Gå til innhold

Dagdrømmer om å ta hevn på han som voldtok meg, 15 år senere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

NB!⚠️Beskrivelser av voldtekt⚠️

Da jeg var 16 ble jeg brutalt voldtatt av en "mann" som fortsatt bor i samme by som meg. Det var en slik voldtekt som man bare ser i de verste filmer hvor han holdt meg fast og jeg gjorde alt jeg kunne for å komme meg vekk. Det traumatiserte meg selvsagt.

Det som er litt rart er at det først nå de siste årene at det virkelig har begynt å oppta for mye plass i meg. Det går fortsatt dager hvor jeg ikke tenker på det i det hele tatt, men det er lenger og lenger mellom disse dagene. Nå bruker jeg mye tid på å dagdrømme om hvordan jeg kan hevne meg for å lette på tankene. Som å ta igjen i tankene for at han fortsatt opptar mine tanker. Han har fått barn og kone nå. Jeg har lyst til å finne barna hans mens de er på skolen og fortelle de at pappa er slem og ondskapsfull og at de må være redd for han. Jeg har lyst til å skrive lange anonyme brev til kona hans om hvordan han holdt meg nede til jeg spydde, og holdt meg fast etterpå i nesten 12 timer. 

Jeg har snakket med psykolog om det men det ble ikke brukt mye tid på det.

Har noen av dere anmeldt en så gammel sak? Er det vits å anmelde voldtekter i det hele tatt?
Har noen av dere tatt en hevn for ugjerninger? Vet noen av dere hva jeg kan gjøre med dette?

Anonymkode: 75268...f0e

• Liker 2
  • Hjerte 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Man blir litt tom for ord av å lese det du har blitt utsatt for. 

Anonymkode: 31d64...080

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Forstår at du ønsker hevn, det han gjorde mot deg er grusomt! Monster! 

men vær så snill å ikke involver barna Hannes i dette. Barn skal aldri bli blandet inn i voksne sine problemer! De elsker pappaen sin og koffor skal de ha det vondt også? 

har full forståelse for hevn og fortelle kona biten, men la ungene være. 

Jeg hadde personlig ikke gjort noen av delene men heller anmeldt. 👍🏻

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt forferdelig det du ble utsatt for. Men når du 16 år etter fortsatt ikke har anmeldt det, er det kanskje for din egen del best å la dette gå? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hvitmargeritt skrev (Akkurat nå):

Forstår at du ønsker hevn, det han gjorde mot deg er grusomt! Monster! 

men vær så snill å ikke involver barna Hannes i dette. Barn skal aldri bli blandet inn i voksne sine problemer! De elsker pappaen sin og koffor skal de ha det vondt også? 

har full forståelse for hevn og fortelle kona biten, men la ungene være. 

Jeg hadde personlig ikke gjort noen av delene men heller anmeldt. 👍🏻

99% av alle voldtekter ender med at voldtektsmannen går fri. Som sagt er det også 15 år siden og jeg husker ikke navnene på alle som var der. Føler anmeldelse er litt håpløst dessverre, har ikke troen på politiet når det kommer til voldtekstsaker. 

Det er kanskje best å bare fortsette å se fremover som jeg alltid har gjort. Slitsomt at det plager meg så for tiden bare.

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

image.thumb.png.67e2cf8603e9a33a0aa49bd25ed349b6.pngSom du ser, er det ikke for sent å anmelde.

Kanskje anmeldelse er akkurat det du trenger for å klare å legge dette bak deg. Og han fortjener å få konsekvenser. Og hvem vet - plutselig dukker det opp andre ting som han har gjort (og kanskje fremdeles gjør) og denne anmeldelsen får det fram i lyset.

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

NB!⚠️Beskrivelser av voldtekt⚠️

Da jeg var 16 ble jeg brutalt voldtatt av en "mann" som fortsatt bor i samme by som meg. Det var en slik voldtekt som man bare ser i de verste filmer hvor han holdt meg fast og jeg gjorde alt jeg kunne for å komme meg vekk. Det traumatiserte meg selvsagt.

Det som er litt rart er at det først nå de siste årene at det virkelig har begynt å oppta for mye plass i meg. Det går fortsatt dager hvor jeg ikke tenker på det i det hele tatt, men det er lenger og lenger mellom disse dagene. Nå bruker jeg mye tid på å dagdrømme om hvordan jeg kan hevne meg for å lette på tankene. Som å ta igjen i tankene for at han fortsatt opptar mine tanker. Han har fått barn og kone nå. Jeg har lyst til å finne barna hans mens de er på skolen og fortelle de at pappa er slem og ondskapsfull og at de må være redd for han. Jeg har lyst til å skrive lange anonyme brev til kona hans om hvordan han holdt meg nede til jeg spydde, og holdt meg fast etterpå i nesten 12 timer. 

Jeg har snakket med psykolog om det men det ble ikke brukt mye tid på det.

Har noen av dere anmeldt en så gammel sak? Er det vits å anmelde voldtekter i det hele tatt?
Har noen av dere tatt en hevn for ugjerninger? Vet noen av dere hva jeg kan gjøre med dette?

NEI Nei, ikke synk ned på hans nivå, du må lære å tilgi og glemme, begynn å tro på Gud....

Skrevet

Jeg synes absolutt du skal anmelde. Du har sikkert en god grunn til at du ikke har gjort det tidligere og det kan du fortelle politiet. 

Antagelig fører det ikke til siktelse og dom om du ikke har konkrete bevis, men en anmeldelse er bedre enn direkte konfrontasjon. Barna skal du selvsagt ikke blande inn. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Traktor skrev (2 minutter siden):

Helt forferdelig det du ble utsatt for. Men når du 16 år etter fortsatt ikke har anmeldt det, er det kanskje for din egen del best å la dette gå? 

Hadde jeg visst hvordan/at det gikk an å anmelde det da jeg var 16 så hadde jeg gjort det, men føler akkurat det er for sent ja. 

Vil allikevel utsette han for noe vondt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes organisasjoner som jobber med dette. Har du vært i kontakt med noen av de? Kanskje du kan få veiledning i hvordan leve med dette.

Hadde skrevet brev til han, kanskje. Kanskje både han og kona? Har ekstremt vanskelig for å tro at slike menn forandrer seg. At en slik grov voldtekt var et engangstilfelle og at han aldri har tråkket utenfor streken verken før eller senere.

Anonymkode: 95cb4...bb6

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde jeg visst hvordan/at det gikk an å anmelde det da jeg var 16 så hadde jeg gjort det, men føler akkurat det er for sent ja. 

Vil allikevel utsette han for noe vondt.

Utsette han for noe vondt? I hvilken grad? 
du bør oppsøke mer hjelp. Du kan ikke ha det bra :( 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mumia skrev (1 minutt siden):

NEI Nei, ikke synk ned på hans nivå, du må lære å tilgi og glemme, begynn å tro på Gud....

LOL gudstro har ingenting å tilby meg. Jeg kommer selvsagt ikke til å tilgi han. Ingen fortjener tilgivelse etter noe sånt.

• Liker 13
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
Hvitmargeritt skrev (Akkurat nå):

Utsette han for noe vondt? I hvilken grad? 
du bør oppsøke mer hjelp. Du kan ikke ha det bra :( 

Som å skrive et langt brev til kona hans om hva som skjedde. Kanskje opplyse alle han kjenner om hva som har skjedd, drite han ut i offentligheten om jeg ser han på gata. Noe sånt liksom. Jeg har oppsøkt hjelp men det ble ikke fokus på det under terapi, bare behandling av symptomer som er vanlig i samtaleterapi.

• Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg hadde tenkt akkurat som deg. Men ikke bland inn barna!!!

Du kan skrive til kona og du kan skrive til han. Skriv at du fortsatt sliter og at du tenker at du neppe kan være den eneste han har gjort dette mot og at du burde anmeldt for lenge siden, men at du gjør det nå.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Mumia skrev (5 minutter siden):

Dette er bare provoserende!

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har anmeldt en mann som mishandlet meg, dette gjorde jeg ganske umiddelbart etter at det hadde skjedd.

Han startet deretter å stalke meg i varierende grad over lang tid, jeg fikk da veldig hevntanker og behov for å ta igjen. Tror jeg vet noenlunde hvordan du har det nå.

Uten å gå i detalj kan jeg si at jeg tok igjen, samtidig som jeg fikk skremt ham ordentlig med at det kom til å skje ting med ham som jeg ikke egentlig hadde tenkt å gjennomføre. Jeg fikk litt hjelp av en mannlig bekjent, mange som stiller opp hvis du har blitt utsatt for ting som det du beskriver.

Kan bare si at det kjennes veldig bra å få tatt igjen litt, skal ikke oppfordre deg til noe som helst men tror du vil oppnå en tilfredshet som vil smake godt.

Sikker veldig politisk ukorrekt å si, men hevnen er virkelig søt.

Anonymkode: 188b0...079

• Liker 10
  • Hjerte 6
Skrevet
Lovis Fenja skrev (1 minutt siden):

Dette er bare provoserende!

Hvorfor?? Det blir i k k e bedre av å ta hevn tvertimot!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har anmeldt en mann som mishandlet meg, dette gjorde jeg ganske umiddelbart etter at det hadde skjedd.

Han startet deretter å stalke meg i varierende grad over lang tid, jeg fikk da veldig hevntanker og behov for å ta igjen. Tror jeg vet noenlunde hvordan du har det nå.

Uten å gå i detalj kan jeg si at jeg tok igjen, samtidig som jeg fikk skremt ham ordentlig med at det kom til å skje ting med ham som jeg ikke egentlig hadde tenkt å gjennomføre. Jeg fikk litt hjelp av en mannlig bekjent, mange som stiller opp hvis du har blitt utsatt for ting som det du beskriver.

Kan bare si at det kjennes veldig bra å få tatt igjen litt, skal ikke oppfordre deg til noe som helst men tror du vil oppnå en tilfredshet som vil smake godt.

Sikker veldig politisk ukorrekt å si, men hevnen er virkelig søt.

Anonymkode: 188b0...079

Jeg skjønner deg så innmari. Jeg hadde ikke klart å få fred før han hadde fått lide på en eller annen måte. Selv om det er helt crazy å si. Men det må være konsekvenser når man mishandler andre mennesker på det groveste. Det må.

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet
Kvinne87Rogaland skrev (3 minutter siden):

image.thumb.png.67e2cf8603e9a33a0aa49bd25ed349b6.pngSom du ser, er det ikke for sent å anmelde.

Kanskje anmeldelse er akkurat det du trenger for å klare å legge dette bak deg. Og han fortjener å få konsekvenser. Og hvem vet - plutselig dukker det opp andre ting som han har gjort (og kanskje fremdeles gjør) og denne anmeldelsen får det fram i lyset.

Enig 👆👆anmeld . Å skriv gjerne et brev evnt kopi , orienter om anmeldelse til hans kone . Om saken skulle bli henlagt pga bevisets stilling , så har du uansett stått opp for deg selv da💪. Å det er slett ikke umulig han har flere på samvittigheten . Så er / blir det flere saker, kan din være med å få han dømt. Det tar i snitt 17 år før folk forteller om overgrep , så dette er en helt «normal « reaksjonstid . Utenom det håper jeg du får / søker traumebehandling , så du får sortert og bearbeide den grusomme hendelsen 😓. Sender deg masse varme tanker og styrke 💪❤️

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...