AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Hei Jeg leter etter en sketsj på youtube etc - det er enten Torsdag kveld fra Nydalen eller Underholdingsavdelingen. Det er en sketsj hvor det parodieres danseband/dansebandtekster. Det er en dame (mener jeg) som synger sangene iført cowboyklær. Er det noen som husker dette? 😁 Anonymkode: 9c1a2...2b7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Herregud! Du fant det! 😂 Jeg har seriøst lett i flere år! 😅 Dette er nydelig - takk! Jeg har ikke veldig avansert humor, og denne trengte jeg virkelig i dag 😍 Anonymkode: 9c1a2...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Hehe, ja, dette var bra! Herlig parodi på "den type" musikk. Minner litt om innslaget til Bård Tufte Johansen i "Ut i vår hage". Dårlig kvalitet, men fortsatt morsomt! Uti Vår Hage 2 - E synger det e ser - YouTube Anonymkode: 0a7e7...4fb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe, ja, dette var bra! Herlig parodi på "den type" musikk. Minner litt om innslaget til Bård Tufte Johansen i "Ut i vår hage". Dårlig kvalitet, men fortsatt morsomt! Uti Vår Hage 2 - E synger det e ser - YouTube Anonymkode: 0a7e7...4fb Haha - herlig! 😄 Anonymkode: 9c1a2...2b7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Anonym, hvordan greide du å finne den? Søkte du etter noe spesifikt eller bare visste du hvilken det gjaldt? 😄 Anonymkode: 9c1a2...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå