AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Det er dessverre ikke uvanlig at det rundt om i verden blir plassert ut skjulte kameraer i fellesdusjen osv. Felles for alle tilfellene er at det er en mann som som snikfilmer nakne damer. Har det i verdenshistorien noen gang vært omvendt noe sted på jorda? Altså at det har vært ei dame som plasserer skjult kamera i herredusjen for å se nakne menn? Anonymkode: ba54c...68a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Hva trur du? Selvsagt har det skjedd. Anonymkode: 814fa...2e9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Det er dessverre ikke uvanlig at det rundt om i verden blir plassert ut skjulte kameraer i fellesdusjen osv. Anonymkode: ba54c...68a Nei, kvinner forstår seg ikke på slik avansert teknologi. Anonymkode: 52ef7...fdc 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Selvsagt har det skjedd. Men tallene er nok 98% - 2 % slik som alle slike kjønnsbaserte ting. Anonymkode: bfa6d...880 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva trur du? Selvsagt har det skjedd. Anonymkode: 814fa...2e9 Da vil jeg at du legger frem avisartiklene som slår det opp i store overskrifter. For det hadde det blitt, om det hadde skjedd. En kvinne som filmer menn i smug nakne? Det er så uvanlig at det hadde ikke fått gå forbi i stillhet noe sted. Så legg gjerne frem linker til disse "selvsagte" hendelsene. Anonymkode: 28a03...069 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 Kvinner er ikke særlig interessert i å se tilfeldige nakne menn, og det forstår jeg godt. Det er lite spennende å se i en herregarderober. Hårete, bleike rumper og slappe, innskrumpede tissefanter. Hvorfor skulle noen snikfilme det? Anonymkode: 68504...14a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Da vil jeg at du legger frem avisartiklene som slår det opp i store overskrifter. For det hadde det blitt, om det hadde skjedd. En kvinne som filmer menn i smug nakne? Det er så uvanlig at det hadde ikke fått gå forbi i stillhet noe sted. Så legg gjerne frem linker til disse "selvsagte" hendelsene. Anonymkode: 28a03...069 Det gidder jeg ikke lete etter. Og trur på at det er vanskelig å filme. Men verden er stor, og kameraer har vi hatt i mange år. At det aldri har skjedd er helt utenkelig. Anonymkode: 814fa...2e9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 Skjønner ikke at jeg fortsatt blir sjokkert over nivået på enkelte tråder på KG. Anonymkode: 16284...13e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå