Gå til innhold

eksen skal gifte seg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er fullstendig over den fyren der og glad jeg ikke skal gifte meg med han men er bitter for at jeg kastet bort så mye tid og at jeg ofret så mye. Nå skal han gifte seg med ei som er mye yngre. Fatter ikke hva hun ser i han men. Han sendte bildet av pikken sin til meg 3 uker før bryllupet. Burde jeg varsle henne ? 

Anonymkode: 19907...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Si i fra til henne så hun vet hva slags kryp hun faktisk står i ferd med (?) å gifte seg med! 

Endret av Million
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er fullstendig over den fyren der og glad jeg ikke skal gifte meg med han men er bitter for at jeg kastet bort så mye tid og at jeg ofret så mye. Nå skal han gifte seg med ei som er mye yngre. Fatter ikke hva hun ser i han men. Han sendte bildet av pikken sin til meg 3 uker før bryllupet. Burde jeg varsle henne ? 

Du får vel printe det ut og sende til dem med "takk for hyggelig hilsen fra dere i anledning bryllupet". 

Anonymkode: c3ea6...048

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, varsle henne. Håper du har skjermbilde, ellers er sannsynligheten stor for at hun tenker at du bare er en forsmådd eks. 

Anonymkode: 46525...5cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil bare virke sjalu

Anonymkode: 8a161...a06

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, ikke legg deg opp i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel printe det ut og sende til dem med "takk for hyggelig hilsen fra dere i anledning bryllupet". 

🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, varsle henne. Håper du har skjermbilde, ellers er sannsynligheten stor for at hun tenker at du bare er en forsmådd eks. 

Anonymkode: 46525...5cd

Det står vel dato for når han sendte bilde?

Anonymkode: b24a7...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du bare lar det ligge og lar henne finne ut av det tidsnok. Det kommer frem for en dag uansett. Du vil bare bli den stygge ulven uansett hvordan du vrir og vender på det om du sier noe.

Anonymkode: d7350...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Print det ut, eller videresend det til hans mor med en forklaring om at du ikke greier å si fra til bruden om hva han holder på med  , men håper at hun som tross alt kjenner sønnen kan ordne ut. 

Anonymkode: 409b4...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det! Ha litt selvrespekt og dropp det’ 

Du vil bare virke sjalu. Du er eksen hans. De skal gifte seg. Du vil bli den sjalu eksen som vil sabotere de…ikke si ifra! 

Anonymkode: 956c6...26d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 23.24):

Print det ut, eller videresend det til hans mor med en forklaring om at du ikke greier å si fra til bruden om hva han holder på med  , men håper at hun som tross alt kjenner sønnen kan ordne ut. 

Anonymkode: 409b4...9a3

For en usmakelig måte å gjøre det på. Klarer du ikke ta opp ting selv så lar man det ligge. 

Anonymkode: 3452b...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brura syns sikkert han er veldig sjarmerende. Han blir bestandig aggresiv når han blir full og da må man alltid stå å krangle med han. Han var i et bryllup og ble drita. Kom hjem kl 7 på morgenen hvor han knuste et bilde i stua. Han skjærte seg på glasset og måtte til legen å sy.. han dro da inn til byen 1,5 kjøretur unna. Han ble tatt med promille i byen av polisen med 2,6.  Fikk 20 dager i fengsel. Jeg sa han kunne pelle seg i det fengslet, men han nektet og skulle ha hjemmesoning.  Jeg kunne bo hos foreldre mine sa han , fordi det var hans hus . Vel , jeg takket for meg..  Han kjørte fordi om han  ikke hadde førerkort hver dag.  På julaften med to små barn drakk han seg drita. ( hos ny dame ) regner med han blir drita i dette bryllupet og. romantisk blir det iallefall ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

brura syns sikkert han er veldig sjarmerende. Han blir bestandig aggresiv når han blir full og da må man alltid stå å krangle med han. Han var i et bryllup og ble drita. Kom hjem kl 7 på morgenen hvor han knuste et bilde i stua. Han skjærte seg på glasset og måtte til legen å sy.. han dro da inn til byen 1,5 kjøretur unna. Han ble tatt med promille i byen av polisen med 2,6.  Fikk 20 dager i fengsel. Jeg sa han kunne pelle seg i det fengslet, men han nektet og skulle ha hjemmesoning.  Jeg kunne bo hos foreldre mine sa han , fordi det var hans hus . Vel , jeg takket for meg..  Han kjørte fordi om han  ikke hadde førerkort hver dag.  På julaften med to små barn drakk han seg drita. ( hos ny dame ) regner med han blir drita i dette bryllupet og. romantisk blir det iallefall ikke. 

Hvorfor bryr du deg?

Hvorfor har du ikke blokkert hans tilgang til deg for lenge siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Hvordan gikk det, sa du noe om det ts? 

Anonymkode: a3601...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nei . Han sender mld og sier han vil ha meg . Den nye kona har visst ikke noe imot dette ... hun skal visst også ha sex med en annen mann .. de skulle visst ha et åpent forhold . Mannen er snart 50 .. 🙈 tror han er så attraktiv . Not 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 16.11):

Det blir festtelegrammet sitt, det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...