Gå til innhold

Når verdens peneste mann er singel i en alder av 40

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke helt slå meg til ro.. Han er den peneste jeg har sett noen gang, han er singel og 40.ingen barn. Jeg vet ikke om han er skilt eller enkemann, det kan jo være... 

Kjenner han ikke godt nok til å spørre.. 

Ville dere stusset på en pen, les veldig attraktiv, mann som er singel...? 

Tror ikke han er homofil heller.... 

Anonymkode: bf512...100

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke noe å stusse på. Kjør på!

PS - Jeg er 45, ikke 40.

Anonymkode: d4de7...17d

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, ikke noe å stusse på. Kjør på!

PS - Jeg er 45, ikke 40.

Anonymkode: d4de7...17d

🤣Herlig! 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg klarer ikke helt slå meg til ro.. Han er den peneste jeg har sett noen gang, han er singel og 40.ingen barn. Jeg vet ikke om han er skilt eller enkemann, det kan jo være... 

Ja det ville jeg. Det kan være flere grunner til at han er single i den alderen og selv om de fleste er greie, kan det jo være noen som ikke er så kjekke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han vil være singel, attraktive menn vil gjerne feie over mange, særlig nå som sommeren kommer.

Anonymkode: ce016...2e4

• Liker 6
Skrevet

At han er singel er ikke et faresignal i seg selv. Men om han har vært evig singel så ville jeg nok gått noen ekstra runder før jeg kasta meg inn i noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Mange pene single menn i 40 årene uten barn. Ser ikke grunn til sensasjon.
Trenger ikke være noe "galt". Mest sannsynlig er han midt mellom to forhold

Anonymkode: 08310...682

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De fleste har vel perioder som singel, pen eller ei, uten at det er noe galt med dem? Jeg forstår ikke bekymringa di. 

• Liker 5
Gjest AprilRyan
Skrevet

Det kan være mange grunner til at han er singel og er uten barn. Kanskje han ikke vil ha barn, kanskje han ikke ønsker å være i et forhold, kanskje han kommet ut av et langvarig forhold og ikke funnet ei som det er verdt å få inn i et forhold med, kanskje han er enkemann osv osv.

Det trenger ikke å være noe galt med han. Folk er forskjellige og noen ganger er man singel over lengre perioder.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du uansett ikke tør å ta initiativ så har det vel ikke så mye å si heller. I guess you’ll never know…

Anonymkode: 89985...43d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange attraktive menn og kvinner i den alderen som kanskje er single nettopp fordi de er så attraktive. De kan velge og vrake, og elsker den posisjonen. Så snart de binder seg, er valgmulighetene borte.

Anonymkode: 6396d...abe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han er blitt singel? 

Anonymkode: ea75a...c9a

AnonymBruker
Skrevet

Han liker å være singel da. Får seg så mye han vil likevel hvis han er så pen.

Eller homo, mest sannsynlig det.

Anonymkode: 62fda...47a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er noe rart. Kanskje han er i et forhold du ikke vet om.

Anonymkode: 172a2...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Takker for alle tips. Han har selv sagt han er singel så det er ikke noe å lure på. 

Og han er ikke typen til å "ligge rundt" men kan godt tenke meg han liker alle valgmuligheter... Jeg vet virkelig ikke. Vet heller ikke når han evt var i et forhold før... 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt konge å være singel når man er attraktiv 40 åring. Faen som jeg savner den perioden..

Anonymkode: 62fda...47a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er antageligvis en player på byen fremdeles?

AnonymBruker
Skrevet

Ble forelsket i en sånn 40-åring, selv er jeg 30. da vi møttes var han 37, aldri vært i forhold, ingen barn osv. Nå er han 40 og spør om å møtes en gang i blant, han er fremdeles singel og ikke datet seriøst i mellomtiden. Han sa en gang han hadde angst for kvinner som ønsket forhold og pågående kvinner, og at han satte så pris på meg som var mer unnvikende enn pågående. Egentlig var jeg stormforelsket meg skjulte det godt. Stort sett er det et rødt flagg om en attraktiv mann ALDRI har vært i et seriøst forhold, men at han er singel her og nå bare kan være så enkelt som at han er kresen

Anonymkode: 6ed84...4ff

• Hjerte 1
Gjest Ghostface
Skrevet (endret)

De pene kan også være uheldige når det gjelder kjærlighetslivet.

Endret av Ghostface
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Takker for alle tips. Han har selv sagt han er singel så det er ikke noe å lure på. 

Og han er ikke typen til å "ligge rundt" men kan godt tenke meg han liker alle valgmuligheter... Jeg vet virkelig ikke. Vet heller ikke når han evt var i et forhold før... 

Ts

Er dere venner på Facebook og andre sosiale medier?

Anonymkode: 172a2...3c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...