Gå til innhold

utstyr til katt

Gjest Gjest_bertine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bertine_*
Skrevet

har kjøpt meg en rasekatt som stort sett skal være inne. hva trenger jeg av utstyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kattedo og spade til å fjerne klumpene i sanden med. God kattesand. Et klatrestativ eller et klorebrett og noen leker. Er det en langhåret katt så trenger du børste og kam. Mat- og vannskål såklart og skikkelig for. Tror dette burde være omtrent det du trenger.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Og klosaks, siden du sannsynligvis må klippe klørne med jevne mellomrom. Innekatter sliter ikke ned klørne selv sånn som utekatter gjør.

Gjest feliscatus
Skrevet

Hvis du skal få deg innekatt er det beste rådet jeg kan gi å skaffe seg to stk. Samme hvor mange leker du kjøper til katten: ingenting kan erstatte en lekekamerat. Det er svært vanskelig å få en enslig innekatt til å trives, og det anbefales på det sterkeste å få to stk. Lykke til med katt :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det er jeg enig i, det med to katter!

Jeg har hatt innekatt nå i en del måneder, men jeg ser at selv om jeg har hund og de alltid er sammen, så begynner han å bli litt frustrert. Så i dag blir Felix storebror!!!!

SKal få ny liten puse :danse:

Skrevet

Jeg skaffet meg først en innekatt, men fant fort ut at jeg måtte ha minst en til -

nå har jeg tre katter.

De stimulerer hverandre ved å lekeslåss, jakter på hverandre, samarbeider om å fange fluer som kommer inn i heimen, vasker hverandre osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...