AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Er det noen som har kjøpt den og vet om den kommer med hele listen med anbefalinger øverst som de har i USA nå som den er lander i norge? Jeg kjøpte min i fjor og må bruke Vpn for å få tilgang til den. Anonymkode: ca8cd...334
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Hva mener du med at du må bruke VPN for å få tilgang til den?. Anonymkode: bd776...88b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Den skal jo funke som vanlig, cdon har jo solgt den lenge. Anonymkode: 3bfc0...092
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den skal jo funke som vanlig, cdon har jo solgt den lenge. Anonymkode: 3bfc0...092 Før den ble lansert i Norge i dag ble den levert uten alle features. Dette er menyen de har i f.eks us hvor den har hele menylinjen Dette er menyen den har i land den ikke har vært lansert (ignorer at den er på nederlandsk, det er det bildet jeg fant i farta) Det jeg lurer på er om nå som den er lansert i Norge, vil den ha hele den menyen. For min får kun det hvis jeg bruker Vpn satt til USA. Anonymkode: ca8cd...334
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Før den ble lansert i Norge i dag ble den levert uten alle features. Dette er menyen de har i f.eks us hvor den har hele menylinjen Dette er menyen den har i land den ikke har vært lansert (ignorer at den er på nederlandsk, det er det bildet jeg fant i farta) Det jeg lurer på er om nå som den er lansert i Norge, vil den ha hele den menyen. For min får kun det hvis jeg bruker Vpn satt til USA. Anonymkode: ca8cd...334 Det ser ut som om begge artiklene der er fra 2020 og bildene er ikke fra den samme menyen, dessuten så kan man forandre selv hvordan bakgrunnen og menyene skal se ut. Er ganske logisk at det er nødvendig med VPN for å få tilgang til det samme innholdet som i USA. Hvis du vil ha en virkelig bra strømmeboks med Android så anbefaler jeg Nvidia Shield som fremdeles er den beste på markedet, jeg har pro modellen fra 2017 og er kjempefornøyd. Den har også et veldig bra utvalg av androidspill pluss at man kan strømme spill fra Nvidia eller egen PC hvis den har grafikkort fra Nvidia. https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv-tilbehor/streaming-og-mediaspillere/nvidia-shield-tv-pro-media-og-spillstrommer-16gb/71138 https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv-tilbehor/streaming-og-mediaspillere/nvidia-shield-tv-media-og-spillstrommer-8gb/71139 Anonymkode: bd776...88b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det ser ut som om begge artiklene der er fra 2020 og bildene er ikke fra den samme menyen, dessuten så kan man forandre selv hvordan bakgrunnen og menyene skal se ut. Er ganske logisk at det er nødvendig med VPN for å få tilgang til det samme innholdet som i USA. Hvis du vil ha en virkelig bra strømmeboks med Android så anbefaler jeg Nvidia Shield som fremdeles er den beste på markedet, jeg har pro modellen fra 2017 og er kjempefornøyd. Den har også et veldig bra utvalg av androidspill pluss at man kan strømme spill fra Nvidia eller egen PC hvis den har grafikkort fra Nvidia. https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv-tilbehor/streaming-og-mediaspillere/nvidia-shield-tv-pro-media-og-spillstrommer-16gb/71138 https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv-tilbehor/streaming-og-mediaspillere/nvidia-shield-tv-media-og-spillstrommer-8gb/71139 Anonymkode: bd776...88b Trenger ingen ny strømmeboks. Har en xiaomi som fungerer helt fint. Men jeg har en chromecast 4 som ble kjøpt via import i fjor liggende som jeg lurte på ville bli oppdatert til å få samme meny nå som den er offisielt lansert i norge som den har i alle andre land (ikke bare USA) der den har vært offisielt lansert i flere år. Anonymkode: ca8cd...334
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Nei nettopp, det er ikke samme meny på begge bildene. Den ene er sånn menyen ser ut i land den er offisielt lansert, den korte menyen er fra land der den ikke har vært offisielt lansert. Anonymkode: ca8cd...334
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #8 Skrevet 25. juni 2022 Jeg kjøpte min fra CDON for en måneds tid siden. Slik ser menyen ut. Så en liten blanding av de to du linker til. Den har ikke noe "for you" knapp helt øverst i menyen, men toppvalg kommer opp øverst. Usikker på hvor relevante de toppvalgene er, da, de stemmer ikke her med hva jeg ser på vanligvis, så jeg tar de med en klype salt. Anonymkode: d119a...aff
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 14.40): Jeg kjøpte min fra CDON for en måneds tid siden. Slik ser menyen ut. Så en liten blanding av de to du linker til. Den har ikke noe "for you" knapp helt øverst i menyen, men toppvalg kommer opp øverst. Usikker på hvor relevante de toppvalgene er, da, de stemmer ikke her med hva jeg ser på vanligvis, så jeg tar de med en klype salt. Anonymkode: d119a...aff Det var akkurat det jeg lurte på, takk for at du tok deg tid. Da har den norske chromecast menyen til helt ordinær android TV og ikke Google tv. Det er ergelig. Anonymkode: ca8cd...334 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå