AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Synes dere det er greit at typen/dama snapper med tidligere ligg når dere er i et seriøst forhold? Kom gjerne med ulike situasjoner der det er greit og ikke. Anonymkode: bed2a...439
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Overhode ikke, under noen omstendigheter. Anonymkode: eae5d...5fe 2 1
Diskusjon69 Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Synes dere det er greit at typen/dama snapper med tidligere ligg når dere er i et seriøst forhold? Kom gjerne med ulike situasjoner der det er greit og ikke. Anonymkode: bed2a...439 Det er da ingen oppegående mennesker som godtar noe sånt. 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Absolutt ikke innafor. Men hva med å følge på Instagram, venner på Facebook etc. For så å like bilder, sende hilsen på bursdagen etc? Anonymkode: a48c9...d67
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 Kun for dna ved graviditet Anonymkode: 9cdaa...8b3
Havspeil Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 (endret) Det er aldri greit. Hvorfor nedlate seg til slikt? Det vitner kun om at NÅVÆRENDE forhold ikke er godt nok. Og slike forhold bør man da ikke være i. Ikke engang nødvendig å ha en samværsforelder på snap. Åpen kommunikasjon funker nok . Om barnet er gammelt nok,har det egen tlf med snap til begge foreldre om Snap er noe barnet ønsker å bruke. Ellers holder det med kommunikasjon som ikke skjules for 3.part. ( så fort det er sendt og mottatt) Endret 21. juni 2022 av Havspeil 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kun for dna ved graviditet Anonymkode: 9cdaa...8b3 Mente DNA test Anonymkode: 9cdaa...8b3
Helene Skrevet 21. juni 2022 #9 Skrevet 21. juni 2022 Bryr meg ikke. Snap er jo bare bilder sådær. For meg er det bedre at mannen har et godt forhold til sin ex, enn at han skal sitte å snakke drit om henne hele tiden. Selv har jeg gode relasjoner med ekser, med 1 unntak. Vi er ikke bestevenner, men kan snakke sammen normalt. Det som er fortid er fortid. 1
Havspeil Skrevet 21. juni 2022 #10 Skrevet 21. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Absolutt ikke innafor. Men hva med å følge på Instagram, venner på Facebook etc. For så å like bilder, sende hilsen på bursdagen etc? Anonymkode: a48c9...d67 Alt med måte 😆 Helst minst mulig. Og hvertfall ikke " oppsøkende" og ukentlig. Endret 21. juni 2022 av Havspeil
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 Havspeil skrev (2 minutter siden): Alt med måte 😆 Helst minst mulig. Og hvertfall ikke " oppsøkende" og ukentlig. Min ektefelle har 2 ONS på Instagram og Facebook som får likes og bursdagshilsen. Rimelig kjipt å skrolle gjennom Instagrammen til en fyr hun pulte på 90 tallet. Bilder på ferie i baris med teksten under "Guro og 22 andre liker dette" Men sikkert derfor jeg hadde blitt steik forbanna om de var på snap og. Anonymkode: a48c9...d67 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #12 Skrevet 21. juni 2022 Helene skrev (6 minutter siden): Bryr meg ikke. Snap er jo bare bilder sådær. For meg er det bedre at mannen har et godt forhold til sin ex, enn at han skal sitte å snakke drit om henne hele tiden. Selv har jeg gode relasjoner med ekser, med 1 unntak. Vi er ikke bestevenner, men kan snakke sammen normalt. Det som er fortid er fortid. Ikke snakk om en eks, men tidligere ligg. Skjønner uansett ikke behovet for å snappe med en eks uansett, kanskje om man er venner osv. men da skal det mye til før det er ok for min del. Anonymkode: bed2a...439 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #13 Skrevet 21. juni 2022 Hadde ikke vært komfortabel med det nei. Kan skjønne å ha en eks på snap og snakke kanskje en gang i blandt om hvordan ting står til hvis forholdet endte på en grei måte og det var et lengre forhold, da er det jo bare normalt å lure på hvordan ting står til. MEN da mener jeg virkelig en gang i bland og ikke ukentlig kontakt med mindre man har barn sammen, hadde ikke takla å være sammen men noen som er bestevenn med eksen. Mulig det er fordi jeg er usikker men slik er det bare. Føles ikke naturlig for meg. Det å snakke med ons og ligg generelt høres generelt ekkelt ut. Det hadde ikke jeg giddet personlig men det er sikkert mulig å være gode venner uten andre intersjoner der også, men ja... Ikke aktuelt for min del 😅 Anonymkode: 0c8d7...c6a 1
