AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Det høres helt sprøtt ut. Men inatt våknet jeg ved et stort innpust av en skikkelelse som lå vedsiden av meg. Jeg heiv meg bort i søvne, før jeg innså at det bare var en drøm. Har den siste tiden gått gjennom en vond skillsmisse, itillegg til mye stress på jobb. Har hatt noe av dette flere ganger de siste nettene, men inatt tok det kaka. Ble helt gjennomvåt. For flere år siden ble jeg utnyttet seksuelt av en mann, var bare 15år. Han traff jeg igår. Mulig dette gjorde inntrykk uten at jeg der og da merket noe. Aldri snakket med psykolog, men burde jeg gjøre det? T.t 33år. Anonymkode: 42c74...809 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Det du opplevde er antagelig noe som heter søvnparalyse. Les litt om temaet og se om du kjenner deg igjen. Det kan bla. utløses av søvnmangel, stress og uro. Jeg tviler litt på om dette har noe med at du så mannen igjen hvis du ikke følte at det gjorde noe særlig inntrykk. Særlig fordi du har hatt disse opplevelsene før du traff på ham også. Så dette har nok mest med skilsmisse og stress på jobb å gjøre. Hvis du føler deg ferdig med det som skjedde når du var 15 og heller ikke reagerer noe særlig når du treffer han så ser ikke jeg noen grunn til å oppsøke psykolog av den grunn. Hvis du trenger noen å snakke med fordi du har det tøft om dagen så go for it! Anonymkode: e79bd...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det du opplevde er antagelig noe som heter søvnparalyse. Les litt om temaet og se om du kjenner deg igjen. Det kan bla. utløses av søvnmangel, stress og uro. Jeg tviler litt på om dette har noe med at du så mannen igjen hvis du ikke følte at det gjorde noe særlig inntrykk. Særlig fordi du har hatt disse opplevelsene før du traff på ham også. Så dette har nok mest med skilsmisse og stress på jobb å gjøre. Hvis du føler deg ferdig med det som skjedde når du var 15 og heller ikke reagerer noe særlig når du treffer han så ser ikke jeg noen grunn til å oppsøke psykolog av den grunn. Hvis du trenger noen å snakke med fordi du har det tøft om dagen så go for it! Anonymkode: e79bd...5e2 Åh var godt å høre. Leste litt om dette. Trodde inatt at jeg var helt psykisk syk, men det har nok noe med skillsmissen å gjøre. Også at jeg skal gjennom et kirurgisk inngrep snart, fått vite at jeg snart må ta en biopsi for celleforandringer. Grusomt å våkne med et ansikt langt opp mot mitt ansikt, som inatt. Jeg var helt fortumlet og hadde hjertebank, tok tid før jeg forstod det var en drøm. Anonymkode: 42c74...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå