AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Hvordan går det seg til at en heterofil mann eller kvinne gjør noe seksuelt med det samme kjønn? Leser ofte her på kg at såkalte heterofile har seg med noen med samme kjønn. "jeg er 100% heterofil men jeg sugde en mann en gang" "jeg er heterofil men har hatt sex med ei venninne" Hvordan skjer dette? Alså, jeg skjønner ikke at en som er heterofil kan tenne på en med samme kjønn og ha sex med han/henne? Er det sånn at de sitter i sofaen og ser film, så begynner den ene å kladde på den andre og plutselig er buksa av og tunga på klitotis? Anonymkode: 4c5a5...8aa
911 Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Da er man ikke heterofil, men som de fleste av oss, litt bi-fil/seksuell. De aller fleste befinner seg et eller annet sted på skalaen mellom 100 % det ene eller det andre. Med riktig person og i en gitt situasjon kan slike følelser komme til overflaten. 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan går det seg til at en heterofil mann eller kvinne gjør noe seksuelt med det samme kjønn? Leser ofte her på kg at såkalte heterofile har seg med noen med samme kjønn. "jeg er 100% heterofil men jeg sugde en mann en gang" "jeg er heterofil men har hatt sex med ei venninne" Hvordan skjer dette? Alså, jeg skjønner ikke at en som er heterofil kan tenne på en med samme kjønn og ha sex med han/henne? Er det sånn at de sitter i sofaen og ser film, så begynner den ene å kladde på den andre og plutselig er buksa av og tunga på klitotis? Anonymkode: 4c5a5...8aa Det er som det er sagt over her. Da er vedkommende ikke heteroseksuell, men biseksuell. Å si at man er 100% heteroseksuell, men samtidig har sex med det samme kjønn er som å si at du er 100% vegetarianer, men likevel spiser litt kjøtt. Anonymkode: 968d9...217 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan går det seg til at en heterofil mann eller kvinne gjør noe seksuelt med det samme kjønn? Mitt tilfelle : badstu. - «Skal jeg runke deg?» . Man sier ikke nei til sånt. Derifra og inn var det mest nysgjerrighet, men jeg skjønner hvorfor noen kvinner liker å suge. Jeg har vunnet 50 millioners kontrakter på eget arbeid; selv ikke det toppet følelsen av makt ved å gi noen en «ut av seg selv» opplevelse på det nivået. Kunne jeg tenkt meg å gjordt noe mer aktivt eller passivt? naaa. (Og jeg liker analsex… med min kone) Kunne jeg blitt forelsket i en mann. Nei. Jeg er ikke en gang sikker på om jeg ville bodd sammen med en mann. Men suge kuk som takk for sist: helt greit. Jeg liker kuken min, det ville vært pussig om jeg hadde en aversjon mot andres på et prinsipielt plan. Anonymkode: 1dd72...0c2 4
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Fordi de hadde lyst. Så utrolig enkelt.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er som det er sagt over her. Da er vedkommende ikke heteroseksuell, men biseksuell. Å si at man er 100% heteroseksuell, men samtidig har sex med det samme kjønn er som å si at du er 100% vegetarianer, men likevel spiser litt kjøtt. Anonymkode: 968d9...217 Det er en ulike ord her: heterofil og heteroseksuell er to forskjellige ting. Jeg vil antagelig regnes som heterofil, men bi-seksuell. Det ene er hvem du kan bygge forpliktende følelser med, det andre er hva som trigger deg til sex Anonymkode: 1dd72...0c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Kan være nysgjerrighet som gjør det, trenger ikke være bisexuell. Anonymkode: 0de68...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mitt tilfelle : badstu. - «Skal jeg runke deg?» . Man sier ikke nei til sånt. Derifra og inn var det mest nysgjerrighet, men jeg skjønner hvorfor noen kvinner liker å suge. Jeg har vunnet 50 millioners kontrakter på eget arbeid; selv ikke det toppet følelsen av makt ved å gi noen en «ut av seg selv» opplevelse på det nivået. Kunne jeg tenkt meg å gjordt noe mer aktivt eller passivt? naaa. (Og jeg liker analsex… med min kone) Kunne jeg blitt forelsket i en mann. Nei. Jeg er ikke en gang sikker på om jeg ville bodd sammen med en mann. Men suge kuk som takk for sist: helt greit. Jeg liker kuken min, det ville vært pussig om jeg hadde en aversjon mot andres på et prinsipielt plan. Anonymkode: 1dd72...0c2 Men gir du ikke kona di slike "ut av seg selv" opplevelser jevnlig da?? Anonymkode: 3fc4f...349
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er en ulike ord her: heterofil og heteroseksuell er to forskjellige ting. Jeg vil antagelig regnes som heterofil, men bi-seksuell. Det ene er hvem du kan bygge forpliktende følelser med, det andre er hva som trigger deg til sex Anonymkode: 1dd72...0c2 Ja, det er det. Jeg ville understreke det ved å bruke nettopp -seksuell. Mange sier bare heterofil, men mener egentlig på heteroseksuell noe som jeg tror var poenget til ts. Anonymkode: 968d9...217
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #10 Skrevet 21. juni 2022 Det er fordi folk er kåte og tar det de får i fengsel for eksempel. Man kan stimulere hverandre på måter som man ikke klarer alene. Det betyr ikke at man er det minste tiltrukket av samme kjønn. Det kan være et praktisk samarbeid mens man drømmer om motsatt kjønn. Anonymkode: 0d4c1...2fd 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan være nysgjerrighet som gjør det, trenger ikke være bisexuell. Anonymkode: 0de68...5fe Jo, da er man biseksuell. Det er jo definisjonen på å være biseksuell, nemlig at du har sex med det samme kjønn. Anonymkode: 968d9...217 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #12 Skrevet 21. juni 2022 911 skrev (41 minutter siden): Da er man ikke heterofil, men som de fleste av oss, litt bi-fil/seksuell. De aller fleste befinner seg et eller annet sted på skalaen mellom 100 % det ene eller det andre. Med riktig person og i en gitt situasjon kan slike følelser komme til overflaten. Jeg er 100% hetrofil, jeg kunne ikke forelsket meg i en kvinne, eller vært kjæreste med en - men i forhold til å nyte sex er jeg hetrofleksibel, om en kvinne gir meg orgasme eller en mann er i grunnen revnende likegyldig for sexen sin del.. Anonymkode: 9ed34...267 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #13 Skrevet 21. juni 2022 Dessuten ville jeg heller blitt sugd av en mann som så godt ut, enn en skrekkøgle av et kvinnemenneske. Anonymkode: 80cf3...669
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #14 Skrevet 21. juni 2022 Det finnes heterofile menn som suger kuk, heterofile kvinner som slikker fitte, lesbiske kvinner som suger kuk og homofile menn som slikker fitte. Sånn er det bare. Anonymkode: fa9eb...338
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #15 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes heterofile menn som suger kuk, heterofile kvinner som slikker fitte, lesbiske kvinner som suger kuk og homofile menn som slikker fitte. Sånn er det bare. Anonymkode: fa9eb...338 Heterofile, ja. Heteroseksuelle, nei. Det er bare å lære seg begrepene med en gang. Anonymkode: 968d9...217 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #16 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heterofile, ja. Heteroseksuelle, nei. Det er bare å lære seg begrepene med en gang. Anonymkode: 968d9...217 Jeg vet det. Hetero-biseksuell, lesbisk-biseksuell og homo-biseksuell. Anonymkode: fa9eb...338
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #17 Skrevet 21. juni 2022 De fleste kan bli tent på alt mulig! Anonymkode: b2da8...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #18 Skrevet 21. juni 2022 Tja. Jeg har hatt sex med en kvinne, ifbm en mff trekant. Det er over 25 år siden, og det har ikke fristet til gjentakelse i løpet av disse årene. Så jeg anser meg ikke som hverken bifil eller biseksuell. Det var et øyeblikk av nysgjerrighet, ikke noe mer. Anonymkode: ab5e4...c80 2
Gjest Warrior Skrevet 21. juni 2022 #19 Skrevet 21. juni 2022 Går fint an å være heterofil og tenne på sex med begge kjønn, men forelske seg kun i det motsatte kjønn. Det er også blitt mer vanlig de siste årene. Folk er mer nysgjerrig, og synes det er spennende og digg. Man prøver ut mye forskjellig som har med sex å gjøre. Fordi det er spennende og digg. Jeg synes i alle fall det er spennende og deilig å ha sex med begge kjønn, men forelsker meg kun i det motsatte kjønn
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #20 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er en ulike ord her: heterofil og heteroseksuell er to forskjellige ting. Jeg vil antagelig regnes som heterofil, men bi-seksuell. Det ene er hvem du kan bygge forpliktende følelser med, det andre er hva som trigger deg til sex Anonymkode: 1dd72...0c2 Nei, det er ikke to forskjellige ting. Skillet mellom bifil og biseksuell er en språklig konstruksjon som ikke korresponderer med noe skille i virkeligheten. Er man seksuelt tiltrukket både av motsatt og eget kjønn, er man bilfil. Anonymkode: 7671b...d49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå