AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Vi ønsker å slippe unna den verste sommervarmen, men da er jeg 31-34 uker på vei. Hvordan er det å reise i denne perioden av svangerskapet? Noen med erfaring? Anonymkode: 4d621...1e2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Jeg trang fire naprapatbehandlinger etter to lange kjøretur da jeg var 33/34 uker på vei (4 år siden, så husker ikke helt), så jeg anbefaler ikke ambisiøse bilturer i alle fall 🙈😂 I neste svangerskap droppet jeg hytteturen i Trøndelag mot slutten av svangerskapet. I mine graviditeter har jeg vært helt avhengig av bb hug me for å få sove fra ca uke 25, og den tar mye plass, så skal dere fly ville jeg booket ekstra bagasje just in case. Den går i en vanlig koffert, så jeg hadde en flytur med koffert bestående av BB, hårbørste, tannbørste, mascara, en kjole, en t-skjorte, en strømpebukse, et par sokker, to truser og en mobillader. Da bula kofferten. Så det hadde ikke funka for en ukes tur 😂 Anonymkode: d4904...84b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Jeg er i uke 31 nå og veldig sliten. Sover dårlig, er tung i kroppen, har vondt i bekkenet og ryggen, får kynnere bare jeg går 50 meter. Har ferie om et par uker, for å si det sånn er vi på vurderingen om vi i det hele tatt orker å dra på hytta 1,5 time unna 😅 Med andre ord, formen avgjør og den varierer fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap 😊 ..og som ab over nevner, sannsynligheten er uansett stor for at du trenger bbhugme, så ta høyde for at den må med! Anonymkode: 8ed60...c30 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Jeg var på helgetur i uke 32, det gikk kjempefint! Fram til vi måtte stresse på flyplassene på vei hjem, med forsinkelser både pga mellomlanding og køer. Endte med bekkenløsning og kiropraktorbehandling (som heldigvis hjalp) Anonymkode: 284ad...a1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå