Gå til innhold

situatuionen min er som helvetter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har tynn og rød hus i leggene og back armene. Er det noen som kan hjelpe meg med hvorleis å får i orden en sunn hud våre snill.

Anonymkode: 6d8b0...e64

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

har tynn og rød hud i leggene og back armene. Er det noen som kan hjelpe meg med hvorleis å får i orden en sunn hud våre snill.

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver fullstendig uforståelig.

Anonymkode: c03af...f8b

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

har tynn og rød hus i leggene og back armene. Er det noen som kan hjelpe meg med hvorleis å får i orden en sunn hud våre snill.

Litt usikker på hva du mener, men er det snakk om hudproblemer så foreslår jeg at du tar en tur til legen. :)

Anonymkode: 15c4b...53e

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er bedre å skrive på engelsk. 

Og ta en tur til hudlegen.

Anonymkode: 99244...2ee

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 13.05):

Litt usikker på hva du mener, men er det snakk om hudproblemer så foreslår jeg at du tar en tur til legen. :)

Anonymkode: 15c4b...53e

det er legen som satt meg på denne situasjon. han sier det er kosmettik . jeg får blood under huden når jeg står opp det er normalt. kjøpte betakaroten collagen det funker ikke ingenting hjelper

AnonymBruker
Skrevet

det er legen som satt meg på denne situasjon. han sier det er kosmettik . jeg får blood under huden når jeg står opp det er normalt. kjøpte betakaroten collagen det funker ikke ingenting hjelper

ingenting som jeg tar hjelper

Skrevet

Be om henvisning til hudlege.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har vårt det sier at det er normalt. har. ikke familie eller ung venner som kan hjelper. men det er jævlig å ser på når alle har fint hud

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

har vårt det sier at det er normalt. har. ikke familie eller ung venner som kan hjelper. men det er jævlig å ser på når alle har fint hud

våre snill et råd hva dokko bruker min lever tåler ikke flere førsøk

AnonymBruker
Skrevet

Hvis fagpersoner sier at det er kosmetisk og helt normalt, så er det ikke et medisinsk problem. Spørsmålet er om problemet er huden eller i ditt hode.

Du kan jo gå innom en hudpleiesalong/kosmetikkbutikk og høre hvilke råd de har.

Anonymkode: 4365c...a66

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det store blåflekker du mener?

AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (46 minutter siden):

Be om henvisning til hudlege.

har vårt det sier at det er normalt hva dokko bruker det er jævlig å ser på når alle har fint hud. min lever tåler ikke flere førsøk

AnonymBruker
Skrevet
Motelvibes skrev (3 minutter siden):

Er det store blåflekker du mener?

det er normal. normal alle kvinnen får det med periode back armene og i leggener men nå tar det nokko gjennom munnen hva får kroppen og hud til å blir utennom.

det reklamerer mye skin repair tancare alt har jeg prøvd i tilleg ingen lykke

Skrevet

Du tar medisiner som får kroppen til å blø? Jeg prøver virkelig å forstå. Kan du skrive på engelsk eller morsmålet? Translate? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Motelvibes skrev (11 minutter siden):

Du tar medisiner som får kroppen til å blø? Jeg prøver virkelig å forstå. Kan du skrive på engelsk eller morsmålet? Translate? 

os sweetheart thank you. it is a normal condition by oss womens some mens but few get it too. i still don t find the cure

AnonymBruker
Skrevet

os sweetheart thank you. it is a normal condition by oss womens some mens but few get it too. i still don t find the cure

it has to be thrue the stomak. pills pulver creme doesen t help.

Skrevet

So what’s the condition, will you describe it, maybe I can try to help. 

AnonymBruker
Skrevet

you know when you are in bed your body bloodsirculation under the skin doesen t appear red but when i stand up the boody still look red even with betacaroten or collagen then i take.

i don t find the right supplements

AnonymBruker
Skrevet
Motelvibes skrev (6 minutter siden):

So what’s the condition, will you describe it, maybe I can try to helpit is normal red blood under the skin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...