AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Hvordan tenker ulike aldersgrupper om det med dating? Hva er en bra første date? Når er det greit å kysse? Når kan "mer" skje? Er det forskjell på den som er 30 år og den som er 50 år? Hva endrer seg? Anonymkode: 96b3c...beb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Da jeg var i 20 årene kunne jeg ha sex på andre date, og ikke tenke så mye mer på om det ble noe mer eller ikke mellom oss. Nå i slutten av 30-årene, er jeg mer tilbakeholden. Nå blir jeg kjent med personen og dens intensjoner først. Først sex etter uker med dating Anonymkode: 3445f...cb3
herzeleid Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Jeg har jo sett en del (relativt sett) "eldre" skrive om at antall tidligere partnere ikke betyr noe når de er blitt såpass "voksne", og tenker at en på noen områder går "i barndommen igjen", i den forstand at en tidlig og senere i livet kanskje har et likere forhold til å finne en kjæreste enn en har i fasen der en skal finne noen å slå seg ned med og stifte familie med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå