Gå til innhold

Flere som synes det er turnoff med folk som kjøper seg likes på insta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fulgte en fyr som må ha et eller annet kompleks, for han kjøper seg flere tusen likes per innlegg oppdaget jeg igår. Endte med at jeg avfulgte hele fyren, for synes det ble for sært.. 

Anonymkode: 78239...69c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt, særlig om de holder på med markedsføring via kontoen sin.

Hvem tror de at de lurer annet enn seg selv?

Anonymkode: 7a335...c8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det var helt merkelig. Han la ut noe igår. Timene gikk og det ble 3-4 likes på han. Så, BOOM: klokken 6  i dag tidlig gikk det plutselig fra 3 stk til over 6 000 :sprettoy: Sjekka kontoen hans for ble så overrasket og trodde det var en feil, men så da at alle innlegg han har får rundt 6 000 likes.. må bli dyrt i lengden det der 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare turn off. Det er sykelig og fullstendig latterlig.

Anonymkode: 8b5f9...cd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er han dum… å kjøpe likes må gjøres fra steder som fyller på likes over tid. Det koster mer, men er verdt det, for det blir så latterlig tydelig med flere tusen likes på kort tid.

Vit også at de aller billigste metodene lover at likene kommer innen et døgn. Virker som det er det denne fyren har gjort

Skal man gjøre det troverdig, legg litt mer penger i det… alt annet blir bare ekstra synlig fake og flaut.

Betaler man mer, får man også likes fra brukere som det har blitt jobbet mer med for at de skal se ekte ut. Finnes også apper hvor du får like mange likes som du gir ut i likeappen. Også har man de tredje appene, hvor man lar andre få tilgang på kontoen, slik at andre liker ting for deg, mot at man får likes eller followers tilbake. 

Men alt i alt, det er sketchy, for i nesten alle nettsider og apper som tilbyr likes/followers, så gir man bort tilgangen til sin konto. Så kjipt om man har samme passord overalt. 

Anonymkode: 40bbc...043

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Betaler man mer, får man også likes fra brukere som det har blitt jobbet mer med for at de skal se ekte ut.

Der sa du også noe ☝️ Han må bruke en billigside som du nevner, for når jeg trykket for å se på likeslisten så var så og si samtlige av de jeg så (de 20-30 øverste i bunken) uten bilder. Selv ikke profilbilder hadde de, og navnene på disse såkalte profilene var helt ulogiske. Typ: "X2Yhjt" og den regla der..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fulgte en fyr som må ha et eller annet kompleks, for han kjøper seg flere tusen likes per innlegg oppdaget jeg igår. Endte med at jeg avfulgte hele fyren, for synes det ble for sært.. 

Jeg synes det er turn off med folk som henger seg opp i likesene til andre 

Anonymkode: fa018...0ca

• Liker 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Vil heller si det er patetisk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Der sa du også noe ☝️ Han må bruke en billigside som du nevner, for når jeg trykket for å se på likeslisten så var så og si samtlige av de jeg så (de 20-30 øverste i bunken) uten bilder. Selv ikke profilbilder hadde de, og navnene på disse såkalte profilene var helt ulogiske. Typ: "X2Yhjt" og den regla der..

Ja, Da bruker han det billigste og værste man kan bruke på nettet 🙈 Og DET er ikke særlig smart…. Så jeg ville tenkt lav IQ er problemet hans 😂 Tenk å legge penger i en konto som lett kan bli stjålet, og er man såpass kort i tankene, kan han godt ha samme passord flere steder også. Evt koblet instakontoen til andre kontoer også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er turn off med folk som henger seg opp i likesene til andre 

Hun er da ikke hengt opp i hans likes, men å gå fra 3 til 3000 på den tidsrammen hun nevner, er tydelig og vanskelig å unngå legge merke til

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det selv. Kjøpt tusenvis av følgere, og hundrevis av likes på hver post jeg legger ut.

Det er noen få som har avslørt meg, men de fleste tror det er ekte følgere :) Det gir meg status.

Anonymkode: e8113...342

Skrevet

Hun er da ikke hengt opp i hans likes, men å gå fra 3 til 3000 på den tidsrammen hun nevner, er tydelig og vanskelig å unngå legge merke til

Hva så om folk kødder med likes? Det er internett. Sosiale medier er falskt uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det selv. Kjøpt tusenvis av følgere, og hundrevis av likes på hver post jeg legger ut.

Det er noen få som har avslørt meg, men de fleste tror det er ekte følgere :) Det gir meg status.

Anonymkode: e8113...342

Bra gjort. Melk det for det det er. Få status fra enkle hoder og lek med dem. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri lagt merke til hvor mange likes noen får. 

Anonymkode: 08bdd...a89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri lagt merke til hvor mange likes noen får. 

Nei altså, jeg følger ikke med jeg heller, men om en kollega hadde møtt opp på jobb med rosa hår, så hadde jeg lagt merke til det. Noen ting legger noen bare merke til. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei altså, jeg følger ikke med jeg heller, men om en kollega hadde møtt opp på jobb med rosa hår, så hadde jeg lagt merke til det. Noen ting legger noen bare merke til. 

Ja, det er jo litt mer iøynefallende med rosa hår enn med et lite tall nede i hjørnet som viser hvor mange som liker hårfargen.

Skrevet

Eneste gang jeg kommer til å betale for likes, er når kompisen min skal til USA.

Der skal være en arabisk tjeneste som selger likes for ca 500 kr, og de skal få like meldingen hans før reisen, for det er garantert et ordspill på å jevne en by med jorda…. Og alle liksene kommer fra arabiske navn…

(hevn for et prank han gjorde med meg i sikkerhetskontrollen for en del år tilbake)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...