Gjest baby-E Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 hei hei! Jeg skal skrubbe mellom flisene på badet med en tannbørste tenkte jeg...så lurte jeg på om det går bra med klorin på brune fliser, eller om det sette flekker? Jeg har også salmiak om det funker.. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Rognebær Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 Jeg pleier å bruke jif. Men jeg har hvite fliser, da.
Gjest baby-E Skrevet 14. november 2005 #4 Skrevet 14. november 2005 nå har jeg vasket, og det gikk bra! brukte en blanding av klorin og salmiak! Skal si det gjorde susen!!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 OJ! Jeg har hørt at man ikke må blande klorin og salmiakk fordi det blir giftige gasser av det.
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 nå har jeg vasket, og det gikk bra! brukte en blanding av klorin og salmiak! Skal si det gjorde susen!! ← Herregud, det må du aldri finne på å gjøre mer. Klorin og salmiakk lager en kjempegiftig gass. Tror det står på både klorin og salmiakk-flasken.
Gjest baby-E Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 å hjelpemeg!!!! Det gikk hvertfall bra da...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. november 2005 #8 Skrevet 14. november 2005 Det dannes klorgass. Veldig giftig - du kan faktisk dø av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå