Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 En uavhengig takst koster nok noen tusenlapper, ja. Men enkelte meglere foretar gratis verdivurdering, og jeg har hørt at noen banker godtar dette når det gjelder f.eks refinansiering av lån. (Hmm, dette ble litt for vagt, ser jeg nå).
Ling Skrevet 14. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2005 Nei da, ikke vagt i det hele tatt! Tusen takk for svar!
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 Elphaba; vet du om man må forplikte seg til å bruke den megleren man evt. får verdivurderingen fra? (Om det kanskje er derfor det er gratis..?)
Arwen Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 Elphaba; vet du om man må forplikte seg til å bruke den megleren man evt. får verdivurderingen fra? (Om det kanskje er derfor det er gratis..?) ← Nei, vi fikk gratis prisvurdering av en megler i går og kommer definitivt ikke til å bruke han
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 Arwen; takk, takk Det var da praktisk
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #7 Skrevet 15. november 2005 Mange meglerhus som reklamerer med gratis verdivurdering uten forpliktelser.
Arwen Skrevet 15. november 2005 #8 Skrevet 15. november 2005 Tja, vi ønsket egentlig å bruke ha i utgangspunktet, men så sa han en del ting jeg steilet litt på i tillegg til at han var dødsdyr så vi kommer til å bruke noen andre. garantert.
*Heidi* Skrevet 16. november 2005 #9 Skrevet 16. november 2005 Nei, vi fikk gratis prisvurdering av en megler i går og kommer definitivt ikke til å bruke han ← Hvem meglerfirma brukte dere da? Vi skal ha verdivurdering nå, vet at notar reklamerer med det..
Mistyen Skrevet 18. november 2005 #10 Skrevet 18. november 2005 Vi fikk verdivurdering av tre forskjellige meglere, og valgte den som gav oss mest for pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå