen. Besteforeldre har man fire stk av, og om det blir et par ekstra så har man plass i hjertet til det. 

Så dere steforeldre som ønsker godt forhold til stebarn, men at det er vanskelig pga feks mor, så er det håp når dere blir ste-besteforeldre for da er det blanke ark på en ny måte. 

Anonymkode: 4341a...c9f

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 585a4...449

Skrevet

Jeg kaller barna bonus barn. Selv om jeg går i fra mannen nå, dette er mine barn. Har et godt forhold til dem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...