AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Jeg skriver dette etter å ha sett en annen tråd som minner om det samme. Jeg hadde vorspiel med kompiser. En av dem gikk rundt og snokte og fant noen gamle bilder av samboeren min. Naken, sånne tullebilder med sexmotiv. Han fortalte om det utpå natta, og sa at han hadde onanert på do til bildene. Han sa at hun var dritfin og at jeg var kjempeheldig. Helgen etter, da det vi alle sammen var sammen på noe, kom han og sa at hun var den fineste av alle damene som var der. Hva skal jeg gjøre med dette. Jeg har fortalt henne at han sa det andre, men har ikke fortalt om det første (det med runkinga og bildene). Anonymkode: 9aaae...80a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Så han fant papirfotoer av din samboer, naken? Jeg hadde uroet meg litt over det faktum at han antageligvis har tatt bilder med mobilen sin av fotoene han fant... Hvis han ikke vil vise frem bildene han har på mobilen sin på forespørsel fra deg for å sjekke, ville jeg gått ut fra at han har det. Da hadde jeg truet med politianmeldelse, fordi han innehar ulovlige nakenbilder. Anonymkode: 743f0...9ec
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde uroet meg litt over det faktum at han antageligvis har tatt bilder med mobilen sin av fotoene han fant... Det der tenkte jeg ikke på en gang! Anonymkode: 9aaae...80a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Hadde en kompis av min samboer gjort dette, og han ikke hadde blitt råforbanna på kompisen sin, hadde jeg sett på det som et stort tillitsbrudd. Det er jo overhodet ikke greit. Anonymkode: d4c9d...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå