Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en deal breaker? 

Jeg er en sånn type som hører på mye tung rock osv. Har derfor stilen inne. 

Møter en del damer som ikke liker det. 

Vet jo at det finner damer der ute som liker det. 

Hva synes dere om det? 

Det vaskes selvfølgelig hver dag. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en deal breaker. Du trenger ikke vaske det hver dag heller så lenge det er rent. 

Anonymkode: d192d...3fa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke en deal breaker. Du trenger ikke vaske det hver dag heller så lenge det er rent. 

Anonymkode: d192d...3fa

Skjegget vaskes iallefall hver dag. Haha. 

Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

For min del så er det noe jeg liker, men hører på sånn musikk selv også. Ser ikke ut som jeg hører på sånn musikk lenger. Jeg har alltid likt langt hår på menn. Skjegg liker jeg også så lenge det ikke er sånn julenisseskjegg. Det blir litt mye sammen med langt hår synes jeg.

Endret av AprilRyan
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke. På mange menn jeg har sett, så ser det urenslig ut. Spesielt på dem i rockermiljøet. 
Halvlangt hår og godt trimmet skjegg, kan være flott. 

En ting jeg ikke forstår, er hvorfor flere rockere må ha samme stil som musikksmaken. Som om de ikke har en egen identitet. For meg er dette turn-off. 

Anonymkode: ce470...77e

Skrevet
AprilRyan skrev (15 minutter siden):

For min del så er det noe jeg liker, men hører på sånn musikk selv også. Ser ikke sånn ut som jeg hører på sånn musikk lenger. Jeg har alltid likt langt hår på menn. Skjegg liker jeg også så lenge det ikke er sånn julenisseskjegg. Det blir litt mye sammen med langt hår synes jeg.

Julenisseskjegg? Tenker du langt ned på brystet da? 

Gjest AprilRyan
Skrevet
SinEater skrev (Akkurat nå):

Julenisseskjegg? Tenker du langt ned på brystet da? 

Ja, synes det kan bli litt "uteligger" på mange menn. Litt kortere og godt stelt skjegg kan se bra ut, men noen ganger blir det mye hår og skjegg. Så man ser knapt hvordan mannen ser ut under alt :P

AnonymBruker
Skrevet
SinEater skrev (26 minutter siden):

Er dette en deal breaker? 

Jeg er en sånn type som hører på mye tung rock osv. Har derfor stilen inne. 

Møter en del damer som ikke liker det. 

Vet jo at det finner damer der ute som liker det. 

Hva synes dere om det? 

Det vaskes selvfølgelig hver dag. 

Slutt å prat tøys. Slutt å bruk ordet dealbreaker, det er vitner om lav intelligens. 

Anonymkode: 3c3b7...888

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slutt å prat tøys. Slutt å bruk ordet dealbreaker, det er vitner om lav intelligens. 

Anonymkode: 3c3b7...888

Det er skrivefeil også.. 

Skrevet
AprilRyan skrev (3 minutter siden):

Ja, synes det kan bli litt "uteligger" på mange menn. Litt kortere og godt stelt skjegg kan se bra ut, men noen ganger blir det mye hår og skjegg. Så man ser knapt hvordan mannen ser ut under alt :P

Det er forståelig! Hehe. Hender jeg "forsvinner" litt i alt håret på vinterstid. Men trimmer det ned litt nå på sommeren. 😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg liker det ikke. På mange menn jeg har sett, så ser det urenslig ut. Spesielt på dem i rockermiljøet. 
Halvlangt hår og godt trimmet skjegg, kan være flott. 

En ting jeg ikke forstår, er hvorfor flere rockere må ha samme stil som musikksmaken. Som om de ikke har en egen identitet. For meg er dette turn-off. 

Anonymkode: ce470...77e

Enig. Jeg hører kun metall, men hater tynne menn med langt hår og skjegg. 

Anonymkode: c97d4...f25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe jeg umiddelbart tenner på, men er mannen snill og god og ellers interessant så går det fint 😊 

Anonymkode: 68ae3...1c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...