Gå til innhold

Verditaksering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En uavhengig takst koster nok noen tusenlapper, ja. Men enkelte meglere foretar gratis verdivurdering, og jeg har hørt at noen banker godtar dette når det gjelder f.eks refinansiering av lån. (Hmm, dette ble litt for vagt, ser jeg nå).

Skrevet

Nei da, ikke vagt i det hele tatt! Tusen takk for svar! :)

Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet

Elphaba; vet du om man må forplikte seg til å bruke den megleren man evt. får verdivurderingen fra? (Om det kanskje er derfor det er gratis..?)

Skrevet
Elphaba; vet du om man må forplikte seg til å bruke den megleren man evt. får verdivurderingen fra? (Om det kanskje er derfor det er gratis..?)

Nei, vi fikk gratis prisvurdering av en megler i går og kommer definitivt ikke til å bruke han ;)

Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet

Arwen; takk, takk :) Det var da praktisk ;)

Skrevet

Mange meglerhus som reklamerer med gratis verdivurdering uten forpliktelser. :tommel:

Skrevet

Tja, vi ønsket egentlig å bruke ha i utgangspunktet, men så sa han en del ting jeg steilet litt på i tillegg til at han var dødsdyr så vi kommer til å bruke noen andre. garantert. ;)

Skrevet
Nei, vi fikk gratis prisvurdering av en megler i går og kommer definitivt ikke til å bruke han ;)

Hvem meglerfirma brukte dere da? Vi skal ha verdivurdering nå, vet at notar reklamerer med det..

Skrevet

Vi fikk verdivurdering av tre forskjellige meglere, og valgte den som gav oss mest for pengene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...