Havspeil Skrevet 21. juni 2022 #14 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Min ektefelle har 2 ONS på Instagram og Facebook som får likes og bursdagshilsen. Rimelig kjipt å skrolle gjennom Instagrammen til en fyr hun pulte på 90 tallet. Bilder på ferie i baris med teksten under "Guro og 22 andre liker dette" Men sikkert derfor jeg hadde blitt steik forbanna om de var på snap og. Anonymkode: a48c9...d67 Ikke sant 🤪 Så unødvendig bruk av energi og mangel på sosiale antenner. Slikt hjelper lite for intimbygging parmessig ifht kommunikasjon og på soverommet i en hektisk hverdag 😎 Tror mange menn hadde tjent mye kred fra kona om disse LØSE trådene ble klippet vekk. Virker som om oppmerksomhetsbehovet for slikt egentlig er toveis til tider.. " Hei,jeg er her fortsatt og ser deg" ...WTF. 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #15 Skrevet 21. juni 2022 Ja, det er helt greit. Har flere ekser og dates på SoMe. Noen gikk fra dates til venner, og vi har nå vært venner i flere år. Noen av eksene til mine ekser ble jo og sammen med andre venner av meg, slik at noen mennesker blir jo i livet ditt uansett. NYE er derimot noe annet. Er mannen din ute, og kommer hjem med ei ny på snap, DET er større bekymring. Anonymkode: 7a5fa...c5d 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #16 Skrevet 21. juni 2022 Selvfølgelig kan det være greit. Både jeg og samboer har ekser på snap. Nå treffer vi ekser rett som det rent sosialt også, så ville vært veldig snodig om man ikke skulle kunne snappe i tillegg. Har et godt forhold til våre ekser og er venner. Ser ikke problemet. Normalt oppegående, voksne mennesker er ikke sykelig sjalue og skjønner at man kan ha vennskapelige relasjoner med med en menneske man på et tidspunkt var noe mer med. Fatter ikke alle usikre og sjalu folka her på KG. Må være fryktelig slitsomt. Anonymkode: eda93...c74 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #17 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det å snakke med ons og ligg generelt høres generelt ekkelt ut. 😅 Anonymkode: 0c8d7...c6a Ekkelt å snakke med en person du har ligget med? Jeg blir ikke klok av KG…. Anonymkode: eda93...c74 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #18 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Absolutt ikke innafor. Men hva med å følge på Instagram, venner på Facebook etc. For så å like bilder, sende hilsen på bursdagen etc? Anonymkode: a48c9...d67 Det er helt normalt med folk man er venner med. Veldig mange er venner med tidligere kjærester. Anonymkode: eda93...c74 2
Havspeil Skrevet 21. juni 2022 #19 Skrevet 21. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig kan det være greit. Både jeg og samboer har ekser på snap. Nå treffer vi ekser rett som det rent sosialt også, så ville vært veldig snodig om man ikke skulle kunne snappe i tillegg. Har et godt forhold til våre ekser og er venner. Ser ikke problemet. Normalt oppegående, voksne mennesker er ikke sykelig sjalue og skjønner at man kan ha vennskapelige relasjoner med med en menneske man på et tidspunkt var noe mer med. Fatter ikke alle usikre og sjalu folka her på KG. Må være fryktelig slitsomt. Anonymkode: eda93...c74 Man er hverken usikker eller sykelig sjalu dersom partner STADIG gir oppmerksomhet og bekreftelser til ekser på nett. - og det føles ugreit. Det er bare dårlig stil og ingen man orker å være i forhold med dersom dette er standarden en selv ikke har. Jeg synes det er RART at så mange kvinner finner seg i slikt. Menn gjør det sjeldent! Jeg føler at vi damer hjernevaskes til å akseptere slikt i frykt for å bli stemplet som vanskelige/ crazy 😎 Nå snakker jeg om usunn oppmerksomhet. Selvsagt bør man snakke pent om og hilse på ekser, sammen med partner og alene om man møtes på butikkhjørnet. Vi er siviliserte 🤣 Annet det er unødvendig. Jeg tror at vedvarende sosiale vennskap med tidligere sengekamerater ikke mister TANKEN rundt minnet og det som var. Sånn er hvertfall jeg. I respekt for en eventuell kjæreste,så ville det vært uaktuelt å invitere " Mats" fra 2008 på grillfest. Da ville jeg sett for meg fortiden med Mats og oss nakne, mens Ole serverte hamburgerbrød. Ikke fair i det hele tatt 🤣 Forstår at unntak finnes. Men der tror jeg faktisk kjærligheten går dypt . Såpass dypt at vennskapet bevares. Men det tilhører sjeldenhetene, og absolutt en " trussel " dersom den ene parten sliter i sitt forhold. Da faller man fort tilbake. Om ikke som løsning, så midlertidig. Jeg kan uten problem sende melding til mine ekser med et ønske om sengekos til helgen. Alle ville innfunnet seg. Det er skremmende. Kan telle de på en hånd,så slapp av 🙃, men det er så sterkt det seksuelle båndet er for mange. Selvinnsikt og grenser for å unngå drama er helt nødvendig i nye forhold og som single. Vi kvinner har autoriteten til å bestemme føringene. Fordi irrgangene er tilgjengelige. Endret 21. juni 2022 av Havspeil 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #20 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes dere det er greit at typen/dama snapper med tidligere ligg når dere er i et seriøst forhold? Kom gjerne med ulike situasjoner der det er greit og ikke. Anonymkode: bed2a...439 Såpass bør man unne partneren sin. Anonymkode: 4cda5...51f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå