AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Dere som bruker svipper man limer på. Hvor mange ganger bruker dere de før dere rengjør de, og hva bruker dere til rengjøring? Jeg har prøvd både sminkefjerner og sjampo, men ender opp med å pirke av lim hver gang. Håper noen har et godt tips. Anonymkode: 0116c...c4a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Jeg bruker noen rådyre spesielle vipper. Jeg har brukt de sikkert 20 ganger nå og de er fortsatt i god stand. Jeg bruker en oljebasert rens for å få dem av mine egne vipper. Deretter vasker jeg vippene med Blåtind overflatedesinfeksjon 85%. Dypper en q-tips i vesken og vasker vippene forsiktig. Fjerner limrester kjemperaskt samtidig som det tar bort bakterier og annet grums man ikke vil ha i øynene. Jeg rengjør de etter hver bruk. Du kan sikkert bruke hva som helst annet, så lenge det er alkoholbasert. Anonymkode: 07ce6...b0a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Takk. Bruker og vipper som koster litt for mye til å bare bruke én gang, men har ikke investert i LillyLashes enda 😉. men jeg og må vaske vær gang. Takk for tipset, skal prøve det! Anonymkode: 0116c...c4a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg bruker noen rådyre spesielle vipper. Jeg har brukt de sikkert 20 ganger nå og de er fortsatt i god stand. Jeg bruker en oljebasert rens for å få dem av mine egne vipper. Deretter vasker jeg vippene med Blåtind overflatedesinfeksjon 85%. Dypper en q-tips i vesken og vasker vippene forsiktig. Fjerner limrester kjemperaskt samtidig som det tar bort bakterier og annet grums man ikke vil ha i øynene. Jeg rengjør de etter hver bruk. Du kan sikkert bruke hva som helst annet, så lenge det er alkoholbasert. Anonymkode: 07ce6...b0a Hvilke vipper bruker du? Anonymkode: 0116c...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå