AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Hei! Jeg har i det siste slitt litt med at jeg har sterke følelser for en jeg kjenner som ikke føler det samme tilbake. Selv om han har flørtet og vi har rotet litt, men han har vært tydelig på at han ikke ønsker noe forhold. Med det har jeg også følt meg litt mislykket, ikke fin nok, ikke bra nok.. og i dag fikk jeg en sterk følelse av at folk var lei av meg. Spesielt han jeg liker. Selv om ingen har vist tegn på det eller sagt noe, så bare tenker jeg selv at nå er de drittlei meg. Eller han er lei av meg. Feks så prøvde jeg å fortelle noe en gang men så avbrøt de meg og byttet tema. Det var ikke noe viktig jeg fortalte men det var alt som skulle til for at jeg skulle føle meg i veien.. og den følelsen ga ikke slapp. Jeg får en slags angstlidelse.. svetter mer, anspent, tenker over hvordan jeg sitter og ser ut.. Jeg pleier ikke å ha det sånn, er stort sett komfortabel nok i sosiale sammenkomster, på jobb etc, men i det siste pga. Den fyren så har jeg følt meg mindreverdt og hatt dårligere selvtillit en normalt. Mye tanker som grubler i hodet mitt. Flere som har hatt det sånn? og kanskje det er vanlig å ha det sånn når man har blitt "avvist" av noen man liker? Anonymkode: fc749...a76
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Jeg har det også sånn 😕 Pleide ikke å være sånn, men har blitt avvist av to fyrer jeg var skikkelig interessert i - siste nå nettopp. Pleier ikke ha det sånn til vanlig, har blitt verre etter korona da jeg ikke har sett så mange. Prøver å bare børste det av meg og fokusere på meg selv nå Mange andre som blir avbrutt også, tror vi bare må prøve å børste det av oss sånne småting. Men jeg skal til psykolog imorgen og snakke om selvtilliten min rundt menn - må ta tak nå før det setter seg.. Kanskje du skulle snakket med noen du også? Tror det kan hjelpe. Husk at hvis man går rundt med mindsetet at «man er til bry» så blir man til bry. Så det er viktig at vi tar tak og endrer dette… Det er garantert vanlig å føle på, tror alle har følt på dette en eller annen periode. Spesielt når man har blitt avvist. Klem💛 Anonymkode: c2175...6f1
Gjest Wrightandrong Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Du beskriver her ikke uvanlig overhodet. At man etter spesielle hendelser, kan gå inn i tenkeboksen, er en helt naturlig reaksjon. Problemet starter hvis dette blir så invaderende at det setter deg ut av spill, og bidrar til at livskvaliteten din blir merkbart redusert. Har du følt på dette over en tid, vil jeg nok anbefale deg å få noen å snakke med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå