AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Hvor lang tid var dere sammen/datet etc dere før dere flyttet sammen? Hvor lang tid tenker dere man burde vente? Anonymkode: 40622...454
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Vi flyttet sammen veldig fort, etter 5 mnd fordi jeg fikk jobb i hans nærhet. Det passet sånn, selv om jeg egentlig ville vente et år.. Jeg tenker at man kjenner på det, bør jo gå litt tid .. men på en annen side blir man enda mer kjent ved å bo sammen på en måte man ikke får opplevd uten ( ofte) så .🤷 Men jeg ville vel sagt et år eller to hvis jeg skal være kjempe fornuftig... 🤭 Anonymkode: cf677...48b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Det kommer helt an på hvor man er i livet, tenker jeg. Jeg og mannen flyttet i praksis sammen etter 4 måneder. Vi var jo hos hverandre hele tiden uansett, var studenter, leide bolig, eide nesten ingenting. Så da var det bare å hoppe i det for å spare penger, og veldig enkelt å flytte ut igjen om det ikke klaffet. Men om man er eldre, har barn, eier bolig, og alt det der. Da bør man jo gjerne se det an en god stund. For da er det andre som blir såret/berørt, og økonomiske konsekvenser kan bli ganske store om det ikke går. Anonymkode: 44c1d...593
EmilieH Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Vi flyttet sammen etter ca 8 mnd, helt perfekt for oss!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Vi møttes på folkehøgskole, og flyttet sammen til studiestart kommende år. Hadde vi møttes som studenter hadde vi nok flyttet sammen etter ei uke. Hadde vi møttes som voksne, med barn på hver vår kant, hadde vi nok ventet et par år. Anonymkode: 21a07...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 Her tok det to år, vi hadde avstandsforhold på grunn av jobb. Ville uansett ventet minst ett år, så det passet fint Anonymkode: 872f0...d44
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Vi flyttet sammen for raskt, på den andre siden - hadde vi ikke delt bolig osv så hadde vi kanskje ikke fortsatt vært sammen.. Anonymkode: 0755a...7a9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Skrevet 21. juni 2022 Det tenker jeg får være opp til en hver. Vi var så mye sammen etter 5 måneder, at vi kunne vel praktisk talt bodd sammen. Men vi flyttet sammen offisielt etter ca et år. Anonymkode: 0eff7...2f5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Skrevet 21. juni 2022 Flyttet sammen etter 2 år, og flyttet fra hverandre etter 2 år igjen 😆 Anonymkode: a54c1...c69
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #10 Skrevet 21. juni 2022 Vi flyttet sammen uoffisielt etter et år, og offisielt etter halvannet. I løpet av det halvåret ryddet vi plass til ham i leiligheten min steg for steg og til slutt solgte vi leiligheten hans. Var i jobb og uten barn begge to. Anonymkode: 455a9...41f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 Vi giftet oss etter 14 måneder og flyttet da samtidig sammen. Anonymkode: 86605...fd5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #12 Skrevet 21. juni 2022 Vent to år med å flytte sammen! Og bo sammen to år før barn! Tommelfinger regelen. Anonymkode: e99b3...d52
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #13 Skrevet 21. juni 2022 Ett år - ihverfall. Jeg har vært sammen med kjæresten over ett år nå og kommer ikke til å flytte sammen med han pga ting jeg observerer. Anonymkode: c5c08...749
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #14 Skrevet 21. juni 2022 Vi flyttet sammen to uker etter vi ble sammen. Vi var ganske unge begge to, og har hatt våre oppturer og nedturer. Gift og lykkelige fremdeles etter 16år. Men jeg mener at man må gjøre det som er riktig for seg selv, vårt tilfelle er oppskrift for katastrofe for andre. Og helt ærlig, hadde jeg blitt singel nå så hadde jeg ventet ganske mye lenger, minst et par år, om jeg i det hele tatt hadde ønsket å bo med noen annen igjen. Anonymkode: d9cd5...605
Blåjojo Skrevet 21. juni 2022 #15 Skrevet 21. juni 2022 Flyttet sammen etter 15 mnd ca. Og flyttet fra hverandre 8 mnd senere😂 Var feil tidspunkt å flytte sammen på, men har aldri angret på at jeg flyttet fra han. Fikk virkelig vist sitt sanne jeg de mnd. vi bodde sammen og i ettertid.
SPOCA Skrevet 21. juni 2022 #16 Skrevet 21. juni 2022 (endret) Jeg flyttet strengt tatt inn før vi ble sammen. I etterkant innser vi at jeg flyttet inn til han allerede på tredje date, men det var ikke akkurat planlagt. Det bare ble til at vi ville være sammen hele tiden, og plutselig hadde jeg toalettsakene og klesskift hos ham, og sånn ble det. Og en måned senere ble vi sammen. Vi synes det er litt vittig at vi strengt tatt flyttet sammen før vi faktisk ble kjærester. Jeg tenker man må gjøre det når det føles riktig. For oss har det aldri vært noen tvil, og det har bare glidd over i samboerskap helt naturlig. Jeg er jo også av den oppfatning at desto raskere man finner ut av hvorvidt man passer som samboere, desto raskere finner man ut av hvorvidt man passer sammen eller ikke (hvis man ønsker å bo sammen med noen da). Så, for vår del gikk det noen dager fra vi møttes. Og merkelig nok har det gått helt smertefritt, ikke en eneste krangel og enige om alt man bør enes om, det være seg økonomi eller innkjøp, eller hvordan boligen skal se ut. Tror selvfølgelig det hjelper at vi begge har vært samboere før på hver vår kant og vet hva vi virkelig ikke ønsker, og hva vi faktisk vil. Endret 21. juni 2022 av SPOCA 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #17 Skrevet 21. juni 2022 Vi kjøpte leilighet sammen da vi hadde vært sammen i tre måneder, det bare ble slik. Og vi er sammen ennå, 15 år etterpå. Anonymkode: 22f3b...fe8
Helene Skrevet 21. juni 2022 #18 Skrevet 21. juni 2022 Tenker at tid ikke er viktig, så lenge det føles riktig.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #19 Skrevet 21. juni 2022 I realiteten 3-4 måneder etter vi først møttes, fra da av var han kun innom hos seg for å hente ting, men sov alltid her. Anonymkode: 44058...671
Mardina Skrevet 21. juni 2022 #20 Skrevet 21. juni 2022 Vi hadde vært sammen i 1 år, før vi flyttet sammen 😊 Ville at det skulle være riktig for oss begge og at forholdet vårt var stabilt. Vi har nå vært sammen i 6 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå