Gå til innhold

Har en kvinne noen gang snikfilmet nakne menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre ikke uvanlig at det rundt om i verden blir plassert ut skjulte kameraer i fellesdusjen osv. 

Felles for alle tilfellene er at det er en mann som som snikfilmer nakne damer. 

Har det i verdenshistorien noen gang vært omvendt noe sted på jorda? Altså at det har vært ei dame som plasserer skjult kamera i herredusjen for å se nakne menn? 

Anonymkode: ba54c...68a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva trur du?

Selvsagt har det skjedd.

Anonymkode: 814fa...2e9

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Det er dessverre ikke uvanlig at det rundt om i verden blir plassert ut skjulte kameraer i fellesdusjen osv. 

Anonymkode: ba54c...68a

Nei, kvinner forstår seg ikke på slik avansert teknologi.

Anonymkode: 52ef7...fdc

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt har det skjedd. Men tallene er nok 98% - 2 % slik som alle slike kjønnsbaserte ting.

Anonymkode: bfa6d...880

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva trur du?

Selvsagt har det skjedd.

Da vil jeg at du legger frem avisartiklene som slår det opp i store overskrifter. For det hadde det blitt, om det hadde skjedd. En kvinne som filmer menn i smug nakne? Det er så uvanlig at det hadde ikke fått gå forbi i stillhet noe sted.

Så legg gjerne frem linker til disse "selvsagte" hendelsene.

Anonymkode: 28a03...069

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er ikke særlig interessert i å se tilfeldige nakne menn, og det forstår jeg godt. Det er lite spennende å se i en herregarderober. Hårete, bleike rumper og slappe, innskrumpede tissefanter.

Hvorfor skulle noen snikfilme det? 

Anonymkode: 68504...14a

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Da vil jeg at du legger frem avisartiklene som slår det opp i store overskrifter. For det hadde det blitt, om det hadde skjedd. En kvinne som filmer menn i smug nakne? Det er så uvanlig at det hadde ikke fått gå forbi i stillhet noe sted.

Så legg gjerne frem linker til disse "selvsagte" hendelsene.

Anonymkode: 28a03...069

Det gidder jeg ikke lete etter. Og trur på at det er vanskelig å filme.

Men verden er stor, og kameraer har vi hatt i mange år. At det aldri har skjedd er helt utenkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at jeg fortsatt blir sjokkert over nivået på enkelte tråder på KG.

Anonymkode: 16284...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...